جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

ارزانترین بلیط هواپیما کدام است؟

24 خرداد 1401
ارزانترین بلیط هواپیما کدام است؟

سفر با هواپیما طرفداران زیادی دارد زیرا هواپیما بهترین وسیله نقلیه برای جا به جا شدن است. شما می توانید مسافت های طولانی را در کمترین زمان با هواپیما طی کنید. خرید بلیط هواپیما بهترین انتخابی است که می توانید برای سفر داشته باشید. اما برخی افراد به خاطر قیمت بالاتر بلیط هواپیما نسبت به سایر وسایل نقلیه، از سفر با هواپیما خودداری می کنند. به نظر شما می توان با هزینه ای کمتر با هواپیما سفر کرد؟


ارزان ترین بلیط هواپیما را چگونه می توان خریداری کرد؟ برای اینکه ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید باید یک سری از نکات را قبل از انجام خرید در نظر بگیرید. در این طلب قصد داریم تا چند مورد از راهکارهایی که باعث می شوند، ارزان ترین بلیط هواپیما را بخرید به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما


 
4 ترفند خرید ارزان ترین بلیط هواپیما


برای اینکه بتوانید بلیط هواپیما را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنید، باید به چند نکته به خصوص هنگام خرید توجه کنید. رعایت این چند نکته ای که در ادامه برایتان خواهیم گفت، می تواند شرایط را برای رفتن سفری با هزینه های اندک فراهم کند.


پرهیز از انتخاب مقاصد پر تکرار


شهر های خاص و پرتکرار که رفت و آمد در آنها زیاد است، همواره بلیط گران تری برای آن ها در نظر گرفته شده است. اگر قصد دارید تا هزینه های سفر خود را کاهش دهید باید قید سفر با هواپیما به این شهر ها را بزنید. سعی کنید در انتخاب شهر دقت کنید و شهر هایی را انتخاب کنید که معمولا تمایل و ورودی مسافر به آن شهر ها کم است.


جست و جوی بیشتر و مقایسه قیمت بلیط ها


برای اینکه بتوانید هزینه های خود را هنگام سفر با هواپیما کاهش دهید و بلیط ارزان تری تهیه کنید، باید هنگام خرید صبوری به خرج دهید. عجله در خرید بلیط هواپیما باعث می شود شما بلیط گران تری را خریداری کنید. وبسایت های بلیط فروشی مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها پروسه خرید بلیط هواپیما را انجام دهید.
سعی کنید با جست و جوی بیشتر تمامی قیمت ها را در وبسایت های گوناگون به دست آورید. به مشاهده قیمت های مختلف می توانید آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزان ترین بلیط را خریداری کنید. این مقایسه باعث می شود دیگر بلیط های گران تر را خریداری نکنید. به طور مثال اگر می خواهید بلیط هواپیما مشهد را خریداری کنید، قیمت های مختلف آن را مقایسه کنید.
"برای بسیاری از ما دقیقه نود حکم شادی و برای برخی از ما دقیقه نود حکمی از غم و اندوه را دارد. خرید بلیط هواپیما در بسیاری از مواقع در دقیقه نود حکمی از شادی و ارزانی را به همراه دارد. دقیقه نود یا لحظه آخر، لحظه ای شیرین برای خرید بلیط هواپیما است. بسیاری از شرکت های چارتر کننده با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما بلیط های خود را با تخفیف ارائه می کنند. این کار باعث می شود متقاضیان بلیط هواپیما، بلیط این وسیله غول پیکر را ارزان تر از زمان معمول خریداری کنند." (منبع)

 

تیک بان خرید بلیط هواپیما


 
دقت در انتخاب کلاس پروازی


یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت بلیط هواپیما کلاس پروازی است. در کلاس پروازی  A خدمات گوناگونی اعم از غذای لاکچری، صندلی بسیار راحت و چند مزیت دیگر برای شما مسافران در نظر گرفته شده که می توانی از آن ها استفاده کنید. اما اگر به دنبال این هستید تا ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید، باید قید انتخاب این کلاس های پروازی را بزنید.
سعی کنید در مسافت های نه چندان دور و دراز کلاس پروازی A را انتخاب نکنید زیرا در سفر های کمتر از 2 ساعت شما نیازی به وعده غذایی لاکچری یا صندلی راحت نخواهید داشت. با دقت در انتخاب کلاس پروازی می توانید با ارزان ترین بلیط ممکن با هواپیما سفر کنید.


هزینه حمل بار


متاسفانه یکی از موضوعاتی که اکثر افراد در هنگام سفر با هواپیما به آن توجه نمی کنند، هزینه های مربوط به حمل بار است. هر چه بار همراهی شما بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای خرید بلیط بپردازید. هزینه بار می تواند قیمت بلیط شما را تا 30 درصد افزایش دهد. به همین دلیل بهتر است هنگام سفر با هواپیما، وسایل خود را در یک کوله جایگذاری کنید سعی کنید تنها وسایل بسیار مهم را همراه خود داشته باشید و از بردن وسایل غیر ضروری به هواپیما اجتناب کنید.


خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر


خرید بلیط را از سایت های معتبر بلیط هواپیما انجام دهید. در حال حاضر سایت هایی مانند تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور به شمار می روند.
در بین تمامی این سایت ها، تیک بان توانسته با ارائه بلیط ارزان قیمت هواپیما از سایر رقبا پیشی بگیرد. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط دنیا همکاری می کند. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

 

اخبار مرتبط
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند
بخش صنعت و معدن کاشان یکی از مهم‌ترین بخش‌های این منطقه به شمار می‌آید و سهم بزرگی از سرمایه‌گذاری اقتصادی را نیز به خود اختصاص داده است. به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 1000 واحد صنعتی فعال در این شهرستان به چشم می‌خورد. این واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بستر مناسبی را برای اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آورده است.
اتصالات جوشی مانیسمان را به دو صورت می توان دسته بندی کرد. o بر اساس رده o بر اساس نوع اتصال اتصالات مانیسمان بر اساس رده : • اتصالات مانیسمان رده ۲۰ • اتصالات مانیسمان رده ۴۰ • اتصالات مانیسمان رده ۸۰ • اتصالات مانیسمان رده ۱۶۰ • اتصالات رده SGP • اتصالات رده STD اتصالات جوشی مانیسمان بر اساس نوع اتصال: • زانو مانیسمان • سه راهی مانیسمان

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات