پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد از بانک تجارت

24 خرداد 1401
  نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد از بانک تجارت

به گزارش بانک اول متقاضی دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت بایستی در این بانک حساب سپرده بلندمدت داشته باشند؛ شاید این سوال پیش آید که نرخ سود سپرده بلندمدت این طرح به چه صورت است؟ در پاسخ بایستی گفت با توجه به انتخاب مشتری، سود حساب سپرده بلندمدت می‌ تواند یکی از اعداد ۵، ۱۰ و ۱۵ درصد باشد.

توجه داشته باشید بانک تجارت نسبت به سپرده ی مشتری خود به او وام پرداخت می‌ کند! البته در طرح تسهیلاتی آنی بانک تجارت، نسبت مبلغ وام به میزان سپرده، چیزی بین ۶۰ تا ۸۵ درصد متغیر است.

به یاد داشته باشید یکی از شرایط مهم بانک تجارت برای ارائه ی وام فوری بدون ضامن، مسدوی سپرده است! همچنین ابطال سپرده قبل از سررسید تسهیلات منوط به تسویه کامل قرارداد است.

مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات بانکی از ۱۲ تا ۶۰ ماه و با توجه به میزان سود و میزان تسهیلات درخواستی متغیر است!

در انتها لازم به بیان است در طرح تسهیلاتی آنی بانک تجارت، امکان واگذاری امتیاز دریافت تسهیلات از طریق تهاتر غیرمستقیم به فرد دیگر وجود دارد! در صورت واگذاری امتیاز تسهیلات، سپرده‌ گذار بایستی به‌ عنوان ضامن و متعهد، ذیل قراردادهای تنظیمی با تسهیلات گیرنده را امضا کند و متعهد و ملزم به اجرای آن شود!

اخبار مرتبط
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مریم اف
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من یک وام ۳۰۰ میلیونی ۴درصد میخوام ک چندروزه بهم بدن باید چیکار کنم لطفآ راهنماییم کنید خیلی ضروریه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها