پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی بانک مهر ایران را چگونه دریافت کنیم ؟

24 خرداد 1401
وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی بانک مهر ایران را چگونه دریافت کنیم ؟

به گزارش بانک اول به این منظور متقاضیان باید حساب سپرده قرض الحسنه در این بانک افتتاح کنند و شش ماه هم از زمان ایجاد حساب آن‌ها بگذرد تا امکان برخورداری از تسهیلات طرح امتیازی مهر را داشته باشند. افراد به منظور افتتاح حساب قرض الحسنه می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق نرم افزار همراه بانک مهر ایران اقدامات لازم را انجام دهند.

البته افراد برای استفاده از این تسهیلات باید ضامن رسمی به بانک معرفی کنند. طبق اطلاعات موجود در رده، به ازای تسهیلات تا 10 میلیون تومان ارائه یک ضامن رسمی و برای بیشتر از این مبلغ داشتن دو ضامن معتبر الزامی است.

جزئیات وام طرح امتیازی مهر ایران

سقف مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماهه است و بسته به مبلغ تسهیلات و نرخ سود تغییر می‌کند. در صورتی که فردی حداکثر مبلغ این وام یعنی 30 میلیون تومان را دریافت کرده و در 60 ماه هم آن را بازپرداخت کند، مبلغ هر قسط برای وی 552 هزار و 496 تومان خواهد بود.

کل سود بانک از اعطای این نوع تسهیلات 3 میلیون و 149 هزار و 740 تومان بوده که با این حساب مجموع رقم وام و سود پرداختی به 33 میلیون و 170 هزار تومان خواهد رسید. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بانک مهر ایران مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها