جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

جزئیات وام 500 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
جزئیات وام  500 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول پزشکانی که متقاضی این نوع تسهیلات هستند باید حساب سپرده جاری در یکی از شعب بانک تجارت داشته باشند یا حداقل این حساب را افتتاح کنند. ضمنا متقاضیان باید دست کم شش ماه میانگین حساب داشته باشند. اما برای پرداخت وام این طرح، وجه موجود در سپرده وام گیرندگان مسدود نخواهد شد و افراد در طول دوره بازپرداخت اقساط امکان استفاده از مبلغ حساب خود را دارند. طبق اعلام بانک تجارت، ضمانت اصلی دریافت این نوع وام، اعتبار شغلی متقاضی است. اما لازم است متقاضیان یک ضامن معتبر هم در صنف داشته باشند و به بانک ارائه دهند. ارائه پروانه اشتغال هم برای دریافت این نوع تسهیلات ضروری است.

سود این وام 18 درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه است. طبق قوانین بانک‌ها برای اعطای وام، متقاضی نباید دارای بدهی معوق با چک برگشتی در سیستم بانکی باشد.

در صورتی که بانک به متقاضی واجد شرایط حداکثر مبلغ این طرح تسهیلاتی را با نرخ سود مذکور بپردازد و مدت بازپرداخت را نیز همان 18 ماه تعیین کند، مبلغ هر قسط برای وام گیرنده، 18 میلیون و 76 هزار و 198 تومان خواهد بود.

کل سود این میزان وام هم 150 میلیون و 743 هزار و 120 تومان اعلام شده است. مجموع رقم وام و سود آن هم 638 میلیون و 850 هزار تومان است.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها