جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام فوری بانک تجارت دو برابر سپرده تا سقف 10 میلیارد ریال با سود 15 درصد

24 خرداد 1401
وام فوری بانک تجارت دو برابر سپرده تا سقف 10 میلیارد ریال  با سود 15 درصد

طرح فردا بانک تجارت وام فوری تا سقف 10 میلیارد ریال 

به گزارش بانک اول اکثر بانک های کشور وامی که روی سپرده بلند مدت به مشتریان می دهند حدود 60 الی 90 درصد مبلغ سپرده هست ولی در طرح فردا بانک تجارت مشتریان می توانند تا 2 برابر مبلغ سپرده خود وام دریافت کنند.

بانک تجارت در قالب طرح فردا به مشتریانی که اقدام به افتتاح حسـاب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله کنند معادل 2 برابر مبلغ سپرده خود، حداکثر تا 24 ساعت بعد وام فوری می دهد.

بر اساس اعلام این بانک نرخ سود سپرده پرداختی به مشتری  5 درصد است و در مقابل نرخ سود وام نیز 15 درصد در نظر گرفته شده است برای مدت بازپرداخت تسهیلات  نیز سه دوره 12 ماهه،24 ماهه و 36 ماهه در نظر گرفته شده است.

طرح فردا بانک تجارت

 

هفت گروه نیز مشمول دریافت تسهیلات فوری فردا از سوی بانک تجارت معرفی شده اند و سپرده، سفته در کنار دو ضامن معتبر وثایقی هستند که مشتری باید در اختیار بانک قرار دهد.

1- کلیه سازندگان و فروشندگان طلا  و نقره جواهر و سکه  دارای مجوز فعالیت و کلیه پزشکان متخصص و دندانپزشکان و داروسازان دارای مجوز از نظام پزشکی که سقف وام برای این گروه 10 میلیارد ریال است.

2- تمامی پزشکان عمومی دارای نظام پزشکی ٬ وکلای دارای مجوز فعالیت از کانون وکلا و تمامی سردفتران دارای پروانه سردفتری که سقف وام برای این گروه 5 میلیارد ریال است.

3- کلیه اصناف و کسبه دارای جواز کسب و پروانه فعالیت که در بانک تجارت حساب دارند و سقف وام برای این گروه 3 میلیارد ریال است.

4- مدیران شرکت ها و سازمان هایی که در این بانک حساب دارند ٬ سقف وام برای این گروه 1 میلیارد ریال است.

وام فوری بانک تجارت طرح فردا

نکته : در این طرح علاوه بر مسدودی کل سپرده 2 ضامن معتبر و هم صنف مورد نیاز است.

شرایط عمومی دریافت وام در بانک تجارت:

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد چک برگشتی و تسهیلات معوق و سررسید گذشته در شبکه بانکی کشور باشند.

 

 

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
S.M
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 آذر 1402

رفتم یکی از شعب بانک تجارت برای طرح فردا ، بهم گفتن همچین طرحی وجود نداره و هنوز به ما ابلاغ نشده !

H. G
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خخخ. واقعا زحمت کشیدین. این کسانی که شامل وام گرفتن میشن اصلا به وام احتیاج ندارن.

علی نعیمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک رسالت پس از ۶ ماه سپرده گذاری ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده را با سود ۲ درصد وام می دهد و بانک مهر ایران با سود ۴ درصد ( پس از ۶ ماه و به میزان مبلغ سپرده ) بانک ملی ماشاالله چقدر زرنگ شده و یا مردم را ساده فرض کرده !

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها