ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

سپرده‌های کوتاه‌مدت با بیشترین سود

24 خرداد 1401
سپرده‌های کوتاه‌مدت با بیشترین سود

به گزارش بانک اول گرچه نرخ مصوب جهت پرداخت به سپرده های کوتاه مدت 10 درصد به صورت ماه شمار میباشد ولی در حال حاضر نرخ سود حساب کوتاه‌مدت در بانک آینده (20 درصد)، بانک پارسیان (20 درصد)، بانک مهر اقتصاد (20 درصد)، بانک ایران‌زمین (18 درصد)، بانک سرمایه (18 درصد)، بانک مسکن (16 درصد)، موسسه نور (20 درصد) و موسسه کوثر (19٫99 درصد) تعیین‌شده است.

 

بانک

سود کوتاه‌مدت   

حداقل سرمایه‌گذاری

آینده

20

1 میلیون تومان

پارسیان

19

5 میلیون تومان

مهر اقتصاد

15

1 میلیون تومان

ایران‌زمین

15

1 میلیون تومان

سرمایه

18

10 میلیون تومان

مسکن

15

1 میلیون تومان

موسسه نور

20

1 میلیون تومان

موسسه کوثر

19٫99

1 میلیون تومان

 

جهت مشاهده بیشترین  سودهای پرداختی بلند مدت و کوتاه مدت بانکها اینجا کلیک کنید

اخبار مرتبط
بانک مرکزی در واکنش به افزایش نرخ سود بین‌بانکی، کریدور این نرخ را که پیش از این از ۱۴ تا ۲۲ درصد بود به ۱۷ تا ۲۴ درصد افزایش داد، نرخ بهره بین‌بانکی بار دیگر به سقف کریدور جدید خود نزدیک می‌شود و باید دید که بانک مرکزی اجازه شکسته شدن این سقف را خواهد داد یا خیر.
زمانی که به صورت میانگین بازار طلا طی ۱۲سال اخیر ۵۰برابر، قیمت ارز ۳۵برابر، قیمت خودروی نمونه‌ای ۴۳برابر و قیمت مسکن بیش از ۳۰برابر افزایش یافته، اما نرخ سپرده بانکی تنها حدود ۶ برابر طی مدت اخیر افزایش داشته است، توجیهی برای نگهداری حجم زیادی از ریال در بانک‌ها یا در نزد مردم، به‌خصوص به صورت بلندمدت باقی نمی‌گذارد.
رییس شورای فقهی بانک مرکزی در خصوص الزام بانک‌ها به رعایت نرخ سود سپرده‌ها مطابق با مصوبه شورای پول و اعتبار نکاتی را بیان کرد.
این نرخ در هفته منتهی در هفته منتهی به ۲ اسفند ماه ۳.۶ درصد شده بود. این نرخ آخرین بار در هفته منتهی به اول آذرماه رکورد ۲۳.۶ درصدی را ثبت کرده بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها