پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در تهران، البرز و قزوین از ۳۰ آذر

24 خرداد 1401
آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در تهران، البرز و قزوین از ۳۰ آذر

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، آنطور که معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده ۳۰ آذر و همزمان با آغاز  ثبت نام فاز هفتم در استان‌های تهران، البرز و قزوین، ثبت نام پنج استان مرحله دوم نیز انجام می‌شود.

پیش از این عنوان شده بود شهرهای جدید پرند و پردیس در استان تهران و هشتگرد در استان البرز، شهرهایی هستند که مسکن ملی در آنها اجرا می‌شود. البته احتمالا بر اساس اعلام محمودزاده، در شهرهای دماوند، اسلامشهر و شهریار نیز این پروژه تعریف خواهد شد.

محمود محمودزاده همچنین از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در پنج استان زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان از روز شنبه(۳۰ آذر) خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به دلیل افزایش تقاضا و تامین زمین در استان‌هایی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند بار دیگر آغاز می‌شود، گفت: هم‌اکنون برنامه‌ریزی ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۴۱ شهر پنج استان هرمزگان، زنجان، کرمان، خراسان جنوبی و اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان برای شهرهای کرمان، سیرجان، بم، بزنجان، ریحان، هماشهر، جوزم، دهج، شهداد، اندوهجرد، گلباف، جوپار، ماهان، خاتون آباد، ارزوئیه، محی آباد، باغین، چترود، هجدک، رابر، فهرج، نرماشیر، نظام‌شهر، جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، منوجان، رودبار، قلعه‌گنج و فاریاب، در استان اصفهان برای شهرهای کاشان، قمصر، جوشقان قالی، نایین و انارک، در استان خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند، طبس و نهبندان و در استان زنجان در شهرهای زنجان و آب بر و در استان هرمزگان برای شهر جاسک انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها