جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

کدام بانک‌ها وام کارت اعتباری می‌دهند؟

24 خرداد 1401
 کدام بانک‌ها وام کارت اعتباری می‌دهند؟

به گزارش بانک اول در طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک‌ها کارت‌های اعتباری جای وام‌های نقدی را گرفته و بانک‌ها با اعطا کارت اعتباری وجه تسهیلات را به متقاضی پرداخت می‌کنند. در بیشتر این طرح‌ها متقاضی باید بر اساس ضوابط بانک از فروشگاه‌های تعیین شده خرید کنند و در غیر اینصورت کارت اعتباری قابلیت استفاده ندارد. اما کدام بانک‌ها وام کارت اعتباری می‌دهند؟

 بانک اقتصادنوین

در طرح صبا بانک اقتصادنوین تا سقف ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه به متقاضیان تسهیلات کارت اعتباری اعطا می‌شود.طبق مصوبه بانک مرکزی هم نرخ سود این تسهیلات هم ۱۸ درصد محاسبه می‌شود. در واقع برای دریافت وام ۵۰ میلیونی با بازپرداخت ۲۴ ماهه اقساط ماهانه این وام دو میلیون و ۴۹۶ هزار تومان می‌شود.

بانک پاسارگاد
این بانک در طرح کارت اعتباری ارزان قیمت به متقاضیان خود وام می‌دهد. بر این اساس کلیه مشتریان حقیقی دارای سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری با دسته‌چک و بدون دسته‌چک و نیز سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی نزد بانک، در صورت رعایت شرایط بانک مشمول دریافت این وام می‌شوند.
نحوه محاسبه امتیاز جهت برخورداری از این طرح بدین صورت است که به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان حداقل موجودی روزانه سپرده‌های مشمول طرح مشتریان از زمان ثبت درخواست تا دریافت تسهیلات یک امتیاز دریافت می‌کنند و این امتیازها حداقل تا سه ماه و حداکثر تا یک سال محاسبه می‌شود.
حداقل مبلغ تخصیص یافته به متقاضیان حداقل ۱۰ و حداکثر ۳۰ میلیون تومان است. همچنین نرخ سود این تسهیلات هم با توجه به شرایط درخواستی متقاضی بین ۱۲،۱۵ و ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.

بانک صادرات
وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات در قالب کارت اعتباری است. این کارت تا سقف معینی به مشتری وام می‌دهد و مشتری می‌تواند کالا و خدمات مورد نیاز خود را از  طریق فروشگاه‌هایی که دستگاه کارت‌خوان دارند خریداری کنند. شرایط خاصی برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات وجود ندارد. ففط اگر شرایط بازپرداخت از سمت مشتری وجود داشته باشد به متقاضی این وام تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها