پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وزیر راه: ۳۰ درصد ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن حذف می‌شوند

24 خرداد 1401
وزیر راه: ۳۰ درصد ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن حذف می‌شوند

به گزارش بانک اول، یکشنبه گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود 40 درصد ثبت‌نامی‌های طرح اقدام ملی مسکن به دلیل قرمز بودن فرم «ج» از متقاضیان واقعی جدا شده و جزو حذف‌شدگان باشند، اظهار کرد:‌ مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن نیمه بهمن آغاز می‌شود.

محمود محمودزاده بیان کرد: با توجه به این‌که پایش ثبت نام مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن بیش از 45 روز زمان می‌برد، از این رو ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از نیمه بهمن ماه آغاز خواهد شد. بنابراین کسانی که نتوانستند در مرحله نخست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند، آماده درج اطلاعات خود در سامانه از نیمه دوم این ماه باشند.

با توجه به ثبت‌نام حدود 260 هزار نفر در مرحله اول طرح ملی مسکن بر اساس اظهارات معاون مسکن و ساختمان وزیر راه حدود 104 هزار نفر بعد از پالایش از طرح مذکور حذف خواهند شد.

این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی دیروز از حذف 60 درصد ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن در برخی شهرها به دلیل واجد شرایط نبودن خبر داد.

محمد اسلامی در این‌باره گفته است:‌ متاسفانه در برخی شهرها 60 درصد ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط نیستند که در مرحله پالایش باید حذف شوند و معدل کشوری در این خصوص حدود 30 درصد است.

وی افزود: در بعضی از استان‌ها که ظرفیت کمی داشتند و باید زمین بیشتری به آن‌ها اختصاص می‌دادیم نیز در حال آماده‌سازی پروژه هستیم و به‌زودی مرحله دوم ثبت‌نام‌ در این استان‌ها آغاز می شود.

وی تاکید کرد: سعی می‌کنیم 400هزار متقاضی واجد شرایط این طرح را به‌نام و با کد ملی شناسایی و به پروژه‌ها متصل کنیم تا پروژه خود را بشناسند و با سازنده ارتباط برقرار کنند./تسنیم

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها