پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

اشتباهات رایج متقاضیان مسکن ملی هنگام ثبت‌نام

24 خرداد 1401
اشتباهات رایج متقاضیان مسکن ملی هنگام ثبت‌نام

به گزارش بانک اول، ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران و ۹ استان دیگر روز گذشته در شرایطی آغاز شد که پس‌ از گذشت چند ساعت ظرفیت نام‌نویسی در بسیاری شهرها و بویژه شهرهای استان تهران تکمیل شد.

نکته مهم برای ثبت‌نام شهروندان تهرانی این است که ساکنان شهر تهران می‌توانند در 4 شهر جدید، پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی درخواست خود برای مسکن را ثبت کنند و ثبت‌نام برای دریافت مسکن در شهر تهران انجام نمی‌شود. اما بسیاری از متقاضیان از این محدودیت ثبت‌نامی بی‌اطلاع بودند و به‌همین دلیل هنگام ثبت‌نام در تلاش بودند شهر تهران را در میان شهرهای دیگر پیدا کنند و درخواست خود را ثبت کنند، اما این جست‌و‌جوی بیهوده، روند ثبت‌نام آنها را طولانی کرد و این متقاضیان نتوانستند برای ثبت‌نام در هیچ‌کدام از شهرهای جدید اقدام کنند.

اما متقاضیان ثبت‌نام مسکن ملی هنگام ثبت‌نام باید به چند نکته توجه کنند تا ثبت‌نام آنان با مشکل مواجه نباشد.نخست آنکه در سامانه‌های ثبت‌نامی نباید هنگام ثبت‌نام کاربران همزمان از فیلتر‌شکن استفاده کنند. نکته دیگر اینکه در تمام فرآیند ثبت‌نام کاربران نباید همزمان سایت‌های دیگر را باز کنند. از طرف دیگر هنگام ثبت‌نام به هیچ عنوان نباید از کلید بازگشت(back) استفاده کرد. در غیر این صورت ثبت‌نام باید از ابتدا شروع شود و با توجه به تعداد زیاد متقاضیان شانس ثبت‌نام کاهش پیدا می‌کند. ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های تهران، البرز و قزوین از روز شنبه ۳۰ آذر آغاز شد. همچنین از روز گذشته و به مدت ۳ روز در ثبت‌نام مرحله دوم این طرح در استان‌های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، زنجان و هرمزگان آغاز شد.

تکمیل ظرفیت در بیشتر شهرها

ظرفیت در هشت استانی که روز گذشته ثبت‌نام در آنها صورت گرفت به جز شهرهای ایوانکی، شریف آباد برای استان تهران و اشتهارد در استان البرز تکمیل شد. متقاضیان برای نام‌نویسی به سایت www.tem.mrud.ir مراجعه کنند./ایران

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها