شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

وام فوری 50 میلیون تومانی بانک صادرات+ مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
وام فوری 50 میلیون تومانی بانک صادرات+ مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول بانک صادرات در صورت داشتن منابع مالی کافی، به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح همیاران سپهر تسهیلات خرید کالا ارائه می‌دهد. افراد با دریافت این وام امکان خرید کالا را از 57 شرکت تولیدی طرف قرارداد بانک صادرات خواهند داشت. فروشگاه‌های این 57 شرکت تولیدی در سراسر کشور وجود دارند. ضمنا این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان اعطا می‌شود.

به منظور استفاده از تسهیلات این طرح متقاضیان باید سپرده قرض الحسنه در این بانک داشته باشند. این طرح مسدودی سپرده ندارد، اما متقاضیان باید ضامن رسمی ارائه دهند. سود این تسهیلات برحسب مدت بازپرداخت تعیین می‌شود ولی سقف آن 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان است که با توجه به توان بازپرداخت مشتری و سابقه وی مشخص می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 36 ماه تعیین شده است.

جزئیات بیشتر درباره طرح همیاران سپهر

متقاضیان برای درخواست این تسهیلات باید هزینه‌های جانبی، آبونمان سالیانه و تشکیل پرونده، را هم به بانک بپردازند. لازم به ذکر است که متقاضیان این تسهیلات نباید سابقه بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

در صورتی که فردی حداکثر مبلغ تسهیلات را با سود 18 درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای او 36 تعیین شود، وی باید ماهیانه یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان قسط بپردازد. کل سود  این مبلغ تسهیلات طرح همیاران سپهر 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها