چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 100 میلیون تومانی بانک ملی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 84 ماهه

24 خرداد 1401
 وام 100 میلیون تومانی بانک ملی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 84 ماهه

به گزارش بانک اول تسهیلات خوداشتغالی به صورت قرض الحسنه و با کارمزد 4 درصد به مشتریان پرداخت می‌شود. متقاضیانی که خواهان این تسهیلات هستند باید از کمیته امداد یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا سازمان بهزیستی نامه دریافت کنند و آن را به یکی از شعب بانک ملی ارائه دهند. ضمنا این افراد باید در یکی از شعب بانک ملی حساب قرض الحسنه داشته باشند یا این سپرده را تشکیل دهند. در این تسهیلات، موجودی سپرده قرض الحسنه وام گیرنده مسدود نخواهد شد و افراد قبل از تسویه اقساط، امکان استفاده از مبلغ حساب خود را دارند.

 

افرادی که خواهان دریافت این نوع تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان هستند، باید دو ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. در صورتی که به فردی 100 میلیون تومان تسهیلات تعلق بگیرد، علاوه بر ضامن، باید سند ملکی هم به شعبه بانک ارائه شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 84 ماه اعلام شده است.

 

طبق قانون بانکی، وام‌گیرنده نباید در سیستم بانکی بدهی یا چک برگشتی داشته باشد. در صورتی که وام‌گیرنده اقساط را به موقع نپردازد، باید بدهی خود را با نرخ وجه التزام 12 درصد بدهد. پرداخت هزینه جانبی تشکیل پرونده و کارمزد هم برعهده وام‌گیرنده است.

اگر بانک به متقاضی 100 میلیون تومان تسهیلات را با نرخ کارمزد یاد شده و تعیین مدت زمان بازپرداخت 84 ماهه، اعطا کند، مبلغ اقساط برای وی یک میلیون و 190 هزار و 476 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند. تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود.
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جواد
ارسال شده در : دوشنبه 23 آبان 1401

خب بااین حساب بفرمایین وام نمیدیم دیگه این دلقک بازیا برا چیه ؟کمیته امدادی وایثار گر نیستیم یعنی جزوی از این جامعه نیستیم ولی موقع رای گیری وظیفه ماست باید شرکت بکنیم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها