جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

نرخ رسمی ۲۵ ارز در آخرین روز هفته کاهش یافت

24 خرداد 1401
نرخ رسمی ۲۵ ارز در آخرین روز هفته کاهش یافت

به گزارش بانک اول به نقل از بانک مرکزی، امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۷۹۲ ریال و یورو ۴۹ هزار و ۶۲۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۵۵۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۶۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۱۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۷۵ ریال، روپیه هند ۵۶۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۶۰۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۴۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۸ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۴۰۲ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۱۱۱ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۷۹۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۴۷ ریال، لیر ترکیه ۴ هزار و ۹۶۲ ریال، روبل روسیه ۵۷۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۷ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۹۴۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۰۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۳۴۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۰۴ ریال، کیات میانمار ۲۶ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۳۹۲ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۵۳۰ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۳۰۸ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۰۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۲۵۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۰۸ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۹۸۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۵۴ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۵۰۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۶۶۴ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۶۹۴ ریال، سامانی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۰۸ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۹ ریال قیمت خورد./مهر

اخبار مرتبط
در معاملات امروز ( یکشنبه 26 فروردین ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 43 هزار و 567 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 40 هزار و 648 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 46 هزار و 397 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 43 هزار و 288 تومان رسیده است.
در معاملات امروز ( دوشنبه 20 فروردین ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 43 هزار و 567 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 40 هزار و 648 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 47 هزار و 218 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 44 هزار و 54 تومان رسیده است. از سوی دیگر اسکناس درهم امارات نیز نسبت به روز کاری گذشته 11هزار و 863 تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 68 تومان است.
میزان رشد قیمت افغانی در بازار ایران در سال ۱۴۰۲، قابل توجه بوده است. طبق آمارهای ارائه شده هر افغانی، در این دوره زمانی بیش از ۴۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. بر اساس این گزارش قیمت افغانی در اولین روزهای سال ۱۴۰۲ برابر با ۵۸۵ تومان بوده است. این نرخ به ۸۴۴ تومان در شرایط کنونی رسیده و در نتیجه اگر فردی در ابتدای سال گذشته بخشی از سرمایه خود را به پول افغانستان تبدیل می‌کرد، معادل ریالی آن رشدی ۴۱ درصدی را شاهد
در معاملات امروز (یکشنبه 5 فروردین ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 43 هزار و 472 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 40 هزار و 552 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 47 هزار و 82 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 43 هزار و 920 تومان رسیده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها