ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

این بانک ها وام خود اشتغالی می دهند

24 خرداد 1401
این بانک ها وام خود اشتغالی می دهند

به گزارش بانک اول بیشتر بانک‌هایی که در حال حاضر وام خود اشتغالی می‌دهند، با نرخ سود پایین این تسهیلات را به متقاضیان پیشنهاد می‌دهند.

البته این بانک‌ها شرایط سختی را برای متقاضی ایجاد کرده‌اند و شرط دریافت وام را منوط به سپره‌گذاری در بانک قرار داده‌اند.

تمامی بانک‌هایی که وام خود اشتغالی می‌دهند علاوه بر شرط سپرده‌گذاری، ضامن معتبر و سند رسمی ملک است را نیز جزو شروط دریاقت تسهیلات قرار داده‌اند. البته از نظر زمان بازپرداخت، نرخ سود و مبلغ وام یکسان هستند.


بانک سپه

بانک سپه در طرح وام خود اشغالی خود تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به متقضیان وام پرداخت می‌کند. البته شرایط دریافت این وام سپرده‌گذاری در بانک سپه است.

این بانک با نرخ سود چهار درصد و با بازپرداخت حداکثر تا ۸۴ ماه تسهیلات خوداشتغالی را به متقاضیان این طرح می‌دهد. اقساط پرداختی هم ماهانه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

 

بانک مسکن

بانک مسکن به متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد. این بانک تسهیلات پرداختی را شرایط ایجاد حساب سپرده‌گذاری در بانک مسکن قرار داده است.

این تسهیلات با سود چهار درصد و با بازپرداخت حداکثر تا ۸۴ ماه است. اقساز این وام هم ماهانه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

بانک ملی

بانک ملی در طرح تسهیلات خوداشتغالی خود مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. برای دریافت این وام افراد نیاز به سپرده‌گذاری ندارند همچنین حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۸۴ ماه با سود ۴ درصد است. اقساط ماهانه وام خوداشتغالی یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

اخبار مرتبط
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت این تسهیلات که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید. وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکۀ بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.
در این بخشنامه آمده است؛ صرفاً دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۳قرار گیرد، می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند؛ لذا ضروری است دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی نسبت به تبادل و بروزرسانی مستمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزارت متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان فرآیند ثبت نام وام به صورت برخط اقدام نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها