جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

برای سرمایه‌گذاری بلندمدت چه ارزی بخریم؟

24 خرداد 1401
برای سرمایه‌گذاری بلندمدت چه ارزی بخریم؟

به گزارش بانک اول آرون آرنولد، مجری آلت‌کوین دیلی به ۱/۲ میلیون دنبال‌کننده خود در یوتیوب گفت: اتریوم ارز دیجیتال پیشرو در بازار خواهد بود. او همچنین به یک توئیت از مک‌گلون، استراتژیست بلومبرگ اشاره کرد که اتریوم را ضمانت اینترنت آینده می‌نامد.

«موقعیت اتریوم به عنوان مرکز دیجیتالی شدن امور مالی و پولی در حال افزایش است.»

دومین ارز دیجیتالی که پیش‌بینی می‌شود در آینده رشد خوبی داشته باشد، کاردانو است. آرنولد عقیده دارد که کاردانو به دلیل انتشار NFT رپر مشهور جهان (اسنوب داگ) بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اسنوب داگ قبلا هم در پلتفرم‌های دیگر NFT منتشر کرده است.

سومین توکنی که آرنولد معرفی کرد AZUKI است. یک پروژه مبتنی بر اتریوم که NFT تولید می‌کند. این ارز دیجیتال در رتبه ۱۸۰۰ بازار رمزارزها قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۰ درصد رشد کرده است. این توکن آینده بسیار درخشانی دارد و هنوز اول راه است.

چهارمین ارز دیجیتال که مجری آلت‌کوین دیلی معرفی کرد سولانا است. او عقیده دارد که سولانا در چند ماه اخیر پذیرش بالایی داشته و این در آینده به رشد قیمت این ارز دیجیتال کمک می‌کند.

پنجمین ارز دیجیتال پولکادات است. پیش‌بینی می‌شود پولکادات در آینده به یک جریان اصلی در فروش کالاهای بلاکچین تبدیل شود.

آرنولد این ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت معرفی کرده است و عقیده دارد این ارزها در بلندمدت ریسک زیادی ندارند و بازدهی معقولی به سرمایه‌گذار می‌دهند.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها