چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

همه چیز در مورد وام های بانک تجارت

24 خرداد 1401
همه چیز در مورد وام های بانک تجارت

به گزارش بانک اول بانک تجارت انواع وام‌های قرض الحسنه، و انواع طرح‌ها مانند زمرد، الماس، آنی، کریمان و تسهیلات خرید و ساخت مسکن و فروش اقساطی کالاهای بادوام مصرفی ساخت داخل را برای  بخش اشخاص در نظر گرفته است.

شرایط وام قرض الحسنه مسکن بانک تجارت چیست؟

بانک تجارت در این زمینه، با دریافت مدارک لازم مانند اجاره نامه رسمی یا عادی، تسهیلاتی را برای تامین ودیعه و پیش پرداخت اجاره به متقاضیان ارائه می‌دهد.

معرفی افراد برای دریافت وام قرض الحسنه

بانک تجارت با تببین طرح کریمان، امکان افتتاح حساب ویژه این طرح و معرفی افراد برای دریافت این وام را برای تمامی اشخاص و به ویژه خیرین و نیکوکاران فراهم کرده است.

حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب ویژه این طرح 3 میلیون تومان است و  تسهیلات مذکور بلافاصله بعد از افتتاح حساب و برابر 100 درصد مبلغ سپرده به شخص معرفی شده از طرف صاحب حساب اعطا می‌شود. مبلغ این تسهیلات از 3 میلیون تومان تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان با مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماه و نرخ کارمزد 2 درصد است.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه برای نیازهای ضروری

بانک تجارت در راستای تامین نیازهای ضروری مشتریان خود، تسهیلاتی را در قالب طرح نیکان در نظر گرفته است. مشتریان متقاضی دریافت این تسهیلات ضمن افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز این طرح می‌توانند مطابق با میانگین مانده حساب خود، اقدام به دریافت وام با مدت بازپرداخت  تا 24 ماه کنند.

میزان مبلغ در نظرگرفته شده در این طرح، حداکثر تا سقف 50 میلیون تومان با نرخ کارمزد سالانه 4 درصد است. ضمن این‌که واریز و برداشت در طول این مدت از حساب قرض‌الحسنه پس انداز این طرح امکان‌پذیر است. و از مزایای این طرح امکان انتقال آن به 4 نفر از بستگان درجه یک(پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) است.

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها