جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

پرونده «کاسپین» روی میز کمیسیون اصل 90

24 خرداد 1401
پرونده «کاسپین» روی میز کمیسیون اصل 90

 به گزارش بانک اول به نقل از میزان رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: قرار است اعضای این کمیسیون گزارش کاسپین را طی جلسات آینده مورد بحث و بررسی قرار دهند و تقاضای دریافت این گزارش به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شده است.

 

داودداوود محمدی با اشاره به پیگیری روند گزارشات مربوط به تخلفات مؤسسات مالی واعتباری در مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش جامعی از تخلفات گزارش صورت گرفته در موسسه کاسپین را تهیه کرده بود و این مسئله در زمان خود مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قرار است اعضای این کمیسیون  گزارش کاسپین را طی جلسات آینده خود مورد بحث و بررسی قرار دهند و تقاضای دریافت این گزارش به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شده است.

محمدی تصریح کرد: کمیسیون اصل 90 می‌کوشد تا گزارش کاسپین را از سایر مناظری که که قابل رسیدگی است، مورد پیگیری قرار دهد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات