شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 300 میلیونی و 500 میلیون تومانی بانک تجارت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

24 خرداد 1401
وام 300 میلیونی و 500 میلیون تومانی بانک تجارت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش بانک اول به نقل از وبسایت بانک تجارت، این مجموعه به تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا حداکثر 400 درصد میانگین حساب ایشان تسهیلات ارائه می‌دهد. در واقع این تسهیلات براساس میانگین حساب جاری متقاضیان پرداخت خواهد شد. پس همان طور که مشخص است افراد متقاضی این طرح باید در یکی از شعب بانک تجارت حساب جاری داشته باشند یا نسبت به افتتاح این حساب اقدام کنند.

 

طبق اطلاعات موجود، این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد. مبلغ آن هم برای اشخاص حقیقی و حقوقی بنا به صلاح دید بانک متفاوت اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است که با توجه به نرخ سود این تسهیلات و مبلغ آن، برای اشخاص حقیقی و حقوقی تفاوت خواهد داشت. در خصوص نرخ تسهیلات مذکور اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

بانک تجارت چه وام دیگری را به متقاضیان ارائه می‌دهد؟

بانک تجارت از جمله بانک‌های دولتی است که در قالب قرض الحسنه، مرابحه، مشارکت و دیگر عقود اسلامی انواع تسهیلات را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این مجموعه اخیرا از جانب بانک مرکزی به عنوان یکی از بانک‌های منتخب برای ارائه وام بدون ضامن هم معرفی شده است. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع طرح های تسهیلاتی و عقود بانک تجارت می‌توانند به وبسایت رسمی این مجموعه مراجعه داشته باشند یا با روابط عمومی این بانک تماس بگیرند.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها