ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

فروش اقساطی پژو پارس و پژو 405 از روز شنبه 30 آذرماه + جدول

24 خرداد 1401
فروش اقساطی پژو پارس و پژو 405 از روز شنبه 30 آذرماه + جدول

به گزارش بانک اول باتوجه به شرایط فروش اعلامی از سوی ایران خودرو، پژو 405 مدل GLX با دو رنگ نقره ای و خاکستری و قیمت مصوب 63 میلیون و 232 هزار و 300 تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که پیش پرداخت آن 57 میلیون و 40 هزار تومان تعیین شده و مابقی هزینه پرداختی نیز در قالب دو چک 3 میلیون و 841 هزار تومانی دریافت خواهد شد.
علاوه بر این، خودروی پژو پارس با موتور TU5 نیز تنها با رنگ سفید و با قیمت مصوب 85 میلیون و 463 هزار و 400 تومانی به مشتریان عرضه خواهد شد که در شرایط فروش این اتومبیل نیز پیش پرداخت 77 میلیون و 90 هزار تومانی تعیین شده و مابقی هزینه اتومبیل در قالب دو چک 5 میلیون و 191 هزار تومانی از مشتریان دریافت خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو 

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلتر‌های را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک‌های طرح " سامانه صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد، و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک‌ها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی‌های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ۹۸/۰۹/۳۰

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها