چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت انواع برنج در بازار + جدول

24 خرداد 1401
قیمت انواع برنج در بازار + جدول

به گزارش بانک اول، قیمت انواع برنج در بازار به شرح زیر است: 

نام محصول  قیمت (تومان)
برنج طارم ممتاز معطر 1 کیلویی گلستان 51,490 
برنج طارم ممتاز معطر 4.5 کیلویی گلستان 218,350 
برنج سرلاشه طارم فریدونکنار 10 کیلویی مسعود 480,000 
برنج دانه بلند هندی 1121 - ده کیلویی خوشبخت 260,000 
برنج طارم معطر نیم دانه 1 کیلویی گلستان 32,900 
برنج هاشمی 900 گرمی طبیعت 48,700 

 

 

 

 

اخبار مرتبط
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
ر دولت‌ها در ايران سياست پرداخت درستي ندارند و با پيش‌بيني هزينه‌هاي غيرضروري در بودجه، موجب بروز ناترازي و ايجاد كسري در بودجه مي‌شوند. اين اتفاقات نيز دست به دست هم مي‌دهد و چنين شرايط نامساعدي را ايجاد مي‎كند.
علیرضا غفاری، سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی گفت: سقف تراکنش غیرحضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. وی گفت: به موجب ابلاغیه بانک مرکزی به شبکه بانکی، سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش‌های خرید با ابزارهای پذیرش و پوزها و IPG‌ها و تراکنش غیرحضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها