جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

آغاز عرضه سیم‌کارت‌های ویژه جوانان و دانشجویان

24 خرداد 1401
آغاز عرضه سیم‌کارت‌های ویژه جوانان و دانشجویان

به گزارش بانک اول،با سپری شدن تدریجی ایام تعطیلات تحصیلی و نزدیک شدن به دوران شروع مجدد سیستم رسمی آموزشی کشور، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد: همراه اول طرح‌های ویژه «جوانان» و «دانشجویان» را آغاز کرده است. بدین ترتیب تمامی افراد ۱۸ تا ۳۰ ساله می‌توانند سیمکارت دائمی جوانان همراه اول را با قیمت ویژه و بسته‌های خوش‌آمدگویی از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول خریداری کنند.


طبق اعلام، جوانان متقاضی استفاده از شرایط این طرح ویژه می‌توانند سیم‌کارت‌ دائمی همراه اول را با تخفیف ویژه به قیمت ۶۰ هزار تومان، به همراه بسته‌های خوش‌آمد ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز و ماهانه ۲.۵ گیگابایت اینترنت به مدت چهار ماه از ماه دوم فعال‌سازی خریداری کنند.
 
بر این اساس دانشجویان هم می‌توانند با خریداری سیم‌کارت‌ اعتباری دانشجو با تخفیف ۵۰ درصدی و به قیمت ۱۰ هزار تومان از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول، طعم ارتباطات دانشجویی طی ترم‌های پیش رو را بیش از پیش بچشند. سیم‌کارت‌ دانشجویی علاوه بر تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیم‌کارت‌های دانشجویی، از مکالمات رایگان درون‌شبکه در روزهای جمعه بهره‌مند شوند.
 
بنا بر اعلام همراه اول بسته خوش‌آمدگویی همراه اول نیز شامل ۲۴ گیگابایت شش ماهه یا به عبارتی ماهانه چهار گیگابایت اینترنت به مدت شش ماه، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه،  ۴۰۰۰ تومان اعتبار اولیه و ۱۰ هزار تومان هدیه نخستین شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری دانشجو تدارک دیده شده است.

در شرایطی که سال تحصیلی گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور، آموزش مجازی را اجباری کرده بود، با ادامه حضور این ویروس در کشور، همچنان فرآیند آموزش به صورت مجازی ادامه دارد. بدین منظور امکاناتی از جمله اهدای اینترنت رایگان و رایگان شدن شبکه دانش‌آموزی که سال گذشته از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، ادامه دارد و مسیر آموزش مجازی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان تسهیل کرده است، هرچند مشکلات زیرساختی هنوز هم وجود دارد و سرعت و کیفیت اینترنت را تحت تاثیر قرار داده است.

در حال حاضر، با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همکاری با وزارت آموزش و پرورش، مسیر رایگان‌سازی شاد را ادامه داده و هریک از اپراتورها نیز در تلاش برای ارائه امکاناتی برای دانش‌آموزان و دانشجویان هستند و عرضه سیم‌کارت‌هایی با برخورداری از مکالمات و اینترنت رایگان هم ازین دست اقدامات است./ایسنا

اخبار مرتبط
روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو بخشنامه شماره ۲۹۶۲۷۳‌‌‌‌‌‌‌/۹۴ مورخ ۱۵‌‌‌‌‌‌‌/۱۰‌‌‌‌‌‌‌/۱۳۹۴ موضوع ابلاغ اصلاحیه «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‌-ریالی»،‌به استحضار می‌رساند؛ با سپری‌شدن بیش از هشت سال از اجرای دستورالعمل مذکور و تجربیات حاصل از آن و نیز حسب بازخوردهای واصله از مراجع مختلف، به ویژه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و همچنین با توجه به این که در سال جاری مقرر شده، حدود ۸۰۰۰ هزار میلیارد ریال از تأمین مالی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی کشور با استفاده از ابزار اعتبار اسنادی داخلی ‌‌-ریالی
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود. دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.
کاظمی با اشاره به آمادگی کامل گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت استقرار تدریجی سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در امور گمرکی در تمامی گمرکات اجرایی، افزود: سازمان‌های همجوار مجوز دهنده در حوزه تجارت خارجی برای ترخیص کالا، بایست ضمن اتصال به سامانه یکپارچه مجوزها وزارت صمت، مجوزها را از طریق این سامانه به سامانه جدید گمرک ارسال کنند.
دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها