جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی بانک تجارت با کارمزد 4 درصد+ شرایط

24 خرداد 1401
وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی بانک تجارت  با کارمزد 4 درصد+ شرایط

به گزارش بانک اول حداکثر مبلغ وام به ازای هر زوجه زیر 23 سال و زوج کمتر از 25 سال 100 میلیون تومان است. بدیهی است اگر عروس و داماد هر دو شرایط سنی ذکر شده را داشته باشند، جمعا 200 میلیون تومان وام ازدواج را دریافت خواهند کرد. در صورتی که زوج‌ها این شرایط سنی را نداشته باشند، نفری 70 میلیون تومان وام ازدواج خواهند گرفت. بنابراین جمع مبلغ تسهیلات ازدواج تا 60 میلیون تومان کم خواهد شد و به 140 میلیون تومان خواهد رسید.

به این وام قرض الحسنه، کارمزد 4 درصد تعلق می‌گیرد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 120 ماه است. افراد متقاضی این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک تجارت حساب قرض الحسنه پس انداز داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن رسمی معتبر هم به بانک ارائه دهند.

 

متقاضیان به منظور انجام فرآیند اولیه دریافت این وام ابتدا باید در سامانه مورد نظر بانک مرکزی ثبت اطلاعات را انجام دهند، سپس در صورت وجود منابع کافی به یکی از بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ارجاع داده خواهند شد. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی اعم از تشکیل پرونده و کارمزد هم برعهده متقاضیان است.

در صورتی که متقاضیان وام ازدواج شرایط سنی لازم را داشته باشند و وام 100 میلیون تومانی به ایشان پرداخت شود، میزان اقساط این مبلغ تسهیلات برای وی 833 هزار و 333 تومان خواهد بود. این میزان قسط برای مبلغ 200 میلیون تومان یک میلیون و 666 هزار و 666 تومان است. مبلغ اقساط برای وام 70 میلیون تومانی به 583 هزار و 333 تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها