ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

وام فوری 200 میلیون تومانی بانک صادرات با سود 6 درصد

24 خرداد 1401
وام فوری  200 میلیون تومانی بانک صادرات با سود 6 درصد

به گزارش بانک اول متقاضیان دریافت وام فوری با سپرده‌گذاری سه ساله در بانک صادرات می‌توانند معادل ۸۰ درصد مبلغ سپرده خود را با سود شش درصد وام بگیرند.

فرد متقاضی می‌تواند با افتتاح حساب کوتاه‌مدت در طرح ۶۷ در بازه زمانی سه سال هفت درصد سود سپرده دریافت کند. اگر چه بانک صادرات مدعی این است که این وام بدون ضامن پرداخت می‌کند اما در واقع سپرده متقاضی را به عنوان ضمانت در بانک نگهداری می‌کند.

اپراتور تلفنی بانک صادرات می‌گوید: تا پایان امسال بانک ما هیچ وامی پرداخت نمی‌کند. اما متقاضیان دریافت وام می‌توانند در طرح ۶۲ در بازه زمانی حداکثر ۷۲ ساعت وام با سود شش درصد دریافت کنند.

بانک پس از گذشت ۷۲ از افتتاح حساب نیز ۸۰ درصد مبلغ سپرده را با سود شش درصد به مشتری پرداخت می‌کند. سپرده متقاضی تا زمان تسویه کامل تسهیلات بلوکه می‌شود، فرد اجازه برداشت ازحساب را ندارد.

حداقل تسهیلات دریافتی در این طرح پنج میلیون و سقف تسهیلات طرح ۶۷ بانک صادرات ۲۰۰ میلیون تومان تعیین‌شده است که با توجه به میزان سرمایه‌گذاری متغیر است.

 

تعداد اقساط بازپرداخت وام این طرح ۳۶ ماه یا همان سه ساله است. مبلغ سپرده به عنوان وثیقه نزد بانک مسدود می‌شود، نیازی به معرفی ضامن و ارائه چک نیست.

برای مثال متقاضی می‌تواند با سپرده‌گذاری ۱۰۰ میلیون تومانی در طرح ۶۷ بانک صادرات، ماهانه ۵۷۵ هزار تومان و در پایان سال ۷ میلیون تومان سود دریافت می‌کند.

همچنین با دریافت ۸۰ درصد از سپرده برای وام یعنی ۸۰ میلیون تومانی دریافت کند. همچنین باید ماهانه سه میلیون و ۴۲ هزار تومان، در مجموع ۱۰۹ میلیون و ۵۱۸ هزارتومان برای بازپرداخت وام قسط بدهد.

به نظر می‌رسد که سپرده‌گذاری و دریافت وام در شرایطی که متقاضی به تمام پول خود نیاز نداشته می‌تواند سودآور باشد.

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بهداد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من خودم رفتم چند تا از شعبات صادرات سؤال کردم،اولا اعتبار سنجی میکنن وثانیا به حقوق بگیرها فقط پرداخت میشه و همونطور که فکرشو میکردم اینا جایی نمیخوابن آب از زیرشون ردشه و کاری رو به نفع مردم اصلا انجام نمیدن ،مثلا همین سودی که به سپرده میدنو ببینیم و سودی که از وام ازمون میگیرن واقعا اختلاف فاحش زیادی داره

علی رییسی نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وام

عادل
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مخ طراح این وام خیلی کار کرده ،۱۰۰ ملیون تومان میزاری بانک بابتش تو سه سال ۲۱ ملیون تومن سود میگیری ،بعدش بانک از پول خودت ۸۰ ملیون بهت وام میده توی سه سال بازپرداختش ازت ۲۹.۵ مليون سود میگیره یعنی تو سه سال تقریبا هشت ملیون پول ازت میگیرن که پولت رو نگه دارن ،خخخخخخخخ

جهان دیده الیاس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا بانک صادرات با این کار که سپرده در اعضای وام مردم را چی فرض کردین

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها