شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

ثبت نام خودرو و محدودیت خرید اینترنتی از کارت بانک ها

24 خرداد 1401
ثبت نام خودرو و محدودیت خرید اینترنتی از کارت بانک ها

به گزارش بانک اول، شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو هر از چندگاهی فروش محصولات خود را در اینترنت انجام می دهند.
 

یکی از شرایط ثبت نام های شرکت های خودروسازی پرداخت مبلغ خرید به صورت اینترنتی در مدت زمان کوتاه است.
 

با توجه به اینکه فروش های اینترنتی شرکت خودروساز در چند دقیقه پر می شود، مشتریان باید در همان مرحله اول میزان قابل توجهی از مبلغ را پرداخت کنند.
 

این در حالی است که کارت های عابر بانک نمی توانند پرداخت اینترنتی را بیش از ۵۰ میلیون تومان در روز انجام دهند.
 

این محدودیت خرید اینترنتی مشکلات بسیاری را برای ثبت‌نام‌کنندگان خودروهای صفر کیلومتر ایجاد کرده است.
 

به عنوان مثال یکی از مشتریان گروه خودروسازی سایپا  اعلام کرده است امروز برای خرید یکی از محصولات این شرکت به مبلغ ۵۸ میلیون تومان دچار مشکل شده و بیش از ۵۰ میلیون تومان نمی تواند خرید اینترنتی انجام دهد.
 

وی می‌گوید طی تماس با بانک مربوطه کارمند بانک اعلام کرده که این محدودیت از سوی بانک مرکزی بوده و همه بانک‌ها سقف ۵۰ میلیون تومان را برای خرید اینترنتی در نظر گرفته اند.
 

شرکت‌های خودروساز و بانک مرکزی نیز هیچ واکنشی در این خصوص ندارند البته گفته می‌شود برخی بانک‌ها این محدودیت را به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داده‌اند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها