پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

نرخ فروش دلار ۱۲۸۵۰ تومان اعلام شد

24 خرداد 1401
نرخ فروش دلار ۱۲۸۵۰ تومان اعلام شد

به گزارش بانک اول به نقل از ایلنا، صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیست‌وهشتم آذرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم، 12هزار و 850 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 750 تومان خریداری می‌کنند، البته به نظر می‌رسد این نرخ‌ها در بازار دلالی بالاتر از این باشد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 14 هزار و 150 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 و 50 هزار تومان است.

گفتنی است؛ 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

اخبار مرتبط
رکوردشکنی ها پی در پی بهای جهانی طلا، بازار داخلی فلز زرد را هم تحت تاثیر قرار داده به گونه ای که قیمت هر سکه طرح جدید از حدود ۳۴ میلیون تومان در روز ۱۰ اسفند سال گذشته، به حدود ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز جاری رسانده است. همچنین بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در روز ۱۰ اسفند به ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در روز جاری رسیده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا اما افزایش یافت
یک اقتصاددان، قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۳ را پیش‌بینی کرد.
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها