چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 1000000000تومانی بانک دی و جزئیات اقساط آن

24 خرداد 1401
وام 1000000000تومانی بانک دی و جزئیات اقساط آن

به گزارش بانک اول بانک دی در صورت داشتن منابع مالی کافی برای رفع نیازهای مالی مشتریان حقیقی و حقوقی خود، انواع تسهیلات را ارائه می‌دهد.

یکی از این تسهیلات سروش ارزش آفرین است که متقاضیان برای دریافت آن باید در بانک دی سپرده بلند مدت داشته باشند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می‌شود. حداکثر نرخ این وام یک میلیارد تومان و سقف سود آن هم 15 درصد تعیین شده است.

 

حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات طرح سروش 36 ماه است. طی مدت زمان بازپرداخت اقساط، سپرده فرد در بانک مسدود خواهد شد و او امکان استفاده از موجودی خود را ندارد. زیرا ضمانت اصلی این نوع تسهیلات همان سپرده افراد است. اما طی مدت مسدود شدن سپرده، 12 درصد سود به اصل پول وام گیرنده تعلق می‌گیرد.

 

متقاضیان این طرح تسهیلاتی باید توجه داشته باشند که هزینه جانبی برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم باید بپردازند. طبق شرایط معمول، متقاضی وام نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشد. ضمنا امکان انتقال امتیاز سپرده سروش ارزش آفرین به اشخاص دیگر هم وجود دارد.

میزان سود و اقساط تسهیلات سروش ارزش آفرین

در صورتی که شخصی حداکثر میزان تسهیلات را با نرخ 15 درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، میزان اقساط ماهیانه برای این شخص 34 میلیون و 665 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 247 میلیون و 951 هزار و 826 تومان و مجموع رقم وام و سود هم یک میلیارد و 231 میلیون و 370 هزار تومان است

اخبار مرتبط
موضوع وام با کارت یارانه از سال ۱۳۹۶ و با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد که در همان زمان بانک‌ها اعلام کردند منابع لازم برای پرداخت وام یارانه به مشمولان را ندارند و البته بانک مرکزی هم تکلیفی را بر دوش شبکه بانکی نگذاشت. دو سال بعد همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام‌های یک میلیون تومانی پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان کسر می‌شد.
بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند. تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود.
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ایرانی اصل
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک وام میده یا وام میگیره!!!!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها