شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی بانک رفاه

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی بانک رفاه

به گزارش بانک اول بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از تولیدات داخلی اقدام به ارائه طرح رفاه کالا در قالب کارت اعتباری و خرید کالا کرده است. تمام کارمندان و بازنشستگان این بانک و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی به شرط آنکه از این بانک حقوق دریافت کنند، مشمول دریافت این وام در قالب کارت اعتباری هستند. در این طرح وام‌گیرنده فقط مجاز به خرید از فروشگاه‌های طرف قراداد با بانک رفاه است.

شرکت
نام وام
رفاه کالا
سود
15 %
سقف وام
50 میلیون تومان
نوع ضمانت
اعتبار شغلی

تضمین این تسهیلات فیش حقوقی کارمندان بانک رفاه است.

نیاز به سپرده  
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مسدودی سپرده  
حداکثر زمان بازپرداخت
36 ماه
قسط وام
1,733,266 تومان
کل سود وام
12,397,591 تومان
مجموع رقم وام و سود
62,957,591 تومان
سپرده جداگانه
-
هزینه‌های جانبی

۵۶۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه کارت اعتباری

شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد
  • وام‌گیرنده حتما حقوق بگیر بانک رفاه باشد
 

سقف طرح رفاه کالا چقدر است؟

سقف این تسهیلات فوری ۵۰ میلیون تومان است و در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود. برای ضامن این تسهیلات کافی است وام‌گیرنده یک فیش حقوقی از خود به شعبه ارائه دهد تا بتواند از این وام استفاده کند.

نکته: فیش حقوقی شخص وام‌گیرنده باید حداقل ۶۰ درصد مبلغ اقساط را پوشش دهد.

 

بازپرداخت وام رفاه کالا به چه شکل است؟

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه است و اقساط بنابر زمان بازپرداخت به تعداد ماه‌‌های بازپرداخت تقسیم می‌شود و اقساط به‌طور خودکار از حساب شخص وام‌گیرنده برداشت می‌شود. برای دریافت طرح رفاه کالا بانک رفاه کارگران نیازی به میانگین حساب یا سپرده مسدودی نزد بانک نیست و وام‌گیرنده می‌تواند به راحتی و بدون معطلی وام خود را دریافت کند.

 

سود این تسهیلات چند درصد است؟

بانک رفاه به دلیل تسهیل شرایط برای کارمندان و حقوق بگیران خود با سودی پائین‌تر از نرخ مصوب بانک مرکزی این وام خرید کالا را اهدا می‌کند. درحال حاضر نرخ مصوب بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ۱۸ درصد است ولی بانک رفاه با سود ۱۵ درصد اقدام به پرداخت این تسهیلات به کارمندان و حقوق‌بگیران خود کرده است.

 

شرایط و نحوه پرداخت تسهیلات به چه شکلی است؟

این وام در قالب کارت اعتباری و برای خرید کالاهای مورد نیاز متقاضیان ارائه می‌شود. در این تسهیلات وام‌گیرنده فقط مجاز به خرید کالای ایرانی و  فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه است. مهم‌ترین شرط دریافت این تسهیلات هم این است که وام‌گیرنده باید حتما بازنشسته، کارمند یا حقوق‌بگیر بانک رفاه کارگران باشد.

 

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
غلامرضا دهقانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همچین خوشحال نگاه میکردم، آخرش آب سردی ریخت رومون واقعا موضوع ضامن الکیه سنگ اندازی، فرض خودم نه شغل کشاورزی م معلوم است نه صنعتی من یک سوله ساز هستم. گناهمون چیه ایران متولدشدیم از رفاه اجتماعی هیچی بهره نمی‌بریم، ماه راکلا ازاین اون قرض گرفته زندگی میگذرونیم

علی اکبر منصوری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا بصورت نقدی نیست؟ بدرد نمیخوره

س.م zoleghahy
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خوبه ولی لازم افرادی که دختر دم بخت دارن میخوره. با اینکه اکثر بازنشسته ها بچه هاشون رو فرستادن سر خونه زندکی اگر وجه ان رو میدادید بیشتر بدرد میخورد حتی اگر مبلغش 30 م بود.......با تشکر از شما

علیرضا ملاحسین زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام وقت بخیر کدوم بانک رفاه این وام رو می ده، بگین ما بریم بگیریم. من بازنشسته تامین اجتماعی و حقوق بگیر بانک رفاه هستم رفتم وام بگیرم میگن ۵۰ میلیون بیار بزار بانک بعد ۳ ماه اگه بودجه داشتیم بهت ۵۰ میلیون وام می دیم.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها