جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام 200٬000٬000 ریالی خرید خودرو با اقساط 60 ماهه + شرایط

24 خرداد 1401
وام 200٬000٬000 ریالی خرید خودرو با اقساط 60 ماهه + شرایط

به گزارش بانک اول رشد سرسام آور قیمت خودرو باعث شده فراهم کردن مبلغ لازم جهت خرید یک خودروی ارزان قیمت هم برای بسیاری از اقشار جامعه بسیار مشکل و دور از دسترس باشد.

بسیاری از افراد جهت خرید ماشین مورد نیاز خود به فکر دریافت وام از بانک ها می افتند.بانک ها هم با توجه به قوانین دست و پا گیر خود پیشنهاد های متنوعی جهت ارائه به متقاضیان ندارند.

در حال حاضر بیشتر بانک ها وام کارت اعتباری را به افراد متقاضی تسهیلات معرفی می کنند ٬ که با توجه به قانون شورای پول و اعتبار امکان استفاده از وام کارت اعتباری برای هر شخص فقط یکبار امکان پذیر است و تا وقتی وام تسویه نشود امکان دریافت وام جدید وجود ندارد.

ولی بانک گردشگری مدتی است که نسبت به پرداخت وام خرید خودرو به مشتریان در شعب خود در سراسر کشور اقدام می کند.

وام خودرو بانک گردشگری در دو مبلغ 15 و 20 میلیون تومانی و با سود 18 درصد پرداخت می شود. بنابراین افراد می توانند در کنار وام های دیگر از این فرصت هر چند کوچک هم جهت دریافت وام خودرو استفاده کنند.

 تسهیلات خرید خودرو بانک گردشگری برای تعویض خودروهای فرسوده و یا خریداری خودروی نو قابل پرداخت است.
بر اساس عقود اسلامی این تسهیلات به صورت فروش اقساطی یا مرابحه و با خرید وسیله نقلیه به نام شما اعطا می گردد.

شرایط لازم جهت دریافت این وام:

سن شما می بایست 18 سال تمام باشد.

درصورتی که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید، بانک گردشگری بعد از انجام تسویه حساب های لازم، در خدمت شما خواهد بود.

ارائه پیش فاکتور خرید خودرو با توجه به فهرست انواع خودروهای تولید داخل اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می پذیرد.

برای صدور چک در وجه شرکت تولیدکننده، مبلغ موجودی حساب شما می بایست به اندازه کل بهای خودروی خریداری شده باشد. به طوری که بخشی از آن را شخصاً تأمین نموده باشید و بخشی از آن را بانک به صورت تسهیلات در اختیار شما قرار می دهد.

اعطای تسهـیلات جهـت وسائط نقلیه نو و دست اول قابل پرداخت بوده و وسائط نقلیه دست دوم مشمول استفاده از این تسهیلات نمی باشد.

مبلغ این تسهیلات چه مقدار است؟
این تسهیلات تا 60 درصد قیمت تمام شده خودرو و حداکثر تا 150 میلیون ریال است.
برای تعویض خودروهای فرسوده تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا سقف 200 میلیون ریال پرداخت می گردد.

نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟
در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله ای می باشد که در حال حاضر 18 درصد است.

مدت بازپرداخت این تسهیلات چه مدت است؟
مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 60 ماه است.

چه مدارکی لازم است؟

مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی و سایر مدارک معتبر رای مشتریان غیر ایرانی

مدارک محل سکونت: شامل اجاره نامه یا سند مالکیت و یا سایر مدارک مربوطه

مدارک شغلی: شامل معرفی نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه

مدارک مربوط به دریافت تسهیلات: شامل پیش فاکتور خرید خودرو از یکی از نمایندگی های مجاز خودرو تولید داخل و سایر مدارک مربوطه به تشخیص شعبه

روند کار به چه صورت است ؟

1- مراجعه به بانک و تشکیل پرونده

2- مراجعه به نمایندگی مجاز خودرو و اخذ پیش فاکتور

3- مراجعه مجدد به بانک و ارائه پیش فاکتور

4- واریز وجه یا صدور چک توسط بانک برای خودروساز و ارائه رسید به مشتری

5- مراجعه مشتری به نمایندگی فروش خودرو و انجام اقدامات مقتضی جهت تحویل خودرو

6- انجام بیمه بدنه خودرو توسط مشتری و ارائه مستندات مربوط به بانک

شرایط عمومی دریافت وام و تسهیلات:

وام گیرنده باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات معوق در شبکه بانکی کشور باشد.

دریافت اطلاعات بیشتر جهت دریافت این وام:

شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و  سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهتاب
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

یه جوری نوشته ۲۰۰ میلیون ریال انگار میشه چقدر از مبغ ماشین الان کمترین ماشین تیباس اونم توی فروش فوق العاده ۱۲۰ بعد اینهمه بگیر ببند واسه ۲۰ تومن یا قیمتها رو نمیدونن یا خودشونو به کوچه علی چپ زدن دو جفت لاستیک میشه ۲۰ تومن

کاوه خدامرادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آخه یکی نیست به اینا بگه دیگه بیست میلیون تومان هم پوله ...با بیست میلیون تومان یه دوچرخه میشه خرید.. ...کمک به اقشار ضعیف ...ورشکست نشین ... ..

همطاف
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام یعنی الان ۶۰درصد قیمت خودروی نو داخلی، چند میلیون می شود که حداکثر این وام ۲۰میلیون است؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها