جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

اعلام جزییات افزایش سرمایه بانک سینا

24 خرداد 1401
اعلام جزییات افزایش سرمایه بانک سینا

به گزارش بانک اول به نقل از ایبِنا، با صدور اطلاعیه ای در سامانه کدال جزییات پیشنهاد هیات مدیره بانک سینا به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه منتشر شد.

بر اساس این گزارش شفاف سازی، با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۷ مهر ماه ۹۵ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۵.۰۳۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی بانک سینا و بهبود نسبت های مالی که در تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۹۹ به تصویب هیات مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می شود.

در ادامه این گزاش شفاف سازی بانک سینا آمده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود. لازم به ذکر است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

 

اطلاعیه بانک سینا در خصوص افزایش سرمایه

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها