جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام 50 میلیون تومانی با سود 15 درصدی بانک اقتصاد نوین

24 خرداد 1401
  وام 50 میلیون تومانی با سود 15 درصدی بانک اقتصاد نوین

کارت اعتباری 50 میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین

به گزارش بانک اول بانک اقتصادنوین با معرفی «کارت اعتباری انتخاب نوین»، شرایط خرید اقساطی کالای لوازم‌خانگی با نرخ سود و شرایط بازپرداخت ویژه را برای مشتریان فراهم کرده است.

 بانک اقتصاد نوین  در تفاهم‌نامه‌ای با «گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (اسنوا)» تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال کارت اعتباری، با نرخ ۱۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ قسط ماهانه به مشتریان خود ارائه می‌کند.

متقاضیان واجد شرایط، برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند به یکی از نمایندگی‌های مجاز اسنوا در سراسر کشور مراجعه و پس از دریافت پیش‌فاکتور معتبر (ممهور به مهر نمایندگی مربوطه) به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنند.

طرح انتخاب نوین بانک اقتصاد نوین

مبلغ ٬ سود٬ و اقساط وام طرح انتخاب نوین:

سقف وام طرح انتخاب نوین بانک اقتصاد نوین 50 میلیون تومان و سود این وام 15 درصد است که 3 درصد کمتر سود کارت های اعتباری معمولی می باشد.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماهه است بنابراین هر قسط وام 50 میلیون نومانی با باز پرداخت 3 ساله مبلغ  1,733,266 تومان و کل سود این وام 12,397,591 تومان است.

به گزارش بانک اول گروه صنعتی انتخاب در حوزه تولید لوازم‌خانگی مانند یخچال و ‌فریزر، صوتی و تصویری، اجاق‌گاز، ماشین‌های لباس‌شویی و ظرف‌شویی، فعال بوده و با دارا بودن بیش از 1000 فروشگاه زنجیره‌ای و نمایندگی فروش در سراسر کشور، به عرضه لوازم خانگی می پردازد.

متقاضیان  می توانند برای آگاهی از محصولات و نمایندگی‌های فروش اسنوا، به سایت این شرکت به آدرس snowa.ir مراجعه کنند.

 کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین  به شماره 48031000-021 آماده راهنمایی مشتریان برای دریافت این تسهیلات ویژه هستند.

شرایط دریافت وام انتخاب نوین از بانک اقتصاد نوین:

برای دریافت این وام ابتدا باید به یکی از فروشگاه‌‌های اسنوا در سطح شهر زندگی خود مراجعه کنید. سپس با گرفتن پیش فاکتور از فروشگاه به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه و مراحل اداری و تشکیل پرونده خود را انجام دهید. دیگر نیاز به تاکید نیست که فقط مجاز به خرید از فروشگاه‌های اسنوا هستید.

 مدارک مورد نیاز  هم جز همان پیش‌فاکتور از فروشگاه اسنوا ٬ مدرک شغلی ٬ شناسنامه و کارت ملی صاحب حساب و ضامنین مورد نیاز می باشد.

شرایط عمومی دریافت این وام بانک اقتصاد نوین هم مانند سایر بانک ها نداشتن چک برگشتی و تسهیلات معوق در شبکه بانکی کشور می باشد.

نکته: وام انتخاب نوین بانک اقتصاد نوین هم مانند سایر بانک‌‌ها به‌صورت کارت اعتباری خرید به متقاضیان ارائه می‌شود که ۱٪‌ از مبلغ تسهیلات شامل آبونمان سالیانه می‌شود./بانک اول

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها