جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

بانک ملت در جایگاه نخست تعداد و مبلغ تراکنش های شبکه پرداخت کشور

24 خرداد 1401
بانک ملت در جایگاه نخست تعداد و مبلغ تراکنش های شبکه پرداخت کشور

به گزارش بانک اول این بانک با سهم ۱۹.۶۶ درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم ۱۹.۴۴ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، همچنان با اختلاف زیاد، بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست در بین تمام بانک‌های پذیرنده قرار گرفته است.

 

نمودار1

نمودار2

 

بعد از بانک ملت به ترتیب بانک‌های ملی، سپه، صادرات، کشاورزی، تجارت، پارسیان، سامان و رفاه کارگران بیشترین سهم را از تعداد تراکنش‌ها و بانک‌های ملی، صادرات، سپه، تجارت، کشاورزی، سامان و رفاه، بیشترین سهم را از مبلغ تراکنش‌های شبکه پرداخت داشته‌اند.

 
 

بررسی سهم تعدادی بانک‌های پذیرنده از کل بازار تراکنش‌های هر یک از ابزارهای پذیرش در بهمن ماه ۱۴۰۰ نیز نشان می دهد:

بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به ترتیب به بانک‌های ملت (۱۹.۱۵ درصد)، ملی (۱۵.۱۴ درصد)، سپه (۱۰.۵۰ درصد) و صادرات (۸.۲۹ درصد) تعلق دارد.

بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های ملی ایران (۲۴.۰۳ درصد)، ملت (۱۶.۷۰ درصد)، سامان (۱۲.۱۷ درصد) و آینده (۸.۴۸ درصد) اختصاص داشته ‌است.

بالاترین سهم تعدادی از تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی به بانک‌های ملت ( ۳۸.۱۳ درصد)، آینده (۲۶.۸۹ درصد)، اقتصاد نوین (۱۳.۵۵ درصد) و ملی (۷.۳۷ درصد) تعلق دارد.

همچنین بررسی سهم مبلغی بانک‌های پذیرنده از کل بازار تراکنش‌های هر یک از ابزارهای پذیرش در بهمن ماه ۱۴۰۰ حاکی از آن است که:

بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به بانک‌های ملت (۱۹.۳۱ درصد)، ملی (۱۳.۷۷ درصد)، صادرات (۱۱.۶۸ درصد) و سپه (۹.۱۸ درصد) تعلق دارد.

بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های ملت (۱۹.۹۴ درصد)، ‌ آینده (۱۴.۱۴ درصد)، سامان (۱۱.۹۷ درصد) و ملی (۸.۳۵ درصد) اختصاص یافته است.

بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزارهای پذیرش موبایلی به بانک‌های ملت (۴۱.۲۹ درصد)، ‌ آینده (۲۳.۱۰ درصد)، اقتصاد نوین (۱۲.۰۳ درصد) و سامان (۴.۹۴ درصد) تعلق گرفته و این بانک‌ها به ترتیب در مکان‌های اول تا چهارم جای گرفته‌اند.

جدول 1

جدول 2

اخبار مرتبط
علاوه بر خدمات بانکی در شعب بانک ملت، سامانه های غیرحضوری مختلف و متنوع این بانک از جمله پیشخوان الکترونیک، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، مگابانک و پایانه های خودپرداز و خوددریافت نیز در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.
پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در سامانه هوشمند از طریق درگاه بانک ملت انجام می شود و همزمان با بروز اختلال در عرضه بنزین از صبح امروز، شایعات درباره اختلال در سامانه های بانک ملت نیز تشدید شده است.
بانک اول - در آستانه فرا رسیدن ایام عزاداری اربعین حسینی، پایانه های خود پرداز بانک ملت در مناطق مرزی با کشورعراق مستقر شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها