جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

بانک کارآفرین؛ سودآورترین در صنعت بانکداری بورس

24 خرداد 1401
بانک کارآفرین؛ سودآورترین در صنعت بانکداری بورس

 به گزارش بانک اول به نقل از فارس، تاکنون صورت‌های مالی 9 ماهه سه بانک و یک موسسه مالی اعتباری و صورت‌‌های مالی شش ماهه یک بانک خصوصی به سازمان بورس اوراق بهادار ارائه شده است که از بین این نهادها، سه بانک با زیان مواجه شده و دو نهاد دیگر این دوره مالی را با سود پشت سر گذاشته‌اند.

لازم به ذکر است بر اساس این گزارش، «بانک کارآفرین» طی 9 ماهه سال جاری با 1270 میلیارد ریال و «موسسه اعتباری کوثر» با 420 میلیارد ریال از جمله موسسات مالی سودده در صنعت بانکداری بورس اوراق بهادار تهران بوده‌اند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها