ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

بهترین سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان در ۱۴۰۱

24 خرداد 1401
بهترین سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان  در ۱۴۰۱

به گزارش بانک اول با افت ارزش ریال طی سال‌های اخیر، 100 میلیون تومان دیگر پول چندان زیادی نیست و به قول معروف با این مبلغ، حتی نمی‌توان یک پراید خرید.

با این حال، دهک‌های متوسط و پایین‌تر جامعه شرایط مناسبی ندارند و 100 میلیون تومان برای این قشر که تعدادشان کم هم نیست، پول زیادی به حساب می‌آید.

در راستای مسئولیت اجتماعی خود پیرامون حمایت از قشرهای مختلف جامعه، به سراغ کارشناسان اقتصادی کشور رفتیم و نظر آنها را در مورد بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1401 جویا شده است.

فردین آقابزرگی:

با توجه به مقایسه بازارها در سال‌های گذشته، نشان می‌دهد که بازار سرمایه از سایر بازارها پربازده‌تر بوده است. بورس می‌تواند در سال 1401، عقب‌ماندگی خود از بازارهای موازی را جبران کند.

بخشی از بازدهی مورد انتظار از بازار سرمایه برای سال 1401، ناشی از جبران عقب‌ماندگی سال گذشته است که می‌توان عدد تقریبی آن را بین 15 تا 20 درصد در نظر گرفت.

مهشید داداش زاده:

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1401 خرید سهام است.

مجتبی دیبا:

با 100 میلیون تومان افراد باید برای خودشان سبد دارایی شامل طلا، سهام و ارزهای دیجیتال بچینند. نظر من در بازار سرمایه، بیشتر بر روی صندوق‌های سهامی است و خرید اوراق هم سرمایه گذاری بدی به حساب نمی‌آید.

ایمان رئیسی:

بازار سرمایه طی دو سال آینده وضعیتی نوسانی خواهد داشت و پیشنهاد من برای افرادی که در دو سال آینده نمی‌توانند از نوسانات بازار سرمایه استفاده کنند، سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری است.

برزو حق شناس:

سبدی متشکل از سهام، طلا و سپرده بانکی بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1401 است.

علی عصاری:

بهترین سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون در سال ۱۴۰۱ توسعه کسب و کارهای خرد است. در صورتی که در کسب و کار کوچکی مشغول به کار هستید بهترین سرمایه گذاری توسعه و تقویت آن به حساب می آید

حسین مرید سادات:

به جای اینکه در یک بازار سرمایه گذاری کنیم، باید یک سبد دارایی پویا، کارا و چابک برای خود بچینیم.

اگر در سال 1401، مبلغ 100 میلیون تومان داشته باشم، حدود 20 میلیون طلا می‌خرم، 40 میلیون تومان را وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌کنم، 30 میلیون را در بازار سهام سرمایه گذاری می‌کنم  و 10 میلیون صرف آموزش‌های فردی خود می‌کنم.

سهیلا نقی پور:

صندوق درآمد ثابت جایگزین مناسبی به جای بانک است و بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1401 به حساب می‌آید

اخبار مرتبط
با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی‏‌های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند.
کارآفرینان، میلیاردرها و خالقان شرکت‌ها و پروژه‌های موفق تجاری همواره الگویی برای بسیار از سرمایه‌گذاران خرد و مردم بوده‌اند. نقطه نظر این شخصیت‌ها در رابطه با نحوه انجام سرمایه‌گذاری، تجارت دارایی‌ها، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری در بازار برای بسیاری از افراد جذاب و قابل توجه است.
اگر شما هدف ثروتمندشدن در سر دارید،‌ آگاهی از طرز تفکر ثروتمندان و اینکه چگونه توانسته اند پولدار شوند برای رسیدن به هدفتان به شما کمک می‌کند.
نشریه فوربس طبق روال گذشته، در سال 2024 نیز اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرده است، امسال رکورد تعداد میلیاردهای جهان شکسته شد و فوربس تعداد میلیاردرهای جهان در سال 2024 را دو هزار 781 نفر اعلام کرده است. میلیاردرها نقش بزرگی در اقتصاد جهانی، سیاست و رشد بشردوستی در میان ملت ها ایفا می کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها