جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

شغل‌هایی که میتوانید با سرمایه یک میلیون تومان در آن کسب درآمد کنید

24 خرداد 1401
 شغل‌هایی که  میتوانید با سرمایه یک میلیون تومان در آن کسب درآمد کنید

تعمیرکار موبایل و تبلت

برای شروع این کار ابتدا در مراکزی که مهارت تعمیر موبایل و تبلت را یاد می‌دهند، ثبت نام کنید تا دانش مورد نیاز آن را کسب کنید. سپس ابزار‌ها و وسایل مورد نیاز کار خود را تهیه کنید. برای گرفتن سفارش نیز می‌توانید به کسب و کار اینترنتی روی آورید.

تعمیرکار وسایل برقی

برای این کار نیز مانند تعمیرکاری موبایل، ابتدا باید مهارت‌های لازم را کسب کنید و سپس با پول خود وسایل و لوازم مورد نیاز این کار را خریداری کنید و با استفاده از کسب و کار اینترنتی یا تبلیغات میدانی شروع به کار کنید.

کاموا بافی

اگر در کاموا بافی مهارتی دارید، می‌توانید ابتدا از پول خود یک قلاب و چند رنگ کاموا تهیه کنید و شروع به بافتن شال و کلاه و لباس و دیگر محصولات کنید. اگر خلاقیت داشته باشید می‌توانید از اینترنت نیز برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

طراحی گرافیکی

اگر توانایی‌های گرافیکی دارید، باید بدانید مشتریان بسیاری برای کسب و کارشان به‌دنبال لوگو، طراح‌های گرافیکی و کار‌های هنری هستند. در فضای مجازی می‌توانید مشتریان زیادی جذب کنید.

مربی ورزشی خصوصی

با کمی صرف وقت و هزینه می‌توانید گواهینامه مربیگری خود را گرفته و به افرادی که قصد لاغری و تناسب اندام دارند، به صورت خصوصی آموزش دهید.

فروش کاکتوس و گیاهان آپارتمانی

شما می‌توانید تعداد زیادی کاکتوس و گیاه پرورش دهید و سپس آن‌ها را به صورت میدانی یا اینترنتی به فروش برسانید. برای این کار، در ابتدا به پول کمی برای خریدن گلدان، بذر و کاکتوس نیاز دارید.

مشاوره سئو

با افزایش نیاز افراد به اینترنت نیاز به یک مشاور سئو افزایش یافته است. هر صاحب وب‌سایتی برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود در موتور جستجو، به دنبال یک مشاور سئوی خوب است. برای این کار تنها به یک کامپیوتر نیاز دارید.

تهیه غذای خانگی

اگر در شهر‌های شلوغ و مسافرپذیر زندگی می‌کنید، می‌توانید با پول خود مواد اولیه غذا را تهیه کنید و غذای خانگی بپزید و آن‌ها را به مسافران بفروشید.

تهیه صنایع دستی

اگر دستی بر هنر دارید، می‌توانید با خرید لوازم اولیه شروع به تولید صنایع دستی کنید و آن‌ها را به صورت اینترنتی یا میدانی به فروش برسانید. این صنایع دستی می‌توانند شامل گلیم، سفال یا هر چیز دیگری باشند.

خدمات تزیین اتومبیل

امروزه همه افراد قادر نیستند که خودرو‌های خارجی بخرند و اغلب برای طراحی و ظاهر خوب برای ماشین‌شان، به دنبال اصلاح ظاهر خودروی خود هستند. این امر موجب تولد یک کسب و کار به نام خدمات تزیین اتومبیل شده است.

تولید آکواریوم

با کمی خلاقیت می‌توانید با پول خود مواد اولیه برای تولید یک آکواریوم را خریداری کنید و آکواریوم‌های زیبا طراحی کنید و به فروش برسانید.

درست کردن عروسک

یکی از کسب و کار‌هایی که با سرمایه یک میلیون تومان می‌توان انجام داد، عروسک سازی است. با کمی خلاقیت و مهارت نیز می‌توانید در خانه عروسک تولید کنید و به فروش برسانید. برای این کار لازم است که مقداری از پول خود را برای خرید وسایلی مانند پارچه و نخ و اجزای عروسک خرج کنید. بهترین مکان برای فروش این عروسک‌ها، مهد‌های کودک و مدارس ابتدایی هستند.

چرم دوزی

برای شروع چرم دوزی در منزل، می‌توانید بعد از کسب مهارت‌های لازم در این زمینه، با پول خود چرخ مخصوص دوخت چرم و وسایل مورد نیاز دیگر این کار را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید در این کار از تولیدی‌های چرم نیز سفارش بگیرید.

تولید محصولات ارگانیک

هر روز تمایل به خرید محصولات ارگانیک افزایش می‌یابد. شما می‌توانید در منزل خود و با تهیه مواد اولیه سالم، محصولاتی مانند مربا، ترشی، رب و … تهیه کنید و نسبت به فروش آن‌ها در فضای مجازی یا به صورت میدانی اقدام کنید.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
اینستاگرام تنها راه برای درآمدزایی در فضای آنلاین نیست اما اگر به این نتیجه رسیده‌اید که پلتفرم درستی برای شماست، لازم است درباره راه‌های مختلف درآمدزایی از محتوای خود بدانید.
پیمان مولوی در پاسخ به این پرسش که بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۳ چیست؟ افزود: ما می‌گوییم هیچ بازار بهتری وجود ندارد و این‌ها، همه جزو خطای دسته‌بندی است وی اظهار داشت: هر کسی به صورت متناوب چه در دلار، چه در طلا، چه در املاک و مستغلات و چه در خودرو و حتی در سهام با ریسک آن حضور داشته باشد، از ریال خود می‌توان محافظت کند. این اقتصاددان تصریح کرد: در این حالت، به صورت متوسط باید خرید شود، به خصوص در طلا باید این اتفاق بیفتد.
شیطنت‌های ماه‌های پایانی سال گذشته در بازار ارز و طلا، برای سرمایه‌گذاران دلار و سکه نهایتا منجر به بازدهی سالانه ۲۹ درصدی شد. نرخ تورم براساس داده‌های رسمی در ۱۴۰۲ کمی بیش از ۳۲ درصد است
بسیاری از ثروتمندترین کشورهای جهان در میان کوچکترین کشورهای جهان قرار دارند به‌طوری که اقتصاد آنها در مقایسه با تعداد ساکنان آنها بسیار بزرگ است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها