پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

لزوم ثبت صحیح شماره تلفن‌همراه در بانک جهت دریافت رمز پویا

24 خرداد 1401
لزوم ثبت صحیح شماره تلفن‌همراه در بانک جهت دریافت رمز پویا

به گزارش بانک اول به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، بر اساس اعلام بانک‌مرکزی ج.ا.ا. از ابتدای دی، انجام کلیه پرداخت‌های غیرحضوری مبتنی بر کارت، تنها از طریق رمز پویا امکان‌پذیر است. از این رو مشتریانی که به هر دلیلی پیامک‌های ارسالی از سوی بانک‌پاسارگاد را دریافت نمی‌کنند و یا اقدام به تعویض سیم کارت خود کرده‌اند، باید جهت اصلاح و ثبت صحیح شماره تلفن‌همراه خود به شعبه‌های این بانک مراجعه کنند.

بر اساس این خبر، جهت افزایش امنیت در پرداخت‌های غیرحضوری، از ابتدای دی ماه سال جاری و به‌صورت هماهنگ در کلیه بانک‌های کشور، رمزهای دوم ایستا غیرفعال شده و انجام تراکنش‌ها از طریق رمز دوم پویا انجام خواهد گرفت.

در بانک‌پاسارگاد نیز از این تاریخ رمز پویا برای کلیه کارت‌های نقدی به طور خودکار فعال شده و دریافت آن از طریق سامانه‌ی همراه‌بانک و کد دستوری #۶*۷۲۰* امکان‌پذیر است. به این‌ترتیب که مشتری می‌تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه‌های پرداخت، با مراجعه به موبایل بانک (همراه بانک)، منوی «کارت» و انتخاب گزینه «رمز پویا» رمز یکبار مصرف را دریافت کند. امکان دریافت رمز پویا در سامانه اینترنت‌بانک نیز جهت انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت فراهم است. همچنین مشتریانی که تلفن همراه هوشمند در دسترس ندارند، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۷۲۰*رمز پویا را از طریق پیامک دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنید.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها