چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

وام و تسهیلات بانک شهر/ وام یک میلیارد ریالی با سود 4 درصد!

24 خرداد 1401
وام و تسهیلات بانک شهر/ وام یک میلیارد ریالی با سود 4 درصد!

طرح نشان بانک شهر , دریافت وام تا سقف 100 میلیون تومان با سود 4 درصد

وام بانک شهر طرح نشان

به گزارش بانک اول مشتریان بانک شهر بعد  از گذشت حداقل 3 ماه و متناسب با مبلغ سپرده گذاری امکان اخذ تسهیلات معادل نیم تا 2 برابر مبلغ سپرده گذاری را با نرخ های 4 تا 12 درصد و بازپرداخت 12 تا 60 ماه خواهند داشت. حداقل مبلغ سپرده گذاری 20 میلیون ریال بوده و تا سقف یک میلیارد ریال امکان پرداخت تسهیلات وجود دارد. پس از گذشت حداقل 3 ماه با مراجعه مشتری به شعبه صاحب سپرده امکان پرداخت انواع تسهیلات با توجه به درخواست مشتری و بر اساس میانگین سپرده مشتری وجود خواهد داشت. همچنین در صورت انصراف مشتری از دریافت تسهیلات سود سپرده با توجه به مدت ماندگاری و میانگین موجودی سپرده با نرخ سود 10 درصد محاسبه و به مشتری پرداخت می گردد.
در تمامی طرح های مذکور چنانچه اشخاص حقوقی اقدام به سپرده گذاری نمایند امکان پرداخت تسهیلات به پرسنل زیرمجموعه بر اساس میانگین سپرده شخص حقوقی وجود خواهد داشت.

در طرح سپرده نشان شهر، مشتری پس از افتتاح حساب و گذشت حداقل 3‌ماه، حائز دریافت تسهیلات می‌شود که متناسب با مبلغ سپرده‌گذاری می‌تواند بین نیم تا 2 برابر مبلغ سپرده‌گذاری تسهیلات دریافت می‌کند. به‌حساب سپرده مشتری در این طرح سود یک‌درصدی تعلق می‌گیرد و سود تسهیلات با توجه به میزان سپرده، مبلغ تسهیلات دریافتی و مدت‌زمان بازپرداخت بین 4 تا 12 درصد محاسبه خواهد شد. تسهیلات دریافتی در این طرح باید در اقساط 12 تا 60 ماهه به بانک بازپرداخت شود. در این طرح نیز برای دریافت تسهیلات 30 میلیون تومان به بالا علاوه بر ضمانت رسمی (معرفی‌نامه کسر از حقوق)، ارائه وثیقه ملکی از سوی متقاضی دریافت تسهیلات الزامی است.

وام و تسهیلات طرح شکوه بانک شهر

طرح شکوه بانک شهر ٬ پرداخت تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال 

طرح سپرده گذاری و اعطای وام شکوه شهر ویژه مشتریان حقیقی و حقوقی بانک شهر می باشد.
حداقل مدت سپرده گذاری جهت دریافت تسهیلات 4 ماه بوده و حداکثر مبلغ تسهیلاتی که به مشتریان محترم اعطا می گردد 500 میلیون ریال است
نرخ سود تسهیلات فوق 10 تا 14 درصد و شیوه بازپرداخت به صورت اقساطی ماهیانه می باشد.

در این طرح مشتریان بانک شهر  به پشتوانه حساب سپرده و میانگین حسابی که در این بانک  دارند، تا برابر میانگین حساب یا سپرده‌تان وام بگیرید. سقف تسهیلات طرح شکوه بانک شهر 50 میلیون تومان است و میزان وام  به مدت‌زمان و میزان موجودی حساب شما در بازه زمانی که سپرده‌گذاری یا میانگین حساب شما محاسبه می‌شود، بستگی دارد.

میزان تسهیلات طرح شکوه شهر

میزان تسهیلات این طرح با توجه به مدت‌زمان سپرده‌گذاری و محاسبه میانگین حساب شما و تعداد اقساطی که برای بازپرداخت وام انتخاب می‌شود متغیر خواهد بود. کمترین میزان تسهیلات 0.5 برابر میانگین حساب یا سپرده و بیشترین میزان تسهیلات 2 برابر میانگین حساب یا سپرده شما خواهد بود. به‌طور مثال درصورتی‌که مدت سرمایه‌گذاری شما 4 ماه و تعداد اقساط بازپرداخت 12 ماه باشد، می‌توانید یک برابر میانگین حساب یا سپرده‌تان وام بگیرید. یا مثال دیگر اینکه شما در صورت 6 ماه سپرده‌گذاری یا ایجاد میانگین حساب و پرداخت اقساط 12 ماهه، می‌توانید تا دو برابر حسابتان تسهیلات دریافت کنید.

مدت سپرده‌گذاری اقساط ضریب تسهیلات نرخ سود تسهیلات
4 ماه 12 ماه 0.7 11
4 ماه 12 ماه 1 13.5
6 ماه 24 ماه 0.5 10
6 ماه 12 ماه 2 13.5
8 ماه 12 ماه 2 13.5
8 ماه 24 ماه 1 14
12 ماه 24 ماه 1 10

 

 

 

 

 

سود و اقساط وام طرح شکوه بانک شهر

در طرح تسهیلاتی شکوه بانک شهر، سود نرخ تسهیلات و تعداد اقساط به انتخاب خود مشتری خواهد بود. درواقع مانند میزان وام، نرخ سود و اقساط تسهیلات نیز با مدت‌زمان سپرده‌گذاری بستگی دارد. طبق اعلام بانک شهر حداقل نرخ سود تسهیلات 10 درصد و حداکثر نرخ سود 14 درصد خواهد بود. حداقل تعداد اقساط تسهیلات این طرح 12 ماه و حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت اقساط وام 24 ماه خواهد بود.

چطور برای دریافت وام شکوه بانک شهر اقدام کنیم؟

اولین قدم برای گرفتن تسهیلات طرح شکوه بانک شهر، افتتاح حساب قرض‌الحسنه یا کوتاه‌مدت در این بانک است. حداقل میزان سپرده‌گذاری 2 میلیون تومان و حداقل مدت‌زمان سپرده‌گذاری برای گرفتن وام در این طرح 4 ماه است. درواقع شما برای گرفتن وام باید حداقل 2 میلیون تومان را در مدت‌زمان حداقل 4 ماه در حساب خودتان داشته باشید. نکته مهم اینکه به سپرده شما در طول مدت سرمایه‌گذاری فقط سود 0.1 درصدی تعلق می‌گیرد.

ضمانت دریافت وام طرح شکوه بانک شهر

با توجه به اینکه سپرده شما در این طرح بلوکه نمی‌شود، حتما باید ضمانت لازم را برای دریافت تسهیلات شکوه به بانک شهر ارایه دهید. طبق قوانین و مقررات این طرح، متقاضی تسهیلات به ازای دریافت هر 10 میلیون تسهیلات باید یک ضامن رسمی کسر از حقوق به بانک ارائه کند. البته در صورت اعتبار سنجی و توافق با شعب امکان ارائه سایر ضمانت‌های قانونی ازجمله اعتبار شغلی و وثیقه‌های ملکی وجود دارد.

 

طرح کارا بانک شهر ٬ تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان با اقساط 120 ماهه

وام بانک شهر طرح کارا

در طرح کارا بانک شهر مشتریان بانک شهر می توانند  با سپرده گذاری دراین طرح پس از گذشت 3 ماه و متناسب با میانگین موجودی سپرده خود از تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن با نرخ های 12 تا 18 درصد تا سقف یک میلیارد ریال و اقساط 36 تا 120 ماه استفاده کنند.حداقل مبلغ سپرده گذاری 100 میلیون ریال بوده و تسهیلات گیرنده باید مالک شش دانگ ملک به منظور بهره مندی از تسهیلات تعمیر و بازسازی ملک باشد. همچنین در صورت انصراف مشتری از دریافت تسهیلات سود سپرده با توجه به مدت ماندگاری و میانگین موجودی سپرده با نرخ سود 10 درصد محاسبه و به مشتری پرداخت می گردد.
در تمامی طرح های مذکور چنانچه اشخاص حقوقی اقدام به سپرده گذاری نمایند امکان پرداخت تسهیلات به پرسنل زیرمجموعه بر اساس میانگین سپرده شخص حقوقی وجود خواهد داشت.

طرح شهریار بانک شهر ٬ تسهیلات 2 میلیارد تومانی

وام طرح شهریار بانک شهر

در طرح شهریار بانک شهر همه اشخاص حقیقی فعال در بخش های پزشکی و غیرپزشکی و رشته های مرتبط که به صورت مستقل فعالیت می کنند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی (کلینیک، بیمارستان و غیره) مشغول به فعالیت هستند، شامل این طرح می شوند.

اعطای تسهیلات در قالب طرح شهریار صرفاً به اشخاص حقیقی دارای مجوز، مجاز بوده و در خصوص اشخاص حقوقی گروه های هدف، تسهیلات به شخص حقیقی دارای مجوز فعالیت که به صورت حقوقی اداره می شود تا سقف تسهیلات تعیین شده برای شخص حقیقی امکان پذیر است.

این تسهیلات تا سقف 20 میلیارد ریال برای صنوف مختلف پزشکی و تا سقف 10 میلیارد ریال برای گروه های غیر پزشکی پیش بینی شده است.

همچنین در این طرح، مالکان تمامی گروه های پزشکی وغیر پزشکی می توانند علاوه بر دریافت این تسهیلات، به مدت حداکثر 5 سال نیز از تسهیلات مرابحه جهت تعمیر و بازسازی مطب و یا محل فعالیت خود تا سقف 1.5 میلیارد ریال استفاده کنند.

طرح تسهیلاتی شهریار بانک شهر چیست؟

این طرح تسهیلاتی بر پایه حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و برای کمک و مساعدت به کسب‌وکارهای حوزه پزشکی و غیرپزشکی طراحی‌شده است. در این طرح، صاحبان مشاغل مختلف بر اساس شرایط و نیاز مالی خود می‌توانند بدون نیاز به سپرده‌گذاری و با توجه به مدارک مورد نیاز شغلی که ارائه می کنند، تا سقف 2 میلیارد تومان تسهیلات شهریار بانک شهر دریافت کنند.

سقف وام 2میلیارد تومان
سود وام 18 درصد
سقف اقساط 48 ماه
ضمانت تا 50 میلیون 2 کسر از حقوق، بالای 50 میلیون سند ملکی
مسدودی وام 16 درصد

سود و اقساط وام طرح شهریار بانک شهر


تسهیلات طرح شهریار بانک شهر که مختص فعالان حوزه اقتصادی و صنوف پزشکی است با نرخ سود سالیانه 18 درصد پرداخت می‌شود. اقساط تسهیلات این طرح نیز در دو قالب 36 و 48 ماهه تعیین‌شده که با توجه به شرایط و میزان تسهیلات دریافتی، توسط خود متقاضی تسهیلات تعیین می‌شود.

 

ضمانت دریافت تسهیلات طرح جدید بانک شهر


ضمانت لازم برای دریافت تسهیلات در طرح شهریار بانک شهر بستگی به رقم تسهیلات دریافتی دارد. درصورتی‌که متقاضی تسهیلاتی با مبالغ کمتر از 50 میلیون تومان را دریافت کند، ملزم به ارائه حداقل دو ضامن کسر از حقوق است. اما درصورتی‌که رقم تسهیلات دریافتی بیش از 50 میلیون تومان باشد، ارائه  ضامنین بیشتر و یا وثیقه  از جمله سند ملکی به‌عنوان ضمانت الزامی است. ضمن اینکه 16 درصد مبلغ تسهیلات این طرح نیز از سوی بانک بلوکه خواهد شد.

وام و تسهیلات طرح اساتید بانک شهر تا سقف  200 میلیون تومان 

طرح جامع اعطای تسهیلات به جامعه دانشگاهیان (اساتید شهر) ویژه اعضای هیأت علمی و اساتید رسمی، پیمانی دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن­آوری , مدیران و روسای دانشگاه­های مزبور می باشد.
این تسهیلات به صورت کارت اعتباری،تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن ،تامین ودیعه مسکن برای مستاجران و در قالب عقد مرابحه می باشد
حداکثر مبلغ اعطای تسهیلات تا سقف 2 میلیارد ریال
نرخ سود تسهیلات فوق 18 درصد و شیوه بازپرداخت به صورت اقساطی ماهیانه (36 تا60 ماهه) می باشد.

 

وام طرح سرآمد مسکن بانک شهر

مشتریان بانک شهر  می توانند با سپرده گذاری دراین طرح پس از گذشت 3 ماه و متناسب با میانگین موجودی سپرده خود از تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن با نرخ های 12 تا 18 درصد تا سقف یک میلیارد ریال و اقساط 36 تا 120 ماه استفاده کنند.حداقل مبلغ سپرده گذاری 100 میلیون ریال بوده و تسهیلات گیرنده باید مالک شش دانگ ملک به منظور بهره مندی از تسهیلات تعمیر و بازسازی ملک باشد. همچنین در صورت انصراف مشتری از دریافت تسهیلات سود سپرده با توجه به مدت ماندگاری و میانگین موجودی سپرده با نرخ سود 10 درصد محاسبه و به مشتری پرداخت می گردد./بانک اول

 

اخبار مرتبط
در حال حاضر بانک‌های ملت، ملی، مسکن، صادرات، بانک رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصاد نوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن معرفی شده‌اند.
طبق ابلاغیه جدید، بانک‌های عامل، برای پرداخت این وام باید فقط یک ضامن رسمی از متقاضی بخواهند؛ اما این وام قرض‌الحسنه که به نام وام خرد و فوری هم معروف است، خیلی هم دریافتش فوری نیست!
موضوع وام با کارت یارانه از سال ۱۳۹۶ و با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد که در همان زمان بانک‌ها اعلام کردند منابع لازم برای پرداخت وام یارانه به مشمولان را ندارند و البته بانک مرکزی هم تکلیفی را بر دوش شبکه بانکی نگذاشت. دو سال بعد همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام‌های یک میلیون تومانی پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان کسر می‌شد.
بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند. تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
اسلام کمالی
ارسال شده در : یکشنبه 22 آبان 1401

خیلی عالی

س.غ
ارسال شده در : جمعه 13 آبان 1401

سلام،من حدود دوسال میشه در بانک شهر حساب دارم و کارکرد حسابمم بد نبوده،از ۲۰۰ میلیون تومان تا ده میلیون تومان موجودی داشته حسابم،حالا نیاز به وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی دارم برای تکمیل واحد آپارتمان در گلبهار،برای ضمانت کارمند یا کاسب ندارم،وثیقه سند ملکی خانه پدری در شهرستان،یا همین مدارک واحد خودم در گلبهار کافیه؟!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها