پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

محدودیت تعدد و تنوع خرید ارز تا سقف ۲۰۰۰ یورو برداشته شد

24 خرداد 1401
محدودیت تعدد و تنوع خرید ارز تا سقف ۲۰۰۰ یورو برداشته شد

به گزارش بانک اول ، با پیگیری صورت گرفته کانون صرافان، محدودیت تعدد و تنوع خرید ارز تا سقف ۲ هزار یورو در صرافی های مجاز سراسر کشور برداشته شده است.

تا پیش از این هر شخص تا سقف ۲ هزار یورو و نهایتا یک بار در سال مجاز به خرید ارز بود با این وجود اگر یک فرد در طول سال یکبار به میزان فرضا ۱۰۰۰ یورو این ارز را دریافت می کرد ، تا پایان سال دیگر اجازه نداشت بار دیگر تا سقف ۲ هزار یورو دریافت دوباره داشته باشد که مشکلاتی را به خریداران تحمیل کرده بود.

پیش از این در گزارشی این محدودیت را مورد توجه قرار داده و اعلام کرده بود که عدم اجازه خرید ۲ هزار دلار سهمیه ارز سالانه هر فرد در چند مرحله مشکلاتی ایجاد کرده بود./مهر

اخبار مرتبط
رکوردشکنی ها پی در پی بهای جهانی طلا، بازار داخلی فلز زرد را هم تحت تاثیر قرار داده به گونه ای که قیمت هر سکه طرح جدید از حدود ۳۴ میلیون تومان در روز ۱۰ اسفند سال گذشته، به حدود ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز جاری رسانده است. همچنین بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در روز ۱۰ اسفند به ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در روز جاری رسیده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا اما افزایش یافت
یک اقتصاددان، قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۳ را پیش‌بینی کرد.
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها