جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

پنج طرح ویژه تسهیلاتی بانک دی برای خانواده شهدا و ایثارگران

24 خرداد 1401
پنج طرح ویژه تسهیلاتی بانک دی برای خانواده شهدا و ایثارگران

به گزارش بانک اول برات کریمی مدیرعامل بانک با اعلام این مطلب گفت: در سالروز بزرگداشت جانفشانی‌ها و فداکاری‌های رزمندگان انقلاب اسلامی و به منظور حمایت از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان معزز انقلاب اسلامی، پنج طرح ویژه پرداخت تسهیلات در قالب وام قرض‌الحسنه، فروش اقساطی خرید کالا، خرید خودرو، تعمیر مسکن و کارت اعتباری برای همسر، والدین و فرزندان شهدا، همسر جانبازان متوفی، جانبازان و آزادگان کشور پرداخت خواهد شد.

وی افزود: براساس مصوبه هیئت‌مدیره بانک دی، ایثارگرانی که تاکنون از بانک دی تسهیلات دریافت نکرده‌اند می‌توانند تا سقف 200 میلیون ریال در قالب وام قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه تسهیلات دریافت کنند.

برات کریمی با اشاره به این‌که علاوه بر وام قرض‌الحسنه، چهار طرح دیگر نیز از شهریور تا پایان آذرماه سال جاری در بانک دی اجرایی خواهد شد، گفت: در قالب عقود مبادله‌ای فروش اقساطی خرید کالا مبلغ 150 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 48 ماهه، فروش اقساطی خرید خودرو تا سقف 200 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 48 ماهه، وام تعمیر مسکن تا سقف 400 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 60 ماهه و کارت اعتباری با سقف 500 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 36 ماهه به جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بانک دی تأکید کرد: متقاضیان استفاده از این تسهیلات، همسر، والدین و فرزندان شهدا، همسران جانبازان متوفی، جانبازان و آزادگانی خواهند بود که از سوی اداره‌کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شده باشند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
اکبرمحبی
ارسال شده در : یکشنبه 05 آذر 1402

بااینکه دوساله توبنیاد برا۵۰میلیون وام اسم نوشتم .وامی ندادن ومیگن اصلانیست.چرابااسم خانواده شهداوایثارگران اسم بانکتونوبه گوش مردم میرسونیدورایگان تبلیغات میکنید.بعددوسال گفتن بهت اطلاع میدیم ولی باسود۲۳درصده بازقبول کردم.ولی امروزکه رفتم بنیادمیگن بودجه اومد دادیم تموم شد رفت.

ناشناس ناشناسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وام خرید خودرو بیس میلیون موندم لکسوس بگیرم یا مازراتی حیف این مملکت

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من هم یه بنیاد مراجعه کردم و هم به بانک اصلا همچین طرحی وجود نداره متاسفانه نمیدونم چرا باب شده هرچندوقت یکبار یه طرحی در حمایت از خانواده ایثارگر به دروغ منتشر میشه وامها همون روال قبل رو داره اولا سقف هیچ وامی بالاتر از ۴۸ ماه نیست دوما پرداختی اکثر وام هایی که نوشتید کمتر از اینی هست که شما فرمودید

مجتبی H
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همش دروغه امروز هم بانک دی رفتم هم بنیاد مشهد . این قدر تعدادش کمه که از خود کارمندای بانک و کارمندای بنیاد شهید در نمیشه . فقط به اسم ایثارگران برای خودشون امتیاز میگیرن .

رضا سوری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

۲۰۰ میلیون سهام بانک دی رو پارسال به سفارش و دعوت جناب کریمی خریدم الان ۴۰ میلیون از پولم مونده ،واقعا جیب بری] که میگن همینه

حسین لطیفی ازجانبازان70
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بسم الله الرحمن الرحیم وام بیست میلیون تومانی چقدرهم زیاد اصلأ چطورمی توان خرج کرداینهمه پول سنگین رااون هم بیییییبست مییییللللللللیییئیئون تومانی واقعا درعصری که عده ای می نشینند دریک جلسه ناقابل برای خودشان ازجیب این ملت بزرگ ومستضعف پاداش پانصدمیلیون تومانی تصویب می کنندآخرش هم صلوات می‌فرستند یعنی صلوات راهم به سخره می گیرندیادرزمانی که برخی حقوق بگیران رقم ناقابل 460وچندمیلیون تومان ازجیب بیت المال این ملت شریف ونجیب ومسلمان ومستضعف برای خودبرداشت می کنندویاکسانی دراین کشورمظلوم وام چندصدمیلیون دلاری ویورویی می گیرندوازفرط زیاده خواری صدای شان هم درنمیاد دراین عصر تکنولوژی کامپیوتر وکوانتوم فوق فوق فوق فوقش بیییییییییییست میئییئئیلیوووووووووونتتتتتتومان به این بزرگی رابدست خانواده‌های شهدا وجانبازان و آزادگان و....می پردازیدکه چکارکنندآیامی خواهید هرکدام ازوام گیرندگان بیییییییییییسیت مییییییییییلیببببیییونی زمینی به بزرگی تهران ویاسایرشهرهای بزرگ بخرندودرآن جولان بدهندآنهم برای بازپرداخت ۳۶ماهه چقدرزیا واقعاً آن وام گیرندگان چندصدمیلیون دلاری ویورویی ازدست بدخرجی های شماچکارکنندبه کدام آمریکا وکاناداو....فرارکنندواقعاچرااین همه بدخرجی ودست ودل بازی آخه واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟پ وپنجاه ستاره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها