جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

بهترین اندیکاتورها برای تحلیل بیت کوین 

24 خرداد 1401
بهترین اندیکاتورها برای تحلیل بیت کوین 

بهترین اندیکاتورها برای تحلیل بیت کوین 


خرید و قیمت لحظه ای بیت کوین در صرافی ها از جمله اموری است که می تواند از سوی کاربران ارز دیجیتال انجام شود و در این خرید ها, اندیکاتورها در واقع نوعی شاخص به شمار می روند که قدرت تعیین قدرت خرید و فروش ارزها را در شبکه بازار دیجیتال مشخص می نمایند. 

اندیکاتور تحلیل بیت کوین
 


اندیکاتورها با بررسی سیگنال ها به راحتی میزان مبادلات، نوسانات ارزی، معاملاتی که در زمان کاهش شاخص اتفاق می افتد و مقدار بودجه هایی که به عرصه ارز وارد شده اند را می فهمند و با مجموعی از اطلاعات، پیش بینی های بازار ارز را اعلام می دارند. حال قصد داریم بهترین اندیکاتورهای فعال در جهان را به شما معرفی کرده و مختصری از توانمندی آنان را توضیح دهیم، لطفا تا پایان همراه مان باشید. 


مووینگ اوریج یا میانگین متحرک 
کاربران برای انجام تراکنش ها به طور مثال خرید تتر یا تغییراتی که نرخ واحدها اتفاق می افتد می توانند با ماجعه به اندیکاتور مووینگ اوریج از آخرین آمار و اطلاعات به روز شده سر در بیاورند. 
شاخص قیمت ها به سرعت توسط اندیکاتورها اعلام شده و میزان نوسانات دوره ای یک ارز دیجیتال را نیز مورد بررسی قرار می دهند. 
اندیکاتور میانگین ها به دو صورت ساده و متحرک قابل رصد و پیگیری است و هر کدام به نوعی متفاوت شاخص ها را بیان می دارند. 
میانگین ساده معمولا یک بازه زمانی 10 روزه را از قیمت، خرید و فروش ارز دیجیتال نشان می دهد اما میانگین متحرک یک دوره طولانی تر را که به آخرین اطلاعات متصل می شوند را اعلام می کند. 
میانگین متحرک می تواند بازه زمانی 50 تا 200 روزه را به نمایش بگذارد و کاربران قادرند با دقت بیشتری پیشینه هر نوع ارز را بررسی و سپس برای سرمایه گذاری اقدام نمایند. 
ضمن اینکه میانگین متحرک با رصد دوره ای ارزها شاخه های زمان مناسب برای خرید یا فروش را نیز ارائه می کند و به نوعی بهترین موقع برای تراکنش پرسود را عرضه می دارد. 


اندیکاتور Bollinger Bands  

اندیکاتور Bollinger Bands  
این اندیکاتور تمام اتفاقات بازار ارز دیجیتال را در بازه های زمانی مختلف مورد بررسی قرار می دهد. 
بولینگر باند در سه شبکه از میانگین متحرک توانایی فعالیت و مانور دارد. شاخص بولینگر باند به شکل خطی بوده و با افزای یا کاهش واحدها این خطوط در فواصل نزدیک یا دور از هم قرار می گیرند و مقدار سود و یا ضرر احتمالی را به تصویر می کشد. 
ضمن اینکه اگر باندهای بولینگر باند به نزدیک ترین فاصله ی خود برسند، حکایت از یک تنش یا تغییر آنی در بازار ارز دیجیتال خواهد داشت و کاربران فعال در تراکنش ها با مشاهده شاخص های این اندیکاتور برای جذب سرمایه گذاران بر ارزهای مناسب تر اقدام می نمایند.  

اندیکاتور RSI


 
اندیکاتور RSI
اندیکاتور آر اس آی ، نیز همچون سایر اندیکاتورها در یک بازه زمانی مشخص که معمولا دوهفته ای است، به بررسی نوسانات بازار ارز دیجیتال می پردازد. 
اندیکاتور آر آس آی به شکل کامل صفر یا صد تغییرات را نشان می دهد و با بروز اولین نشانه های شاخص به سمت بالا یا پایین آخرین اخبار را به صورت آنی اعلام می دارد. 
عدد نمودار اگر به میزان حدود 70 برسد از سوی شبکه مرکزی اندیکاتور اشباع خرید و فروش به نمایش گذاشته می شود و چنانچه به حدود 30 برسد دریچه های خرید را برای بیشترین تراکنش فعال می سازد. 
البته هر اندیکاتوری قطعا از خطا و اشتباه مبرا نبوده و نمی تواند به تنهایی مرجعی مطمئن برای سرمایه گذاری امن به شمار برود. اندیکاتور آر اس آی  شاخصی مستند برای اطلاع از خرید و قیمت لحظه ای بیت کوین محسوب نمی گردد. 

اندیکاتور مک دی macd


 
اندیکاتور مک دی MACD
نوعی دیگر از بهترین اندیکاتورها در شناسایی نوسانات بازار ارز دیجیتال در جهان اندیکاتور مک دی می باشد، که به صورت خطی و در دو نوع خط مک دی و خط سیگنال به فعالیت می پردازد. 
تفاوت این دو گونه از یک اندیکاتور به بازه های زمانی که مورد بررسی قرارمی دهند مربوط می شود. برای مثال خط مک دی دوره زمانی 26 روزه و خط سیگنال دوره زمانی 9 روزه را از نظر می گذرانند. در این اندیکاتور نیز همچون سایر اندیکاتورها آخرین آمار و اطلاعاتی که تغییرات ارز دیجیتال تجربه می کند را به نمایش می گذارد. 
بین اندیکاتور آر اس آی و مک دی شباهت های بسیاری است که گاهی کاربران هر دو را از یک خانواده می دانند، اما فعالیت های این دو شاخص از یکدیگر مجزا بوده و به شکل مستقل به فعالیت مشغولند. 
فراموش نکنید برای بررسی آخرین تغییرات ارز دیجیتال همزمان از این دو نوع اندیکاتور استفاده ننمایید زیرا احتمال خطا برای کاربران بسیار افزایش می یابد. پس بهتر است تنها از یکی از این اندیکاتور ها به عنوان مرجع رسیدگی بهره بگیرید. 


اندیکاتور استوکاستیک RSI/ RSI استوک 
خرید و قیمت بیت کوین در صرافی ایکس می تواند از بهترین گزینه ها برای افراد تازه کار در حوزه ارز دیجیتال به شمار برود. صرافی ها بدون شک مهمترین مراجع معتبر در جهت کسب آمار و اطلاعات درست از تجارت های مجازی محسوب می گردند تا افراد تازه کار با کمترین ضرر به خرید و فروش انواع ازر دیجیتال بپردازند. 
اندیکاتور استوک آر اس آی نیز همچون همونوعانش قدرت آنالیز نوسانات بازار ارز دیجیتال جهانی را دارد و حد فاصل دو نقطه اشباع شده در خرید یا فروش را به نمایش می گذارد. 
بررسی امور مالی شبکه ارز مجازی از طریق اندیکاتور استوک آر اس آی می تواند فرصت های معاملات امن بیشتری را برای کاربران باز کند و آن ها نیز با توجه به آمار ارائه شده کم ریسک ترین گزینه ها را به سرمایه گذاران پیشنهاد می کنند. 
اگر به شاخص اندیکاتور استوک بنگرید خط میانگینی که عدد 80 را نشان می دهد یعنی ارز در بالترین حد خرید است و چنانچه عدد 20 یا پایین تر را مشاهده کردید به معنی قرار گرفتن ارز در بالاترین مرز فروش می باشد. 


سخن آخر 
با توجه به تمام اندیکاتورهای معرفی شده شما قادر هستید بهترین شاخص ها را در عرصه بررسی ارز دیجیتال شناسایی کرده و در کوتاه ترین زمان مقصدی امن برای سرمایه گذاری مطمئن خود بیابید. 
البته فراموش نکنید تمام پردازنده های رایانه ای می توانند دچار خطا و اشتباه شوند پس قبل از ورود به بازار ارز بدانید که این عرصه نیز همچون هر تجارتی امکان سود و زیانی یکسان را خواهد داشت. هیچ سود و زیانی دائمی نیست و با کمی دقت بیشتر ایده آل ترین گزینه ها را در جهت اندوختن سود و سرمایه انتخاب کنید. 

  

اخبار مرتبط
بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا دولت کانادا با ارائه قوانین حمایتی، سعی در جذب نیروی کار و دانشجویان دارد . به این ترتیب و برای استفاده از این فرصت استثنایی شما باید بهترین راه برای مهاجرت به کانادا را برگزینید. در ادامه به معرفی این روش‌ها خواهیم‌پرداخت: مهاجرت تحصیلی به کانادا مهاجرت تحصیلی برای چه کسانی مناسب است؟ ● اگر دانشجو هستید یا به هر دلیلی قصد ادامه تحصیل دارید ● اگر امکان دریافت ورک‌پرمیت(اجازه کار) یا استارتاپ ویزای کانادا را ندارید
عوامل موثر بر هزینه رزرو هتل دوحه انتخاب هتل مناسب با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی سفرتان است. تنوع هتل‌ها در دوحه بسیار زیاد است و از هتل‌های ۵ ستاره لوکس تا هتل‌های ارزان‌قیمت و هاستل‌ها را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. هر چه مدیریت بودجه برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد طبیعتا باید اقامتگاه‌های ارزانتر را بررسی و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها