پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

فروش اینترنتی برنج با قیمت دولتی از امروز

24 خرداد 1401
فروش اینترنتی برنج با قیمت دولتی از امروز

به گزارش بانک اول اسماعیل قادری‌فر گفت: ذخایر راهبردی برنج در شرکت بازرگانی دولتی بیش از ۴۰۰ هزار تن است و علت کمبود وجود واسطه‌های غیرضروری در بازار است.

به گفته او، موضوع تزریق ۲۰۰ هزار تن برنج خارجی هندی و پاکستانی به بازار و استان‌های شمالی در دستور کار است، اما صرفا به صورت اینترنتی و هوشمند آغاز می‌شود. متاسفانه امسال به دلیل خشکسالی، تولید برنج داخلی ۳۰ درصد کمتر بوده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مجموع ذخایر برنج در شرکت بازرگانی دولتی ایران را ۴۰۰ هزار تن عنوان کرد.

در روزهای گذشته با التهاب بازار برنج ایرانی، نرخ این قلم کالا تا هر کیلو 90 هزار تومان هم رسید که با ورود وزارت جهاد و سازمان تعاون روستایی عرضه های مستمر این کالا آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.
از بین تمام ایده‌ها و فعالیت‌های ایلان ماسک از خودرو‌های تسلا گرفته تا موشک‌های اسپیس ایکس، تصاحب توئیتر، برنامه‌های استعمار مریخ شاید شرکت مخفی تراشه‌های مغزی او با نام "نورالینک" خطرناک‌ترین آن‌ها باشد. نورالینک برای چه به وجود آمده است؟
گم کردن یا دزدیده شدن گوشی، تبلت یا لپ تاپ همیشه پر استرس و ناراحت کننده است اما خوشبختانه ابزارها و روش‌هایی وجود دارد تا صاحبان آن‌ها بتوانند دستگاه الکترونیکی خود را ردیابی و در نهایت پیدا کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها