جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا اعلام شد

24 خرداد 1401
زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا اعلام شد

به گزارش بانک اول گروه خودروسازی سایپا، اقدام به عرضه 5 محصول شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک کرده و آنها را در طرح فروش فوق العاده ارائه داده است. براین اساس، متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند تا پایان امشب اقدام به ثبت نام خودرو کنند و فردا قرعه کشی این مرحله از ثبت نام با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. 

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا باهدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و باتوجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودرو‌های عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد.

 

اخبار مرتبط
کمتر از ۲ درصد رانندگان در سال‌های قبل جریمه شدند و تمام این تمهیدات برای ۲ درصدی است که می‌خواهند اراده شان را بر ۹۸ درصد تحمیل کنند که هیچ دستگاهی اجازه نمی دهد اقلیت ۲ درصدی بخواهد با سلامت و امنیت ۹۸ درصد بازی کند. رئیس پلیس راهور فراجا در پایان گفت: هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه و بهبود رفتارهای رانندگی است.
بر اساس جدیدترین قیمت محصولات کرمان موتور، قیمت جک J ۴ به ۸۴۵ میلیون تومان رسیده است.
سعید موتمنی با پیش‌بینی وضعیت بازار خودرو در سال ۱۴۰۳، افزود: خودرو یک کالای مصرفی است که متاسفانه در کشور ما تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای شده است و به همین دلیل، نرخ تورم اثرگذار است. وی تصریح کرد: اگر نرخ تورم کنترل شود، قیمت خودرو بالا نمی‌رود و یا اگر نرخ تورم کنترل نشود، اما افزایش تولید داشته باشیم، شرایط بازار خودرو متفاوت می‌شود.
سورن پلاس بنزینی که جانشینی برای پژو پارس معرفی می‌شود، در بازار آزاد تقریبا ۶۷۵ میلیون تومان قیمت دارد. سورن پلاس دوگانه‌سوز گران‌تر است و ۷۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها