چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

​خانم‌ها به هیچ وجه این دو قسمت از مرغ را نخورند!

24 خرداد 1401
 ​خانم‌ها به هیچ وجه این دو قسمت از مرغ را نخورند!

به گزارش بانک اول به نقل از برنا، مصرف بال و گردن مرغ بر روی هورمون های زنانه تاثیر می گذارد و منجر به  رشد  کیست در رحم می شود.

توصیه میشود تا جایی که امکان دارد از مصرف بال مرغ بپرهیزند.

اخبار مرتبط
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.
اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.
اما صرفاً پایین‌تر بودن قیمت نمی‌تواند دلیلی برای خرید گوشی های کارکرده باشد. بسیاری از گوشی‌های دست دومی که در بازار عرضه شده‌اند، به‌دلایلی کارایی لازم را ندارند. درست مثل اتومبیل، لپ تاپ یا هر محصول دیگری، برخی از نسل‌های گوشی‌ها با مشکلات ذاتی عرضه می‌شوند که قابل تعمیر نیستند. این گوشی‌ها را باید به‌طور کامل از لیست خریدتان کنار بگذارید. همچنین هنگام خرید گوشی هوشمند دست دوم، نکات دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.
یکی از موضوعات دیگر در آموزش و پرورش کمبود معلم است که بنابر اعلام سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با افزایش میزان حقوق احتمال ضریب به اشتغال معلمان برای اضافه تدریس بیشتر می شود که می تواند نیازهای آموزش و پرورش برای تدریس را تامین کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها