جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

شرایط بهره گیری از تسهیلات ارزینو چگونه است ؟

24 خرداد 1401
شرایط بهره گیری از تسهیلات ارزینو چگونه است ؟

به گزارش بانک اول شرط اصلی برای دریافت این وام، سپرده گذاری یا وثیقه گذاشتن ۵۰۰ یورو تا ۷۵۰ یورو، در قالب اسکناس، است.  تسهیلات ارزینو با بازپرداخت اقساطی در تعداد و مبالغ متنوع به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌شود. طبق اطلاعات وبسایت بانک اقتصاد نوین، با این طرح ارزینو کسانی که نیازمند نقدینگی هستند ولی ارز خارجی مثل دلار یا یورو در اختیار دارند، می‌توانند بدون فروش ارز خود در زمانی کوتاه مبلغ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که بعد از تسویه اقساط تسهیلات، مقدار اولیه سپرده یا وثیقه ارزی وام گیرنده در اختیار وی قرار می‌گیرد و قابل استفاده است. این وام در قالب عقد مرابحه با سود ۱۸ درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.درضمن افرادی که از این طرح تسهیلاتی استفاده می‌کنند امکان واگذاری امتیاز دریافت آن را به افراد دیگر هم دارند.

افراد واجد شرایط برای بهره گیری از تسهیلات ارزینو باید مدارک شناسایی خود را به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین ببرند. سپس درخواست تسهیلات خود را با شرایط دلخواه مانند مبلغ و نرخ سود تحویل شعبه دهند. پس از آن سایر مدارک و شرایط لازم برای وثیقه گذاری و پرداخت تسهیلات به متقاضی اعلام خواهد شد.

البته داشتن هر نوع چک برگشتی یا تسهیلات معوق در سیستم بانکی مانع از پرداخت این وام از سوی بانک به فرد درخواست دهنده خواهد بود.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۱۲ ماه در نظر گرفته شده و سقف تسهیلات اعطایی در قالب این طرح هم ۲۰۰ میلیون تومان است. افراد به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص طرح تسهیلاتی ارزینو می‌توانند به وبسایت بانک اقتصاد نوین مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها