پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام 500 میلیونی بانک سپه با اقساط 3 ساله و بدون آبونمان

24 خرداد 1401
وام 500 میلیونی بانک سپه با اقساط 3 ساله و بدون آبونمان

بهین کارت بانک سپه - وام تا سقف 500 میلیون ریال 

به گزارش بانک اول , بانک سپه در قالب طرحی تحت عنوان بهین کارت به همه متقاضیان واجد شرایط تسهیلات یک فقره کارت اعتباری تا سقف 50 میلیون تومان جهت خرید از فروشگاههای طرف قرار داد این بانک در سراسر کشور اعطا می کند.

امتیاز بهین کارت بانک سپه نسبت به کارت های اعتباری سایر بانک ها این است که فاقد هزینه  آبونمان است . تقریبا تمامی بانک های دیگر کشود در هنگام پرداخت وام کارت اعتباری یک درصد آبونمان دریافت می کنند , که مبلغ آن برای وام 50 میلیون تومانی 500 هزار تومان است , ولی بانک سپه این مبلغ را از مشتریان بهین کارت دریافت نمی کند.

ویژگی‌های بهین کارت سپه:

1-     سقف اعتبار کارت 500 میلیون ریال

2-       نرخ سود تسهیلات 18 درصد

3-      مدت بازپرداخت اعتبار 36 ماه

4-    فاقد آبونمان (برخلاف کارتهای اعتباری)

این کارت‌ها صرفاً بر روی دستگاه‌های کارتخوان ویژه این طرح که قبلاً توسط بانک سپه در فروشگاه‌ها/ نمایندگی‌های تولیدکنندگان و عرضه کنندگان طرف قرارداد با بانک نصب شده‌اند، قابل استفاده می‌باشند.

لیست فروشگاههای طرف قرار داد :

به منظور اطلاع رسانی لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد موضوع این طرح در سایت اختصاصی بهین کارت به نشانی  www.banksepah.ir/shopping  درج شده است.

وام بهین کارت بانک سپه

شرایط عمومی دریافت وام کارت اعتباری بهین کارت بانک سپه:

1- وام گیرنده و ضامنین باید فاقد چک برگشتی یا تسهیلات معوق در شبکه بانکی باشند.

2- جهت دریافت این وام نیازی به داشتن میانگین حساب در بانک سپه نمی باشد.

3-از آنجا که در حال حاضر سقف فردی دریافت کارت اعتباری در کل شبکه بانکی 500 میلیون ریال هست , در صورتی که متقاضی قبلا از بانک دیگری کارت اعتباری دریافت نموده است , یا باید باقی مانده وام قبلی را تسویه کند و یا تفاوت اعتبار باقی مانده تا سقف 50 میلیون تومان را می تواند از بانک وام کارت اعتباری جدید دریافت کند.

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
Amir Tava
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ده درصد وام و مسدود میکنن.. یعنی 5 میلیون تومان..

حبیب محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به نظر من از این روشن‌تر که در فروشگاه‌های طرف قرداد این بانک مبلغی که برای شما حساب میشه بدونه تخفیف نقدی هست و به حساب بانک میزنند... در صورتی که یه نفر اگر با پول نقد خرید میکنه بهش تخفیف نقدی می دهند... من از بانک ملت وام مشابه گرفتم و درجا به حسابم واریز کردم بدونه محدودیت رفتم نقدی خرید کردم با تخفیفات ویژه.... در صورتی که برادرم همین کارت رو گرفت رفت فروشگاه تحت قرارداد با بانک موقع تخفیف گفتن چون کارت هست ما تخفیف نمیدیم....گفتم فرقی نمیکنه میاد به حساب شما.... گفتن بانک تخفیف فاکتور که شما با کارتش انجام می دهید طبق قرارداد از ما میگیره نمونه او خرید از فروشگاه ایوان....

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها