پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

زمان، شرایط و نحوه ثبت نام خودرو سایپا و ایران خودرو عید فطر 99 + قیمت جدید

24 خرداد 1401
زمان، شرایط و نحوه ثبت نام خودرو سایپا و ایران خودرو عید فطر 99 + قیمت جدید

🚘شرط چک صیاد  برای خرید محصولات  ایران خودرو و سایپا حذف شد

 در راستای تسهیل شرایط برای ثبت‌نام متقاضیان خودرو، الزام چک صیاد برای خرید محصولات سایپا و ایران خودرو  برداشته شد.

🔹چک بستگانِ درجه یک نیز پذیرفته می‌شود.

 

به گزارش بانک اول ثبت نام خودرو برای فروش فوق العاده دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا در راه است و بر اساس شنیده ها زمان ثبت نام ایران خودرو و سایپا از عید فطر 99 به مدت یک هفته خواهد بود و فرصت کافی برای ثبت نام همه افراد وجود دارد و در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت بر اساس قرعه کشی و با حضور نمایندگان نظارتی افراد واجد شرایط انتخاب و از طریق سایت ایران خودر و سایپا معرفی می شوند.

 

فروش خودرو عید فطر 99


این فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو پس از آن کلید خورد که با افزایش تقاضای غیر مصرفی توسط دلالان و برخی سودجویان در ارتباط با نمایندگی های فروش، خودروها احتکار شدند و با قیمت های بالا در بازار آزاد فروخته شدند. لذا تعزیرات و دادستانی وارد ماجرا شد و ضمن دستگیری برخی محتکران و حکم اعدام سلطان خودرو که 6700 خودرو را پیش خرید کرده بود، شورای رقابت را مکلف به قیمت گذاری در بازار خودرو کردند که به شکستن یکباره قیمت ها در بازار آزاد منجر شد و قیمت پراید سایپا که تا 90 میلیون تومان رشد کرده بود به حدود 60 میلیون تومان فعلا کاهش یافته است و پیش بینی می شود کاهش قیمت بیشتری نیز داشته باشد. در ادامه قیمت های جدید خودرو مصوب شورای رقابت می آید.

 

 
 

 

4 گام ثبت نام خودرو عید فطر 99

1-مطالعه و بررسی شرایط عمومی

2-ثبت نام در سایت امتا

3-تهیه نیمی از مبلغ ثبت نام خودرو برای روز ثبت نام

4-ثبت نام در سایت ایران خودرو یا سایپا از عید فطر به مدت یک هفته

5- واریز مابقی قیمت خودرو ظرف 48 ساعت در صورت انتخاب شدن در قرعه کشی

 

شرایط ثبت نام خودرو

در طرح فروش فوق العاده خودرو در عید فطر 99 برای جلوگیری از ورود مجدد دلالان به این بازار و ثبت نام مصرف کننده واقعی چند شرط قرار داده شده است که همه داوطلبان باید رعایت کنند.

1- ثبت نام خودرو تنها با کد ملی هر فرد ممکن است و افراد با کد ملی دیگران امکان ثبت نام ندارند.

2- شرط سنی ثبت نام خودرو/ افراد باید بالای 18 سال تمان داشته باشند.

3- فرد متقاضی باید دارای گواهینامه باشد.

4- فرد متقاضی طی 3 سال گذشته ثبت نام و خرید خودرو نداشته باشد.

5- پس از ثبت نام و دریافت خودرو به مدت یکسال امکان فروش آن وجود ندارد و سند در رهن بانک خواهد بود.

6- برای ثبت نام فرد باید با شماره حساب با نام خودش اقدام کند.

7- واریز 50 درصد مبلغ خودرو هنگام ثبت نام و 50 درصد باقیمانده ظرف 3 دو روز بعد از اعلام نتایج.

 

زمان ثبت نام خودرو ایران خودرو و سایپا

 

با بندهای 5 و 6 عملا کسانی که مصرف کننده واقعی خودرو نیستند نمی توانند لااقل به سهولت وارد ثبت نام شوند و شانس مردم عادی برای دریافت خودرو بالاتر می رود.

 

شروط طرف عرضه:

به منظور دسترسی عادلانه و بدون تبعیض به بازار، فروش خودرو بصورت مزایده یا فروش به قیمت کارشناسی مجاز نیست مگر پس از تایید و اخذ مجوز از شورای رقابت.

 

تمام فروش‌های مستقیم به مصرف‌کننده نهایی با کد ملی و شرایط تضمین‌شده صورت گیرد و از هر گونه فروش و عرضه خارج از این رویه (از جمله در قالب سبد محصول نمایندگی‌ها) خودداری شود.

 

خودروسازان ضمن اخذ گواهی استاندارد تأمین قطعات مربوط به خودروهای تولیدی و یا فروش رفته خود را برای حداقل سه سال از تاریخ فروش، تضمین نمایند (که با نظارت متخصصین فنی صورت گیرد.-گارانتی - وارانتی).

 

خودروسازان موظف می‌باشند گزارش عملکرد فروش ، پیش فروش و هرگونه فروش به روش مزایده و کارشناسی خود را در مقاطع سه ماهه به شورای رقابت گزارش نمایند.

 

 

عید فطر 99، زمان فروش سایپا و ایران خودرو

هنوز رسما زمان فروش ایران خودرو و سایپا اعلام نشده است با این وجود شنیده ها از داخل این خودروسازی ها حاکی از آن است که زمان ثبت نام فروش فوق العاده خودرو ایران خودرو و سایپا از عید فطر 99 یعنی یکشنبه هفته آینده آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت تا همه متقاضیان فرصت کافی برای ثبت نام داشته باشند.

 

زمان ثبت نام خودرو عید فطر 99

 

در این دور ثبت نام این گونه نیست که با اتمام ظرفیت سایت بسته شود بلکه همه افراد ثبت نام می شوند و پس اط پالایش در صورت بیشتر بودن متقاضیان که به احتمال ریاد این گونه است، میان آنها قرعه کشی خواهد شد.

 

بر این اساس دواطلبان از هم اکنون نسبت به ثبت نام در سایت امتا اقدام کنند و نیمی از قیمت خودروی مورد نظرشان را آماده داشته باشند تا در روز ثبت نام به حساب سایپا یا ایران خودرو واریز کنند.

 

قیمت های جدید سایپا و ایران خودرو

بر اساس نظر شورای رقابت قیمت خودروهای سایپا نسبت به سال 98 به طور میانگین 25 درصد و قیمت خودروهای ایران خودرو 10 درصد افزایش دارند. علت تفاوت قیمت ها نیز رشد اخیر قیمت های ایران خودرو بوده است.

 

جدول قیمت های جدید سایپا و ایران خودرو - شورای رقابت

نام محصول قیمت خودرو
سایپا ۱۳۱ ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
تیبا ۴۶ میلیون تومان
تیبا دو ۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
پژو ۴۰۵ بنزینی ۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
سمند ال ایکس ۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
ساینا ۵۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
پژو ۲۰۶ تیب دو ۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۷۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
پژو پارس ۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

 

نظر شورای رقابت درباره قیمت جدید خودرو

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت با اشاره به انتشار جدولی تحت عنوان قیمت تعیین شده برای محصولات ایران خودرو و سایپا توسط شورای رقابت، گفت: این جدول مربوط به بررسی‌های ابتدایی شورای رقابت برای تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو است که نهایی نیست چراکه بعد از برگزاری جلسات مختلف ستاد تنظیم بازار با اصلاحاتی همراه شده است.

 

وی با بیان اینکه در این جدول قیمت های کارخانه درج شده بود، افزود: البته باید توجه کرد که به قیمت های کارخانه هزینه های مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری و بیمه که در مجموع 14 درصد است هم اضافه خواهد شد.

 

رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه ما به هیچ عنوان مسئول اعلام قیمت های جدید انواع خودرو به خودروسازان نیستیم، گفت: شورای رقابت براساس قانون دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را تعیین کرده و باید ستاد تنظیم بازار قیمت های جدید را به خودروسازان ابلاغ کند.

 

قیمت جدید سایپا و ایران خودرو

 

سایت امتا چیست؟

 

سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (اِمتا)، با درخواست کاربران و احراز اطلاعات هویتی، مکانی، تماسی، اعتباری و غیره آنها از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی حاکمیتی به صورت آنلاین و اختصاص حساب کاربری یکتا، امکان ورود آنها به وب‌سایت‌ کسب‌وکارها را از طریق افزونه این سامانه نیز فراهم آورده است.

 

با استفاده از این سامانه، دیگر لازم نیست مشتریان در وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای گوناگون ثبت نام کنند و نام کاربری و و رمز عبورهای متعدد را به خاطر بسپارند و اجازه سطح دسترسی کسب‌وکارها به اطلاعات شخصی‌ شان را نیز خود مدیریت می‌کنند.

 

کسب‌وکارهای الکترونیکی نیز با استفاده از این سامانه، می‌توانند مشتریان خود را احراز نمایند و با مشکلات و محدودیت‌های مربوط به آن مواجه نگردند. همچنین بکارگیری این سامانه هزینه‌های مدیریت حساب مشتریان آنها را نیز به شدت کاهش خواهد داد.

 

از مشخصه‌های اصلی این سامانه بهره‌گیری از امضای الکترونیکی موبایلی و احراز به وسیله کارت بانکی است که موجب افزایش ضریب امنیت احراز این سامانه گردیده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جعفر جعفریان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

هیچ کس جواب شما رو نخواهد داد بیخود نظر ندهید.ککشونم نمیگذه.الکی فشار به خودتون نیارید

سیاوش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ما هممون گواهینامه داریم 4 تا برادر هستیم و هیچکدام هم ماشین نداریم و هر دو دفعه هم شرکت کردیم ولی برنده نشدیم ولی یکی از اقوام 6 نفر هستند تو شهرک غرب 5 تا ماشین دارند پسر کوچیکه فقط ماشین نداشت که اونم برنده شد ما 4 تا در ارزوی یک ماشین هستیم که نوبتی استفاده کنیم هممون پول گذاشتیم روی هم شد یک 405 که اونم قسمت ما نبود اونیکه داره خدا بهش 6 تا ماشین میده که یکوقت خسته نشه اونیکه هم نداره بهش نمیده یک زمانی حالی به حالی نشه خدا بچه هام بزرگ شدن دیگه نمیتونم رو باک موتور بشونمشون پاهاش میرسه به زمین تو این زمین به این بزرگی با این همه خانه و ماشین هیچیش سهم من و بچه هام و برادرام نیست

مهسا یگانه نیا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

توروخدا کمکم کنید تو قرعه کشی اسمم اومده ۵۰ تومن واریز کردم برای ایران خودرو یه کد اومد حالا اونو میزنم میگه شما مجوز دیدن این قرار داد رو ندارید حالا من چیکار کنم شما کمکم کنید همه چیمو فروختن تا پول این ماشینو بدم توروخدااااا راهنماییم کنید

فرشاد باوری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

فقط میتونم بگم سیاست دولت و خودرو سازها به سادگی آب خوردنه و مردمی ک از ترس اینکه بدتر سرشون نیاد شتاب زده اند..یکم ب این ریتم توجه کنید... پراید ۱۰۰ملیون..کشف احتکار..طرح فروش ویژه..ب همین سادگی دوباره دولت خودروساز شورای رقابت... و در آخر مردم بدبخت..مردم بدبختر..و همچنان بدبختر از قبل

رضا محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ببخشیدمیشه راهنمایی کنین؟ میشه ازثبت نام سایپاانصراف داداگه میشه چطورهست؟( چون من بایه کدملی هردوشرکت رو انتخاب کردم)واینکه برای شرکت ایران خودرو میتونم ماشینی که ثبت نام کردم تغییربدم اگه میشه چطوری انحام بدم ممنون

راستگو واقعیت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.قشنگترین صحبت و کاربر فرزند ایران کرده برید بخونید. واقعا خودتون و زدید به خواب یا پشت و پناهی ندارید؟ بابا ما مردم پشت و پناه همیم.اول گفتن پراید 100 شده بدونید و مطمین باشید که وقتی ی پراید میشه 100 تومن حتما اون دلال که وابسته به آقایون است باجش نداده و پراید شده 100 تومن. اومدن گفتن 100 تومنش میکنیم که مجبور شی بریزیشون بیرون.اونم نریخت بعدا ذفتن بارش و از مهرآبادو .... گرفتن گفتن محتکر و فلان. این اولیش. دومم بازار داغ کردن باهم جنگیدن سر جلو دوربین بر علیه هم تکون دادن که آآآآآآآآآآآآآآآآآی نگران مردمیم که نبودن و فقط به فکر خوذشون بودن.بعد امروز فردا کردن قیمت اعلام میکنیم.بعد اعلام نکردن و گفتن ثبت نام میکنیم.بهدش ی سری به هوس افتادن بنویسن گفت 405 و 111 فلان قیمت ایجاروگوش کنید(میگن دروغغگو کم حافظست) آخه مومنای مسجد ندیده شما که تولید 111 و 405 امسال متوقف کردید چجوری قیمت میدید بعد زمان ثبتنام اصلی یکیش نیست.اینم از این.بعد داغترش کردن گفتن چک صیاد بگیرید و پول بریزید و فلان بعد گفتن ایراد داره سایت دیدن چک صیاد شده چاله براشون ولش کردن گفتن فلان............... همه و همه اینحرفا بخاطر اینه که من و تو اینارم مث زلزله زده ها مثل طوفان زده ها مثل سیل زده ها با پولمون و دسترنجمون نجات بدیم و بعدش ی جنس 1000 و 100000000 بدیم. سر حدتون نخرید سر غیرتتون نخرید سر ناموستون نخرید تا درست شه پراید 10000000 میلیلونه.پژو 250000000 میلیونه نه 100میلیلون. از اون داراتون تا اون ندارتووووووووووووووووووووووووون حیفتون نمیاد پول زحمتکشیتون به جای 20 تا 30 میلیون بدید پای 70 یا 100 میلیلون تومن.بخاطر من نه، به خاطر ماهم نه، بخاطر خودت دلت بسوزه انشالله و نری پول زحمتکشیت و بدی به اینا

مسعود سعادت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اقا چرا یکی یه تحلیل منطقی نمیده اولا با شرایط فیلتری و سختی که گذاشتن باید دید تخمین چقدر ثبت نام رو میشه کرد من حدس میزنم بین 200 تا 300 هزار ثبت نام انجام بشه شانس برنده شدن یک به سی هست یعنی 29 نفر بازنده یک نفر برنده حالا 29 نفری که رفتن طلا و دلار فروختن و دولت دلارها رو از بازار جمع کرد ملت بعد از برگشته پولشون که خدا میدونه کی هست بهشون ریال داده میشه و باید برن دلار یا طلا بخرن و اونوقت دولت قیمت دلار و طلا رو بالا میبره تا کسری بودجش تامیین بشه و متضرر بدبخت مردمی هستن که به طمع سود در ماشین در اصل مال ضرر کردن.

T Jafari
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تا همه مردم دست به دست هم ندن هیچ اتفاقی نمی‌افتد ،من خودم سه سال ماشین می‌خوام بخرم نمیتونم چون پول جمع میشه قیمت سه برابر میشه ،هیچ فکر کردید که با این همه پولی که میگیرن که بعدش بخوان قرعه کشی کنن توی این سه روز با کمترین سود 18درصد چه پولی به جیب میزنن؟؟؟ حساب کنید میانگین ۱۰۰هزار نفری که ثبت نام کنن،که تعداد ثبت نام خیلی بیشتر از ایناس ،روزی ۲۰ میلیارد براشون سود داره که توی این ۳روز میشه ۶۰ میلیاااااارد ....واقعا دزدی و حروم خوری واضح تر از این؟؟؟؟

افشین کرمانشاهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا چی فکر کردن مردم خرند یا خودشان اخه چرااینقدر مردم ازاری مبکنید تاکی کلاه سرمردم میزارید مگه این مردم نیستن که شما را همیشه حمایت نکردن اگه ما وامثال ما نمی خواهیم لحظی شما دراین سرزمین نمیمانید پس با ما روراس باشید اینقدر دزدی وکلک نزنید اینقدر قیمت ماشینهای بی کیفیت نبریید بالا هرروز کلک نزنید هی قیمت بالا بالا ببریید بعد دوبار یعنی کمی مقداری بیاریید پایین ماهم خوشحال قیمت امد پایین بدو ثبت نام بکن

Sh.hatami hatami
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خسته نباشید ببخشید کسای که ثبت نام کردن با چه بانک های میشه ثبت نام کرد؟؟

علی حیدری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وقتی مردمی که صاحب ایرانند وسیله قرار داده میشوند که یه مشت دلال وسود جو ویه مشت اختلاسگر از منابع ایران وامکانات مردم ایران که متعلق به خود مردمه کلاه سر مردم بزارن با پول مردم ومنابع مالی که متعلق به همان مردمند کلاه برداری کنن وصد البته افسوس وصد افسوس مردم نمیفهمند وخودشون تلاش میکنند که کلاه سرشون بره چه باید گفت ،چاره این گران فروشی تحریم ونخریدن خودرو هست باز همون مردم میرن میخرن تا جیب دلال واختلاسگر پر بشه بعدش داد وبیداد راهومیاندازن که پول مردم را کی وکجا میبرند چرا هیچ کاری برا مردم نمیشود! لا مذهبا نخرید تمام ثروت این مملکت مال مردم ایرانه اینها یی کا اینجوری کلاه سرتون میزارن حق اینکار را ندارند خود مردمید که قبولومیکنید کلاه سرتون بره

نوشین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

والا با کلی قرض وقوله و با بدبختی پول جمع کردیم برا ماشین ولی از دیروز هرچی رفتیم کافی نت میگن ثبت نام نمیشه.یکیشم گف باید ۱ میلیون بدی بعد.نمیدونم راس میگن اختلال از سایته یا الکی میگن که پول اضافی بهشون بدیم

عبید زاکانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

از کجا معلومه که قرعه کشی درستی انجام بدن؟

عبید زاکانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

از کجا معلومه که قرعه کشی درستی انجام بدن؟

... ...
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام کامل مشخص هست که قصد دادن خودرو به عوام رو ندارید و هدف در اینجا هم باز خواص هستند.. خیلی از مردم خودشون و نزدیکانشو.ن چک ندارند و یا اگر هم نزدیکان داشته باشند چک نمی دهند. واقعا شرایط مزخرفی هست. و اینکه مهلت 48 ساعته برای مرحله دوم را باید بیشتر کنند شاید کسی بخواد بعد از قرعه کشی پول تهیه کنه..مثلا وسیله ای بفروشه..

علی 1
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این عده که میگن نخرین همونایی هستن که رفتن چندتا چندتا خریدکردند.والا من 206سی تومانی با شرایط نخریدم مجبورشدم 6ماه پیش ریو 90بخرم 60تومان .تا وقتی وضعیت دلار ومملکت اینه نخریم رفته تو پاچمون.مشکل ما اینجوری حل نمیشه با نخریدن فقط شعورلازمه

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

یکم فکر کنید اینا فقط میخوان از پولمون استفاده کنن 25 هزار تا رو به هر استان که 32 تا هست هزار تا هم نمیرسه چه برسه به هر شهر، مردم هم میلیونی ثبت نام میکنن قول میدم هر استان فقط بالای 25 هزار ثبت نام کنه مگه آمار اعلام میشه. حالا هم محدودیت کم میکنن که ثبت نام کنید مثل چک

میلاد حقی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

متاسفانه وقتی تمام شرایط رو بررسی می کنیم کاملا مشخص است که قصد ندارند ماشینی بدهند. انگار که من بگم به هرکسی که بتونه از سوراخ سوزن رد بشه من یک میلیارد می دهم. چک صیادی خودش دنیای مکافات هستش حالا از این ور عدم ثبت نام و ایراد سایت، از اون با سابقه داغون مسئولان ممکنه اصلا ماشین ندهند و پولمون از دستمون برود.

مهدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام. طرح خوبی برای قطع دست دلال هاست اما ایراداتی دارد که خوب است این ها هم رفع شود. در شرایط قید شده موعد تحویل سه ماه از تاریخ نهایی شدن چک است و نه سه ماه از تاریخ مبلغ ودیعه اول. سوال اینجاست که تاریخ نهایی شدن چک چه زمانی است و واقعا کی خودرو را تحویل می گیریم؟؟؟ و سوال دوم اینکه تاریخ قرعه کشی کی است؟؟؟؟ و اگر خودروسازی که بالاخره نصف مبلغ را گرفته و در حساب دارد دلش بخواهد قرعه کشی را تا مدت ها عقب بیندازد چه مرجعی مدافع حقوق مشتری است؟ ممنون می شوم پاسخ داده شود.

م رنجبر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام‌من‌موتور‌مدل‌۶۵‌دارم به من ماشین میدن

M N.T
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تا رهست خ سوارم هست،این ملت هربلایی سرشون بیاد حقشونه.وقتی یه کالایی ارزونه هیچ کی نگاشم نمیکنه،همین که گرون میشه همه هجوم میارن.معلومه سواستفاده میکنن،سواری میگیرن،طرف میره پرایدروبا التماس ۶۰ م میخره نیشاشم تا بناگوش بازه که ماشین سواره،درحالی که بدنه خر ازبدنه این ماشینا محکم تره،بابا شما که این همه مدت به قول خودتون ماشین نداشتین این یه سالم روش،بخدا بعدش به التماس میافتن که بیاین بخرین،همون طور که سال ۹۴ به التماس افتاده بودن،فقط یه سال دوام بیارین،بعدش ببینیم به لط کردن میافتن یا نه

فرزند ایران
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ای جمااااااااااااااعت خوااااااااااااب حداقل از کرونا درس بگیرید که مرگ پشت در خونه‌ی تک تکتون اومد و برای زنده موندن چاره‌ای نداشتید جز رعایت مواردی که وجود داشت.. به این زودی فراموش نکنید خواهشا.. چرا دست این حیله‌گرای ب شر هیچوقت برای شما مردم رو نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! اگه فکر می‌کنی لیاقتت، این حقارتی که تا خرخره توش فرو رفتی نیست، یاد بگیر که سطح فهم و تفکرت رو بالا ببری و باز برای صدهزارمین بار حیله‌ی این دولت و این دی بی رحم و ادر رو نخوری که دستشونو تا آرنج توی جیب مردم کردن و این مردم هستن که باید تاوان بی لیاقتی، بی سوادی، بی شعوری، بی وجدانی، بی خدایی و ریاکاری و دزد پروری و دلال پروری مسئولان این مملکت رو بدن.. این دلال‌ها رو همین بی وودا پرورش دادن و با شراکت باهاشون، راه رو براشون هموار کردن.. اینا دلشون برای ما نسوخته و قصد تنظیم بازارم ندارن.. نخرید شما رو به تمام مقدسات عالم نخرید.. فقط یکی دو سال هر چیز بی ارزش و گرونی که میخوان تو پاچه‌ی مردم بکنن رو نخرید.. بعد ببینید واقعا ارزون و باکیفیت میشه یا نه.. هرچند حالا یه عده که خیر سرشون میگن اقتصاد بلدن ممکنه بگن با نخریدن اوضاع بدتر میشه.. ولی این ضرب المثل قدیمی که سزای گرانی نخریدن هست ولله پر مغز و پر معنیه.. از هیچ دزد و دلال و موج سواری هیچی نخرید.. بله.. یه عده بالاخره توی این شرایط ممکنه یه شانس کوتاه مدت نصیبشون بشه ولی در بلند مدت، با این وضعی که مملکت روز به روز از بی وجودی مسئولان داره بیشتر به فنا میره، هزاران شانس دیگه رو از دست میدن و اون شانسی که توهمش رو دارن بین هزارااااااان بلا و مصیبتی که در انتظارمون هست گم و گور میشه.. تنها راهش فهم و هوشیاری و اتحاد مردم توی دونستن حقوق شهروندی و حق طلبی واقعی و صبر و تحملشون هست.. جالبه ما مردم ایران توی تحمل فلاکت و بدبختی اتفاقا بی نظیریم و این همون دوندونایی هست که از ما شمردن و باعث ظلم پذیری ما شده.. اون دندان رو روی جیگر بذارید و سزای گرونی رو با نخریدن بدید.. که البته این خواهش من چیزی شبیه خواب و خیاله برای اونایی که سهمی از اندیشه و تفکر دارن.. و مطمئنا این حرفای صدتا یه غاز منم به گوش اونایی که ناشنوا هستن نمیره و ثبت نامشون رو می‌کنن و این "بی‌لیاقتی "در رسیدن به یه جامعه‌ی هوشمند و با لیاقت، روز به روز عظیم‌تر و کشنده‌تر میشه.. ببینید توی همین صفحه اونایی که از حیله‌ی دولت و آینده‌ی خراب اقتصادی این مملکت آگاه هستن چقدر حرفای خوبی زدن.. خواهشا نخرید..

محمد باقری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تا کی میخواهید مردم رو احمق حساب کنید تا کی میخواهید جیب مردم رو خالی کنید...بدون اینکه بدونیم ماشینی به ناممون در میاد پولی باید واریز کنم و هیچگونه سودی به پولمون تعلق نمیگیره تو این تورم صد درصدی..بعد قیمتی که ابلاغ کردید یکباره ده میلیون گرونتر اعلام میکنید ...چهار ماه بعد خودرو رو تحویل میدهید اگه راست بگید ...خودرو یک سال در رهن ایران خودرد ...پولو دادیم اما حق وسیلمون با دولته ...حالا کل شرایط رو قبول کنیم حالا میگن چک باید به نام باشه ی‌کی نیست بگه مردم همه پولدار و بازاری نیستن که دسته چک اشته باشند ...این قانون ها رو کی تصویب میکنه ...ظلم تا کی

تیتتن دیییایپی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خدایا خودت کاری کن هر جوری حساب کنید همون قیمت ی هفته پیش خودرو میشه که سر ب فلک زد برای داشتن دسته چک باید پنج ملیون تو حساب داشته باشی + چیزهای دیگه ک برای قشر مانند من اصلا امکان پذیر نیست خدایا فقط خودت کمکمون کن این همه بگیز و ببند ی هفته پیش الکی بازیه...ب ندرت کسی بتونه بگیره...خسته ایم دلمون خیلی شکستست.......

نفس ش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطفا دقیقا آدرس سایت ثبت نام را ارسال نمایید. ممنون

م.ع
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا من نمیتونم ریسک کنم یه وقت پولمو بخورن ور شکست میشم.اگه دولت علنا بیاد تضمین کنه میخرم. نخرییییییییییید.

م.ع
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا من نمیتونم ریسک کنم یه وقت پولمو بخورن ور شکست میشم.اگه دولت علنا بیاد تضمین کنه میخرم. نخرییییییییییید.

علی رمضانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من دوتا سوال داشتم این چک که میگیرن باید بنام خریدار باشه؟من دسته چک ندارم چه کنم؟تحویل خودرو 90روز بعد از مبلغ پرداختی چک هستش یا زمان پرداخت ودیعه دوم؟

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من دوتا سوال داشتم این چک که میگیرن باید بنام خریدار باشه؟من دسته چک ندارم چه کنم؟تحویل خودرو 90روز بعد از مبلغ پرداختی چک هستش یا زمان پرداخت ودیعه دوم؟

سالار سالاری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.بعد قرعه کشی اگه اسم ما درنیومد تکلیف پولی که دادیم چی میشه؟

محمد امیری نیا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا سند باید تا یک سال در رهن بانک باشه ؟ وقتی پول ماشین رو کامل می ده . لطفا اگه کسی می دونه توضیح بده برا ما

زهرا بابایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تو رو خدا نخرین یکم بیدار شین.بزارین ماشینهای پفکیشون بمونه دستشون بپوکه

زهرا بابایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من واسه این ملت احمقمون واقعامتاسفم.ازماست که برماست

شهاب شهابی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطفا شماره شبا را به صورت صحیح وارد نمایید...دایما ارور میده شماره شبا اشتباهه اما جایی برای ثبت شماره شبا نداره

روحی ج
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پس تکلیف پولی که میریزیم و توی قرعه کشی اسممون درنیومد چی میشه؟؟؟؟؟!!!!

حوری سپهری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام متاسفانه من همه شرایط ثبت نام ماشین را دارم اما چک به نام خودم ندارم که یک چک در رهن خودرو ساز تا یک سال بگزارم. و همین مسئله باعث شده که نتونم ثبت نام کنم. لطفا رسیدگی کنید چه باید کنم؟

مسلم گلستانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دوستان شرایط چک صیادی رو دید؟؟؟ با این حساب خیلی از افراد نمی توانند ثبت نام کنند.برای داشتن چک صیادی هم که هفت خوان رستم می خواد. جالب بخاطر 6 میلیون باید چک صیادی هم داشته باشیم ما که بخواهیم نقد بدهیم و چک صیادی نداریم نمی توانیم ثبت نام کنیم. هبیشتر سرکاری و شوخی هستشواقعا خسته شدیم

دوست محمد رئیسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام لطفاً شرایط ثبت نام زیاد مشکل نکنید ،برید قیمت بازار کنترل کنید هرکه گران فروشی کرد ببرینش زندان

محمد رضا فلاح
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام تحويل خودرو رو مشخص نكرديد

دوست محمد رئیسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خوبی ببخشید من فقط یک پلاک خاور فرسوده بنام دارم دیگه هیچ خودروی بنام من نیست آیا ثبت نام شامل من میشه یا نه لطفاً جواب بدید

دوست محمد رئیسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام لطفاً شرایط ثبت نام زیاد مشکل نکنید ،برید قیمت بازار کنترل کنید هرکه گران فروشی کرد ببرینش زندان

amir
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

یک حساب کتاب ساده ایران خودرو 15 هزار دستگاه سایپا 10 هزار دستگاه گفته شده هرکسی که ثبت نام میکنه باید نصف مبلغ رو واریز کنه و اگه در قرعه کشی برنده نشد طی مدت 1 هفته پولش برگردونده میشه،حالا اگه میانگین قیمت رو 70 بگیریم و فرض کنیم برای ایران خودرو 30 هزار نفر و سایپا 20 هزار نفر ثبت نام کنند،آمار و ارقام به این صورت میشه: ایران خودرو 30/000 × 35/000/000 (نصف هزینه پرداختی) = (1/050/000/000/000) 1هزارو 50 میلیارد تومان سایپا 20/000 × 35/000/000 (نصف هزینه پرداختی) = (700/000/000/000) 700 میلیارد تومان یعنی اگه ثبت نامی های ایران خودرو در خوشبینانه ترین حالت،دو برابر ظرفیت باشه و با توجه به اینکه همه باید نصف مبلغ رو پرداخت کنن، ایران خودرو مبلغی حدود 1000 میلیارد تومان طی یک هفته دریافت میکنه که این بابت ثبت نام 30 هزار نفر است.به عبارتی از این 30 هزار نفر 15 هزار نفر در قرعه کشی انتخاب نمیشن که میشه چیزی حدود 500 میلیارد تومان طی یک هفته (البته اگه یک هفته ای پول مردم رو برگردونن) در حساب ایران خودرو گردش میشود. این مبلغ برای سایپا حدود 350 میلیارد تومان است

مصطفی اربابی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام این صیغه چک دیگه چی هستش؟ اینا که گفته بودن 50 50 پولو میگیرن. آیا چک باید بنام خودمان باشه یا خیر؟ من نفهمیدم چی میگن

م ک
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کسانی که دسته چک ندارن باید چکار کنن اگه پول زیادی در گردش نداشته باشیم دسته چک نمیدن و ... فکر کنم باز هم این ماشینا نصیب پولدارها بشه نه مردم عادی

صبا عباسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

شما پول رو میگیرید و بعد قرعه کشی میکنید و اگه شخصی برنده نشد اون پول رو بهش برمیگردونید. خب سوال اینجاست! اینهمه پول این مدت تو حساب شما میمونه واستون خیلی سود داره که. خیلی کارا باهاش میتونید بکنید و دو برابرش کنید و بعد فقط اصل پول رو به مردم بیچاره بر میگردونید؟؟ اگه برنده نشن..رو چه حسابی؟؟ وام بدون سود از مردم دارید میگیرید؟؟؟؟

عباس احمدزاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام میشه لطف کنید بگیدچرا سند یکسال در رهن بانک قرار میگیره مگر بانک میخواد وام بده

اسماعیل
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و خسته نباشید به پرسنل خدوم ایران خودرو و سایپا خدا به شما توفیق بده ممنون و تشکر

علیرضا جوهری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا واقعا ثبت نام میکنید.؟ آقا نخرید که اینا هم پشتشون پر نباشه. وقتی خرید میکنید. یعنی از این ارابه ها ی مرگ حمایت میکنید. یعنی از خر فرض کردن ملت توسط دولت حمایت میکنید. خواهشا به این جهلتون پایان بدید. تا کی باید تو صف باشید. همه جا. همیشه. هر لحظه تو صف. به خودتون بیایین واقعا چرا؟!!؟

ملیسا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

قضیه این دسته چک چیه؟؟؟ اونم گزاشتن دقیقه نود اعلام کردن!! دزدای حیله گر

زهرا اتشین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کدپستی روکسی اگر تونسته وارد کنه توسامانه راهنمایی کنه.ممنون میشم

محمد رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

قیمتا رو بالاتر بردن همه جا زدین 206 قیمتش 61 میلیون چی شد یهو؟؟؟؟؟؟10 میلیون گرونتر شد الان تو سایتش زده 71 میلیون و میگم اشتباه محاسبه کرده بودیم. دیدن مردم میخاون هجوم بیارن گفتن گرونش کنن

محمد رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

قیمتا رو بالاتر بردن همه جا زدین 206 قیمتش 61 میلیون چی شد یهو؟؟؟؟؟؟10 میلیون گرونتر شد الان تو سایتش زده 71 میلیون و میگم اشتباه محاسبه کرده بودیم. دیدن مردم میخاون هجوم بیارن گفتن گرونش کنن

زهرا اتشین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کدپستی روکسی اگر تونسته وارد کنه توسامانه راهنمایی کنه.ممنون میشم

امیرحسینی چابکی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بابا به پیر به پیغمبر مامردم خودمون مقصریم خودمون مسبب این بازار آشفته هستیم ..خداوکیلی این ارابه های مرگ ارزش انقد ترس واسترس ثبت نام داره اینا همش نقشه جدیده برای خالی کردن جیب مامردم که این اندک پس انداز خانواده هاس ضعیف ومتوسط را از جیبشون خالی کنن؟!!.واقعا متاسفم اگر هیچ کس ثبت نام نکنه یک سال فقط یک سال همه باهم باهم متحد شیم قراربذاریم که ازکارخونه های داخل خودرو نخریم اونوقت ببینید ماشین وهرکالای دیگه برمیگرده به قیمت خودش یانه؟! قول بدیم نخریم فقط ی مدت تحریم کنید به خدادرست میشه قیمتا بر میگرده سرجای خودش.... یاعلی مدد

احمد کریمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حداقل چند صد هزار نفر ثبت نام می کنند چند صد میلیارد تومان بدون سود چند ماه به حساب سوگلی های دولت واریز می‌شود کمی از نقدینگی کاسته می شود و کمی کسری بودجه تامین می شود آز این شعبده ها فراوان در آستین دارم،

داريوش مزين أني
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

از كجا معلوم اينها واقعا نصف پول بگيرند بعدش واقعا قرعه كشي واقعي بكنند،نكنه باز دورمون بزنند،خدايي دسته اينها رو نميشه خواند،دارند در باغ سبز نشان ميدن كه پول بيشتري بره به حسابشون.

سلام علیکم السلام
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به نظر من چرا وقت تلف میکنید به اندازه پولتون یه ماشین کارکرده بگیرید فرغون ؛فرغونه دیگه، جفتش یه کارو میکنه به خدا قدیمیاش از جدیدا اپشناش بیشتره ،از ما گفتن

داريوش مزين أني
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

از كجا معلوم اينها واقعا نصف پول بگيرند بعدش واقعا قرعه كشي واقعي بكنند،نكنه باز دورمون بزنند،خدايي دسته اينها رو نميشه خواند،دارند در باغ سبز نشان ميدن كه پول بيشتري بره به حسابشون.

آرزو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ما كه موقع ثبت نام 50 درصد بايد بديم بعد از چند وقت قرعه كشي ميشه تكليف سود اين مدت پولمون چي ميشه؟ و اينكه مگه رو ماشين وام مي ديد كه سند بره تو رهن بانك؟

سعید شریفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام............... این لعنتیها باز با گرفتن پول هنگام ثبت نام و معلوم نبودن شرایط خرید و زمان تحویل و هزار تا مسله دیگه معلومه که دارن دوباره سر ملت کلاه میزارن................. احمق اونیه که به این دو تا خودرو ساز حرام خور اعتماد و احترام میکنه و مثل خر هر جور که اونا دلشون میخواد بهشون سواری میده...............

حوریا قیاسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همه فیلدها اطلاعات مکانی / کارت بانکی و ....باید پر بشه ممنوم از پاسختون

مینا عرب شاهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اصلا معلوم نیست کی ماشین رو تحویل میدن دوسال پیش خواهر زادم ساینا ثبت نام کرد کل پولش رو هم واریز کرد بعد دو سال تازه ماشینش رو تحویل دادن اینا هم اصلا به زمان تحویل خودرو اشاره نمیکنن

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خوب ما روز ثبت نام نصف مبلغ رو پرداختيم و در روز قرعه كشي اسمون در نيومد چه تضميني هست كه ميلغي كه پرداخت شده بهمون برگشت داده بشه، قرعه كشي رو انجام بديد بعد كل مبلغ رو يكجا بگيريد

مسعود ع
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

یامه چندسال پیش به بهانه اینکه هر ایرانی یه خودرو داشته باشه و برای دریافت پلاک ملی از هر ایرانی نفری 25 هزارتومان گرفتند !!!!!! بنظرتو چی شد؟ هیچوقت ریسک نکنید اگه پول دادید و تو قرعه کشی برنده نشدید تا میاید ثابت کنید اقای رئیس جمهور عوض شده و دستتون به جایی بند نیست . من 40 سال سن دارم و هنوز نتونستم یه خونه و یه ماشین داشته باشم

بدون نام
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام این شرایط برای فردی که خودروی دست دوم داره هم شامل میشه یانه کلا نباید ماشین داشته باشه؟ ممنون

حجت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کمی عاقلانه فکر کنید. این طرح نه اولش معلوم هست و نه آخرش. اینهم یه طرح دیگری از سلسله طرح های دولت برای جبران کسری بودجه از طریق گرفتن پول مردم هست ( بورس، سهام و ....) همه اینا کشکه. پول بی زبون رو به دست این گرگهای گرسنه نسپارید.

هم وطن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پس میشه ارزون کرد اون وقت تکلیف گرون فروختن ایران خودرو به ثبت نامهای قبلی چی میشه من اسفند۹۸ پارس رو ۷۰ م از ایران خودرو گرفتم چرا از ماها اضافه گرفتن ؟؟ کسی جواب گو هست؟؟

Mohsen T
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دوتا اشکال اساسی اینجا وجود داره و طبق معمول باعث سو استفاده خودرو ساز خواهد شد . ۱ . اول اینکه پس از اتمام ثبت نام خودرو ساز نهایتا چقدر فرست داره تا نتایج قرعه کشی را اعلام کنه ؟ ۲ . خودرو ساز پول واریزی افرادی را که اسمشان از گردونه قرعه کشی خارج نمیشه چند روزه باید پس بده ؟ دو ماه دیگه مورد دوم تبدیل به معضل جدید مردم بیچاره خواهد شد .

سعید ش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

هم دزدن هم‌ ما رو مسخره کردن. هر سازی میخوان میزنن و مجبور میکنن مردمم برقصن. مرثیه میخونن و مجبوریم برقصیم. ننگ و نکبت بهتون و به زندگیتون

مهتاب
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

گزینه تا کنکون ثبت نام‌نکرده ام چرا بالا نمیاد؟؟؟؟؟

کسری ف
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام. قبل از اینکه بخواد قرعه کشی بشه و ما بدونیم اسممون در اومده یا نه باید نصف پول خودرو رو پرداخت کنیم؟؟؟ خوب بزارید قرعه کشی بشه اسم طرف در بیاد بعد پول بگیرید از مردم

حسن صلح جو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پول رو که کامل میخوان ....حدعقل موقع تحویل مانده پولشو بگیرین ..شاید یکی الان نداشته باشه بتونه پول جور کنه

علی محمد پاینده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام چرا کدپستی راتایید نمیکنه باید چیکارکرد؟

Mohammad
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آیا احراز هویت از فردا هستش یا تمام شده؟

مهدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آقا خواهشا نخرید ، بذارید یه بارم شده مثل کشورای متمدن رفتار کنیم ، بذارید بفهمن ما راضی نیستیم از این وضعیت ، تا کی باید سواری بگیرن از ما

حسن علی بخشی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

الان چجوریه شرایطش یعنی من ک مثلا 4 ماه پیش ماشین داشتم و الان ندارم البته اون ماشینم از دست گرفتم یعنی از کارخونه نگرفتم و کارکرده بوده شامل این شرایط میشم یا چون دوماه پیش پلاک ب نامم بوده دیگه بهم نمیدن. سامانه هم که کلا کدپستی رو تایید نمیکنه.برا شما هم اینجوریه

هنگامه رجبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام خدمت شما به نظرم روی این طرح اصلا بررسی نشده دوباره ماشین قسمت همونهابی میشه که پول دارن یکی،از آشناهای ما توی اسنپ کار می کنه و یه ماشین قدیمی و خراب وکمی طلا داره باید اول مطمئن باشه که برنده میشه تا بتونه پول رو بده بهتر نیست اول ثبت نام کنید و هر کی در قرعه کشی برنده شد پول رو بگیرید ؟؟؟این جوری همون یک ذره سرمایه ای که بدبخت بیچاره ها دارن دارین از دستشون در میارین .

محمد غشلاقی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دولت به جای این طرح های عجیب و غریب خودرو ساز ها رو ملزم کنه ماشین های ثبت نام شده مردم رو تحویل بده مشکل خودرو حل میشه افراد زیادی هستند که موعد تحویل خودروشون سال 98 بوده هنوز خودرو تحویل نگرفتن مصرف کننده واقعی هم هستن غیر اینکه که خودروساز به خاطر اینکه دهن دولت رو ببنده باید از حق اونا بزنه واسه این فروش های فوق‌العاده و تاخیر رو تاخیر های قبلی بیاره دولت ما تو هرکاری دخالت کرد وضعیت رو برای مردم بدتر کرد

مبینا یوکابد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگه واقعآ برای تنظیم بازار هستش پس چرا قرعه کشی میکنید؟ به همه کسانی که درخواست خرید میدن خودرو بدید. این ارابه های مرگ رو به چه قیمتی میخواهین تحویل مردم بدین؟؟ هر روز یه دلیل میارین .بابا جمع کنید این دوتا شرکت بظاهر خودرو ساز رو .اینا که خودرو ساز نیستن اینا کمتر از این شرکت های ارمی نیستن که جیب مردم رو خالی میکنن. چطور سلطان خودرو رو دستیگیر کردید و با همراه همسرش بهش اعدام دادین ولی کسی که اجازه ثبت نام این همه خودرو رو داده بود دستگیر نکردین و بهش اعدام ندادین؟ دلیل اصلی عمل سلطان خوردو همون بیشعوری بوده که بهش اجازه کار رو داده.پس باید اون هم اعدام بشه. در ضمن ما میخواهیم خودرو سازهای داخلی رو جمع کنید .مثل دیگر کشورها به خودرو سازهای جهانی اجازه ورود بدید تا محصولات با کفیت داخل کشور بکنن و مردم از این فلاکت نجات پیدا کنن. تا کی آخه؟؟؟؟؟ تاکی ما آرزو بدل بمونیم ؟ که مثل کشورهای عقب مانده مثل عراق و پاکستان و افغانستان حداقل سوار ماشین های ایمن بشیم. اگه تحریم هستیم اجازه بدین هرکسی خودش وارد کنه .فقط پلاک بدین .دیگه سر ندونید شمارو به هر کی و هرچی که قبول دارید!!

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ایکاش این قیمت ها قبول بشه از طرف خدرو سازان ای خدااااااااااااا بقرآن دیگه از استرس مردیم

رومینا سبحانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خب نخرید !چرا الکی اینجا شلوغش می کنید بعد اسم می نویسید !؟کی ان که ثبت نام میکنن!؟

رسول لطفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باید گزینه پلاک جاری رو اعمال میکردند اینطوری شانس یک به صد هم نیست اگه اعمال می شد حداقل تعدادی از کسانی که خودرو ندارند به حفظشون می رسیدند

علیرضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من خرداد 3 سال پیش یه ماشین دست دوم خریدم و پارسال فروختمش ، این بخش نامه شامل حال من هم میشه؟

مصطفی خوزستانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با احترام،طبق صحبتهای همگی که اینهمه شاکی هستید بهتره که تا حداقل یکسال کسی خودرو نو نخره،وقتی اینهمه مشتاق خرید هست میخوای ناز نکنن،هرکس از خودش شروع کنه،ببینید بهتر نمیشه؟؟

علی رضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خدمت رفقا بنده در آبان ماه ۹۸بدون هیچ واسطه ای ثبت نام کردم و در اردیبهشت ماه ۹۹تحویل گرفتم. البته تاخیر به خاطر بیماری کرونا بود

سیدحسن علی شریعت پناهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

هیات علمی بازنشسته 73سال لطفان اولویت قراردهید سپاس

ج ر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا زمان تحویل و تعداد خودرو فوق العاده مشخص نیست ؟ چرا روشن سازی نمیکنن اگه کسی در قرعه کشی برنده نشد کی پولش عودت میشود ؟

رضا احمدی بنی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام دوستان این سایت امتا کد پستی رو قبول نمیکنه راه حلش چیه؟؟راهنمایی کنین

حسین پناهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام به همه متاسفانه چون این دو شرکت درصدی از پولشان را به خیلی از ارگانها میدهند مثل قوه قضاییه و بنیاد مستکبران و مجلس و ... بخاطر همین این اوضاع را خواهیم داشت. وقتی عیدی نمایندگان مجلس یک خودرو داخلی میشه پس انتظار نداشته باشید این دو شرکت بیایین به مردم خدمات بدهند. از طرفی هم مردم ما هم الا ماشاالله که وقتی جنسی گران میشه بیشتر میخرن تا ارزونی. دولت هم خوب مردم ما رو شناخته. این پیش فروش اگر میخواد قرعه کشی کنه پس چرا نصف پول خودرو را میگیره. میتونه با ۲۰ هزارتومن هزینه ثبت نام همه را احراز هویت کنه بعد قرعه کشی و اسامی را اعلام کنه. این منطقی نیست. شما چگونه میخواهید نصف پولو بدید بعد اسمتون در نیومد چه تضمینی دارید که پولتون را بهتون بدن. طرف تکمیل وجه کرده ماشینشو بعد از ۱۱ ماه میدن. به نظرم این شیوه جدید اسکول کردن مردم توسط دولت هستش. اگه کمی سیاسی فکر کنید تا روحانی بره یکسال وقت هست یعنی ۱ سال وقت دارن به هر شیوه شده تو پاچه مردم بکنن. یا علی مددی

علی قلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

یه ذره فکرکنید۰۰۰این نظر همه جا پخش کنید۰۰۰خیلی ادم ثبت نام میکنه بعد کلی پول میاد تو حسابش بعد کلی سود اون پولها تو یک هفته میشه که میره تو جیبش بعد پولتونو میده میگه قرعه بنام شما نیست.بعد اون ماشین های کم تعداد هم مجانی تحویل مشتری بده باز سود کرده.یعنی ی ی ی چی؟؟؟؟؟؟!!!!

نادر ساجدي
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تا زماني كه رقابت در خودرو نباشه ايران خودرو و سايپا خودشون دولت و حاكم هستن وقتي جلوي واردات و رقابت گرفته شده يعني اين كه دولت خودشون ميخواد ايران خودرو مافياي ايران باشه اگه ايران خودرو نميتونه به متقاضي ماشين بده يعني اين كه توليد كفاف نميده پس وارد كنين ولي چرا واردات نيست اون بحثي هست سياسي و ما سر در نمياريم😊

کارگر بدبخت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بخدایی که بزرگتر از اون سراغ ندارم قسم، از وقتی خودم رو شناختم کار کردم که بتونم یه ارابه مرگ بنام پراید بخرم درست از سن 17 سالگی تا الان که32 سالمه از قیمت 7 تومن دارم دنبال قیمت پرایدشون میدوم و مثل کارتن موش و گربه بهش نمیرسم خدایا از اینکه دم از حسین(ع) میزنیم و قدم در راحش بر نمیداریم شرمنده و خجلیم

سعید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دقت کنید گارانتی این خودروها سه ماهه نیست،بلکه خریدار باید در عرض سن ماه از خرید خودرو رو به سرویس اولیه ببره،این یعنی نمیتونی ماشینو بخوابونی تو پارکنیگ،چون تا به کیلومتر مورد نظر نرسه،سرویس اولیه نمیشه و گارانتی خودرو باطل میشه

عباس شهبازی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تا مردم احمق توی این مملکت وجود داره ، فریبکاری هم وجود داره . مردم ، ما مقصریم که به شکل های مختلف فریب می خوریم ، وعلت فریب خوردنمان طمع ، جهل و نادانی است

کیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ثبتنام امتا یک سنگ اندازی است.چون یکماهه دارم تلاش میکنم ثبتنام کنم ولی کدپستی ام را نمیپذیرد. هنوز نتوانسته ام کد امتا بگیرم. کجا مراجعه کنم؟؟؟

کیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ثبتنام امتا یک سنگ اندازی است.چون یکماهه دارم تلاش میکنم ثبتنام کنم ولی کدپستی ام را نمیپذیرد. هنوز نتوانسته ام کد امتا بگیرم. کجا مراجعه کنم؟؟؟

رضا موحد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بهترین شرطی که وجود داشت یعنی نداشتن پلاک جاری برای شخص را برداشتند و اینطوری شانس و حق یکی مثل من که میخواهد اولین خودرو خودش را از کارخانه بخرد به شدت کم می شود .

ز ع
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کوییک جزو ماشین های عرضه شده نیست؟

م صمد زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام یه سوال دارم... آیا میشه با نام فردی که ماشین نداشته تا حالا و گواهینامه داره از کد ملیش استفاده کرد و پلاک ماشینت به اسمش باشه و اینکه میشه بعد مدتی تغییر سند پلاک داد و به اسم خودت کرد؟؟؟

محمود محمودی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

است واگذاری وانت 151هم انجام میشود باخبر لطفاً اطلاع رسانی کنید

سنا ع
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام .آقای آبرین که پیام گذاشتید اینجا. ما هم همزمان با شما ثبت نام کردیم ولی بالاخره با شش ماه تاخیر ماشین ساینا رو تحویل گرفتیم. مدام زنگ بزنید پیگیر باشید هم نمایندگی هم خود شرکت سایپا ۰۹۶۵۵۰

سعید بلوچ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگه واقعآ برای تنظیم بازار هستش پس چرا قرعه کشی میکنید؟ به همه کسانی که درخواست خرید میدن خودرو بدید. این ارابه های مرگ رو به چه قیمتی میخواهین تحویل مردم بدین؟؟ هر روز یه دلیل میارین .بابا جمع کنید این دوتا شرکت بظاهر خودرو ساز رو .اینا که خودرو ساز نیستن اینا کمتر از این شرکت های ارمی نیستن که جیب مردم رو خالی میکنن. چطور سلطان خودرو رو دستیگیر کردید و با همراه همسرش بهش اعدام دادین ولی کسی که اجازه ثبت نام این همه خودرو رو داده بود دستگیر نکردین و بهش اعدام ندادین؟ دلیل اصلی عمل سلطان خوردو همون بیشعوری بوده که بهش اجازه کار رو داده.پس باید اون هم اعدام بشه. در ضمن ما میخواهیم خودرو سازهای داخلی رو جمع کنید .مثل دیگر کشورها به خودرو سازهای جهانی اجازه ورود بدید تا محصولات با کفیت داخل کشور بکنن و مردم از این فلاکت نجات پیدا کنن. تا کی آخه؟؟؟؟؟ تاکی ما آرزو بدل بدل بمونیم ؟ که مثل کشورهای عقب مانده مثل عراق و پاکستان و افغانستان حداقل سوار ماشین های ایمن بشیم. اگه تحریم هستیم اجازه بدین هرکسی خودش وارد کنه .فقط پلاک بدین .دیگه سر ندونید شمارو به هر کی و هرچی که قبول دارید!!

نعمت اله حسنی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.اگرمیخواهیم پیشرفتی در کشور و زندگی فردی و اجتماعی ونیز سعادت دنیا و اخرت را داشته باشیم هیچ راهی نداریم جز اینکه هریک از ما وظایفش را درست انجام بدهد. مسوولین ایران خودرو و سایپا هم همینطور.لازم است که: ۱-به کیفیت خودرو واقعا توجه شود واین گرایش زیاد مردم به خرید باعث سهل انگاری و کمتر شدن کیفیت خودرو نشود. ۲-تنوع خودرو در این فروش ثبت نامی بیشتر باشد ۳-شرایط و زمان تحویل اسانتر باشد ۴-دریافت نصف مبلغ خوردو در ثبت نام اصلاح شود.چرا که فقط ثبت نام است .حداقل در سه مرحله و مناسبتر باشد. ۵- با توجه به وضعیت این خوردوها قیمتها واقعی تر و مناسبتر باشد سلامتی و سعادتمندی وتوفیقات همه ی شما و همه ملت شریف ایران وهمه ی خوبان و شیعیان جهان را از پروردگار سبحان خواهانیم.

نعمت اله حسنی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام . گارانتی ۳ ماهه که در فروش جدید خودرو گفته شده،اگر واقعا اینطور باشه ،اصلا خوب نیست چون با توجه به اینکه معمولا اشکالات خودرو بعد از حداقل ۶ ماه و بیشتر معلوم میشود بنابراین خیلی به ضرر مصرف کننده هست.سلامت و موفق و موءید باشید

خاطره
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام کسی میدونه اگه توی قرعه کشی اسممون نباشه وجه پرداختیمون چی میشه؟

سعید ِِِِ.......
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این مسخره بازی ها فقط تو ایران وجود داره , بی شرف ها کل پول رو میگیرن تازه ندیده ماشین رو میخری و حتی رنگش رو هم نمیتونی انتخاب کنی و حتی معلوم نیست کی تحویل میدن , تازه قرعه کشی هم میکنن و یه لگن بی کیفیت و بی خدمات و پر از ایراد بهت تحویل میدن , مرزها رو هم بستن و کسی انتخاب دیگه ای نداره و خیر سرشون یه شورا رقابت هم درست شده که بی شرفی این حرومزاده ها رو نظارت کنه , خاک بر سر ما که مجبوریم برای خرید یه لگن هر خفت و ذلتی و تحمل کنیم . خواستم بدونید که مردم خر نیستن , فقط مجبورن , لعنت بر عوامل بی کفایت ایران خودرو و سایپا

سعید جعفری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من برج۱۰ سال۹۷ماشینمو فروختم که یه ماشین ثبت نام کنم دیگه نشد که نشد تا حالا بی ماشین بودم یعنی میشه حالا ثبت نام کرد و تا سه ماه دیگه بهم بدن؟ و اگه تو قرعه کشی در نیمد پولمو کی و چطوری بر میگردنن

احمد رئیسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وقتیکه قرعه کشی میکنیدچرادرهنگام ثبتنام نیمی ازقیمت خودرو اخذبشود؟ اگه حدف جمع کردن پول مردم نیست پس بزاریدمردم ثبت نام بکنندوشماهم قرعه کشی بدلیل کمبودخودرو راانجام بدهیدواسم هرکس که درآمدبهش اعلام کنیدکه وجه راواریزکنند. اول پول بدیم بعداقرعه کشی میکنیدواگراسم درنیامدتامدتی حداقل یکماه منتظرپرگشت پول باشیم،،،، هی ماچقدملت بدبختی هستیم که چجوری سرمیدونندمارا،،،،،

براتعلی آبرین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بازنشسته آموزش وپرورش وافتخاررزمندگی دوران دفاع مقدس و۶۳ ساله ازگرگان هستم دهم مهر۹۷ باواریز۱۵۰۰۰۰۰۰تومان یکدستگاه ساینابرای زمان ازدواج فرزندم ثبت نام کردم وتیر۹۸مقرربوده باتکمیل وجه ووا یز کل قیمت ماشین ۵۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان همان تیر۹۸ماشین را نحویل بگیریم امروزکه سی ام اردیبهشت ۹۹ است شرکت سایپا با۱۱ ماه تاخیرحتی یک خبرکوتاه امیدوارکننده هم به مانمیدهد۰والآن هم که دست برخی مسئولان شرکت شرکت تودست دلالهاوحرام خورهاروشده آقایانی که همه چیز راگل وبلبل توصیف میکردند همه جورحرف میزنند ومانورمیدهند درباره وضعیت تحویل خودروی ماهیچ خبری نمیدهند درحالی که بایدازرفع ظلم ازماصحبت کنندوماراپس از۱۱ ماه ازگروگانی وزندان شرکت سایپا بیرون بیاورند۰

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها