ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

همه چیز در مورد طرح پژواک بانک پارسیان + سقف وام

24 خرداد 1401
همه چیز در مورد  طرح پژواک بانک پارسیان + سقف وام

به گزارش بانک اول بانک پارسیان به منظور پرداخت تسهیلات سریع، آسان، بدون سقف و بدون نیاز به ضامن و سپری شدن دوره انتظار، طرح اعتباری پژواک پارسیان را ارائه کرده است. شما می توانید با حفظ سرمایه ی اولیه ی خود و بهره مندی از سود آن، با دریافت تسهیلات ارزان قیمت، تامین مالی شوید.

برای دریافت این تسهیلات بانکی با نرخ های ترجیحی، کافی است با افتتاح سپرده بلندمدت یک ساله با نرخ های منعطف و توثیق آن تا پایان مدت تسهیلات از مزایای این طرح با بازپرداخت تدریجی یا یکجا بهره مند شوید…! نوع ضمانت موردنیاز نیز مسدودی سپرده می باشد.

محاسبه سود سپرده و سود وام در طرح پژواک بانک پارسیان

توجه داشته باشید سود سپرده این وام براساس نسبت تسهیلات به سپرده و مدت بازپرداخت بین ۵ تا ۸ درصد است! همچنین سود این وام بین ۴ تا ۱۲ درصد متغیر است که بر اساس شرایط وام گیرنده است. حداکثر زمان بازپرداخت این وام بانکی نیز ۳۶ ماه است.

از جمله مزایای طرح پژواک بانک پارسیان می توان به تامین مالی مشتریان جهت رفع نیازهای ضروری با نرخ‌ های ترجیحی ضمن حفظ سرمایه اولیه ، عدم وجود نرخ شکست برای سپرده‌ ها ، افزایش ضریب تسهیلات قابل اعطا ( تا ۹۷% میزان سپرده) به متقاضیان تسهیلات ، اعطای تسهیلات منعطف در نرخ و مدت بازپرداخت متناسب با نرخ منابع متقاضی، بدون نیاز به توثیق سپرده ی پایه و بدون طی نمودن دوره پایش، اعطای تسهیلات خرید کالای ایرانی در راستای جهش تولید و حمایت از تولیدات داخلی و همچنین مکان توثیق سپرده شخص ثالث و یا توثیق سپرده ی شخص حقوقی برای کارکنان زیر مجموعه اشاره کرد.

سقف وام ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قسط وام
۲۹,۵۲۳,۹۸۵ تومان (این رقم قسط برای حداکثر زمان بازپرداخت یعنی ۳۶ ماه است)
کل سود وام
۶۲,۸۶۳,۴۶۰ تومان
مجموع رقم وام و سود ۱,۰۶۱,۷۸۶,۶۶۷ تومان

 

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها