جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

این وام فوری 20 میلیونی را بدون ضامن بگیرید+ شرایط جدید

24 خرداد 1401
این وام فوری 20 میلیونی را بدون ضامن بگیرید+ شرایط جدید

به گزارش بانک اول بانک آینده این طرح را به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در دوره کرونا اجرایی کرد. متقاضیان دریافت تسهیلات آینده داران باید دارای حساب بلندمدت در بانک آینده باشند. در واقع این طرح مختص افرادی است که حساب بلندمدت یا شتاب با آینده ساز در یکی از شعب بانک آینده دارند. لازم به ذکر است که افراد متقاضی دریافت این نوع تسهیلات نباید بدهکاری یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

در صورتی که بازپرداخت وام6 ماهه باشد، نرخ سود 4 درصد و در صورت پرداخت اقساط در 12 ماه، سود تسهیلات هشت درصد خواهد بود. وام گیرندگان بعد از دریافت مبلغ تسهیلات حداکثر تا 60 روز فرصت دارند به صورت حضوری از ایران مال خرید داشته باشند.

مبلغ اقساط طرح تسهیلاتی آینده داران چقدر است؟

افراد متقاضی دریافت این تسهیلات بانک آینده نیازی به ارائه ضامن ندارند و ضمانت اصلی طرح مذکور مسدودی سپرده آن‌ها است. وام گیرنده تا زمانی که اقساط را به صورت کامل تسویه نکند امکان استفاده از سپرده خود را نخواهد داشت.

حداکثر زمان تسویه حساب هم 12 ماه است. در صورتی که فردی سقف تسهیلات آینده داران را با سود هشت درصد و مهلت بازپرداخت 12 ماهه دریافت کند، باید ماهانه یک میلیون و 739 هزار و 769 تومان قسط بدهد. کل سود وام هم 877 هزار و 223 تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها