ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

دو برند برتر اتوکلاو دندانپزشکی ایران

24 خرداد 1401
دو برند برتر اتوکلاو دندانپزشکی ایران

اتوکلاو دندانپزشکی آویکو و FTZ

یکی از کاربردی ترین دستگاه های مورد استفاده در دندانپزشکی و سایر مراکز درمانی اتوکلاو می باشد. این دستگاه جهت استریل و ضدعفونی کردن ابزارهای پزشکی استفاده می شود. عملیات استریل کردن به کمک فشار و حرارت زیاد انجام می شود و در سریعترین زمان باکتری ها از بین می روند. البته باید توجه داشته باشید که نمی توان تمامی تجهیزات را درون آن استریل کرد چرا که اغلب تجهیزات پزشکی به دما و فشار حساس هستند.

 

برندهای مختلف اتوکلاو دندانپزشکی

برندهای متنوع زیادی در جهان وجود دارد که متناسب با استاندارد های روز، انواع اتوکلاو ها را تولید و در بازار عرضه می کنند. هر یک از آن ها قیمت و مشخصات منحصر به فرد خود را دارند اما کارایی آن ها عملا به یک صورت می باشد. از پر فروش ترین برندهای موجود می توان به مواردی همچون: اتوکلاو آویکو ، اتوکلاو FTZ ، وصال گستر Vesal Gostar، کاووش مگا، شیک طب و ... اشاره کرد.

فروش اتوکلاو دندانپزشکی دنت لند

 

دو برند برتر اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

با توجه به وجود برندهای مختلف در بازار، انتخاب اتوکلاو دندانپزشکی با کیفیت کاری دشوار است. نمونه های خارجی به دلیل تحریم ها، بسیار کمیاب می باشند، از این رو استفاده از اتوکلاوهای ایرانی رونق بسیار پیدا کرده است. این اتوکلاوها نیز همانند اتوکلاو های خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به دلیل تولید داخل بون، از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار هستند. همچنین قیمت آنها نسبت به نمونه های خارجی کمتر می باشد. یکی از برند های پرفروش اتوکلاو، آویکو می باشد که در ادامه برخی از مدل های پرفروش آن را معرفی می کنیم. همچنین اتوکلاو FTZ نیز در کنار سایر اتوکلاوها ایرانی از محبوبین بالایی برخوردار است.

 

اتوکلاو دندانپزشکی آویکو

  • اتوکلاو آویکو سری Sun : این مدل جز تاپ ترین ها می باشد که میتوانید در مطب و کلینیک خود از آن بهره مند شوید. این مدل دارای دو ظرفیت 22 و 23 لیتری می باشد. همچنین دارای چنبر از جنس استیل ضد زنگ بوده و نگرانی از بابت وجود رطوبت را از بین خواهد برد. از آپشن های این محصول میتوان به دارا بودن پرینتر، 6 سیکل کاری و سیستم آب گیری دستی اشاره کرد.
  • اتوکلاو کوبیک Cubic : این مدل از ظرفیت 15 لیتری تا 36 لیتری را پشتیبانی می کند. تمامی این مدلها دارای چمبر فولاد ضد زنگ بوده و در برابر زنگ زدگی ایمن هستند. دارای 6 سیکل کاری و پرینتر بوده که کار را برایتان ساده تر میکند. همچنین 4 مرحله وکیوم  نیز دارد. این مدل از سیستم عیب یابی خودکار نیز بهره برده است.
  • اتوکلاو بوستر : این مدل بیشتر در ظرفیت های 23 و 18 لیتری تولید می شود. این نمونه حجم کمتری نسبت به مدل های قبلی دارد. جنس چنبر آن ها نیز از  فولاد ضد زنگ بوده و دارای پرینتر، 5 سیکل کاری، دارای تستر سختی، 2 عدد مخزن آب برای آب کثیف و تمیز، دارای سیستم آب گیری دستی، اتوماتیک و امکان اتصال به آب شهری می باشند.
  • اتوکلاو ماتیسا Matisa : این مدل نیز در حجم های 22 و 18 لیتری تولید می شود. شما میتوانید هر دو حجم را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید. هر دو مدل دارای چنبر فولاد ضد زنگ هستند. فاقد پرینتر بوده اما جای نگرانی نیست چرا که  امکان سفارش پرینتر به صورت سفارشی وجود دارد، 6 سیکل کاری، تخلیه مستقیم آب، 2 عدد مخزن آب برای آب کثیف و تمیز، سیستم آب گیری دستی و ... از دیگر امکانات آن می باشند.

 

اتوکلاو دندانپزشکی FTZ فیروز طب زمان (23 و 18 لیتری)

 

اتوکلاو  FTZ

اتوکلاو FTZ  در ظرفیت های 18 و 23 لیتری تولید می شود. این مدل نیز میتواند جز انتخاب های شما باشند که دارای 2 مد کاری ، مجهز به سیکل Prion جهت حذف ویروس های خطرناک، مخزن آب برای آب کثیف و تمیز، دارای سیستم خشک کن، چنبر از جنس استیل ضد زنگ و ... می باشد و با خاطری راحت میتوانید ابزار های پزشکی خود را با آن ها استریل نمایید. 

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی

با توجه به اینکه قیمت دلار بالا می باشد، استفاده از اتوکلاو خارجی، دارای هزینه ی زیادی می باشد. از این رو استفاده از اتوکلاو دندانپزشکی تولید شده توسط شرکت های ایرانی مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته است. اتوکگلاو های دندانپزشکی ایرانی نیز همانند دستگاه های خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این اتوکلاو ها در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند و به دلیل گارانتی و خدمات پس از فروش توانسته اند رضایت کاربران را جلب نمایند. قیمت این اتوکلاوهای دندانپزشکی با توجه به ویژگی هایی که دارند متفاوت می باشد. برای خرید تمامی مدل های ذکر شده می توانید به سایت دنت لند مراجعه نمایید. مشخصات و قیمت انواع اتوکلاو های ایرانی و خارجی در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنت لند DENTLAND.IR ارائه شده است.

اخبار مرتبط
بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا دولت کانادا با ارائه قوانین حمایتی، سعی در جذب نیروی کار و دانشجویان دارد . به این ترتیب و برای استفاده از این فرصت استثنایی شما باید بهترین راه برای مهاجرت به کانادا را برگزینید. در ادامه به معرفی این روش‌ها خواهیم‌پرداخت: مهاجرت تحصیلی به کانادا مهاجرت تحصیلی برای چه کسانی مناسب است؟ ● اگر دانشجو هستید یا به هر دلیلی قصد ادامه تحصیل دارید ● اگر امکان دریافت ورک‌پرمیت(اجازه کار) یا استارتاپ ویزای کانادا را ندارید
عوامل موثر بر هزینه رزرو هتل دوحه انتخاب هتل مناسب با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی سفرتان است. تنوع هتل‌ها در دوحه بسیار زیاد است و از هتل‌های ۵ ستاره لوکس تا هتل‌های ارزان‌قیمت و هاستل‌ها را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. هر چه مدیریت بودجه برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد طبیعتا باید اقامتگاه‌های ارزانتر را بررسی و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات