پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

همه چیز در مورد طرح ۶۷ بانک صادرات + سقف وام

24 خرداد 1401
همه چیز در مورد  طرح ۶۷ بانک صادرات + سقف وام

به گزارش بانک اول بانک صادرات چندی پیش از طرح تسهیلاتی جالب توجهی رونمایی کرد: طرح ۶۷! مشتریان می ‌توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌ مدت در بانک صادرات به مبلغ حداقل ۵ میلیون تومان علاوه بر بهره ‌مندی از سود سپرده ۷ درصدی از تسهیلات ارائه‌ شده بر اساس این موجودی نیز بهره ‌مند شوند (این سود به‌ صورت ماهیانه پرداخت می‌ شود). مشتریان می ‌توانند بعد از گذشت ۴۸ ساعت کاری، نسبت به ارائه درخواست و اخذ تسهیلات طرح ۶۷ اقدام کنند.

توجه داشته باشید با توجه به میزان مبلغ سپرده ‌گذاری شده در طرح ۶۷ بانک صادرات، می ‌توان معادل ۸۰% از مبلغ سپرده را دریافت کرد!

سقف تسهیلات اعطایی در این طرح ۲۰۰ میلیون تومان است و سود دریافتی از تسهیلات، ۶ درصد یعنی کمتر از سود سپرده خواهد بود.

محاسبه دوره بازپرداخت طرح ۶۷ بانک صادرات

مدت زمان بازپرداخت و همچنین تعداد اقساط طرح ۶۷ بر اساس میزان سرمایه‌ گذاری و همچنین تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌ شود. لازم به بیان است حداکثر زمان بازپرداخت، ۳۶ ماه (معادل ۳ سال) است.

 نوع ضمانت این تسهیلات بانکی به چه صورت است؟ در پاسخ بایستی گفت با توجه به اینکه حساب سپرده‌ کوتاه‌ مدتی که توسط مشتری نزد بانک صادرات افتتاح می ‌شود، به عنوان وثیقه بازپرداخت وام نزد بانک مسدود خواهد شد، دیگر نیازی به ارائه وثیقه ‌های دیگری چون معرفی ضامن جهت ضمانت نیست!

لازم به بیان است که حساب سپرده کوتاه‌ مدتی که در بانک صادرات افتتاح می ‌شود، تا زمانی که اقساط بازپرداخت تسهیلات به طور کامل تصفیه نشود، بلوکه خواهد شد (مشتری اجازه دخل و تصرف در حساب خود را نخواهد داشت).

کف مبلغ وام ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سقف مبلغ وام ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قسط وام ۶,۰۸۴,۳۸۷ تومان
کل سود وام ۱۹,۰۳۷,۹۵۰ تومان
مجموع رقم وام و سود ۲۱۸,۶۰۶,۰۰۰ تومان
اخبار مرتبط
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها