جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

رقم پیشنهادی افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

24 خرداد 1401
رقم پیشنهادی افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۱  اعلام شد

به گزارش بانک اول علی دهقان‌کیا در ارتباط با میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده اظهار کرد: در این خصوص جلسات متعددی برگزار شده است و به‌زودی در جلسه هیئت دولت میزان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص خواهد شد.

وی در ارتباط با پیشنهاد کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در خصوص میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ گفت: با توجه به اینکه میزان سبد هزینه خانوار در سال گذشته ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و امسال ۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بود به همین جهت پیشنهاد این است که میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده مابین این دو رقم اشاره شده باشد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در ارتباط با زمان افزایش حقوق بازنشستگان تصریح کرد: از ابتدای سال آینده میزان حقوق بازنشستگان افزایش خواهد یافت و به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

دهقان‌کیا همچنین در خصوص ادامه اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: این طرح در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و بنا بر اعلام مسئولان سازمان تأمین اجتماعی مشکلی در خصوص تأمین منابع اجرای متناسب‌سازی وجود ندارد.

او درباره میزان افزایش وام قرض‌الحسنه بازنشستگان نیز گفت: در حال حاضر رقم آن ۷ میلیون تومان است و میزان افزایش آن بستگی به نظر سازمان تأمین اجتماعی دارد.

تسنیم

اخبار مرتبط
حیدری در خصوص دارایی‌ها و سهام‌های قابل واگذاری به سازمان تامین اجتماعی در قبال رد دیون دولت با توجه به تجربه سازمان از واگذاری سهام‌ها و شرکتهای زیان‌ده از سوی دول گذشته گفت: دولتها در گذشته سهامی که می‌دادند در اصطلاح گوشت و استخوانش درهم بود؛ یکسری سهام خوب و یکسری هم کم بازده و یا با حاشیه سود پایین واگذار می‌کردند اما بهتر بود تامین‌اجتماعی در گذشته وقتی چنین سبد سرمایه‌گذاری را دریافت می‌کرد، به مرور سهام‌های زیان ده و یا کم بازده را از گردونه خارج می‌کرد و یا با کلینیک شرکتی اینها را تغیی
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال۱۴۰۳ تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان صحبت‌های خود از تعامل و همکاری با دیوان عدالت اداری تقدیر نموده و بر توسعه تعامل هم‌افزا با این نهاد تأکید کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
فریبا ظاهری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام ، متاسفانه صندوق تامین اجتماعی در حال حاضر هیج امتیازی برای مردم ندارد ، پرداخت وام که با سایر صندوق ها تبعیض آمیز است ، پرداخت حقوق نیز با سایر صندوقها به همین منوال است یعنی ما سی و یک سال پرداخت به این صندوق داشتیم ولی در حال حاضر نه وامی میتوانیم دریافت کنیم نه اضافه حقوق هایمان عادلانه است ، وام به بانک رفاه وصل شده که خصوصی است و اضافه حقوق هم که بدست مدیرانی است که فقط منافع خود را در نظر دارند . باید دادمان را به کی و کجا ببریم ؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها